neděle 28. června 2020

Modern Circle, výlet na Mydlovar a srovnání těl (publikováno 06.07.2016 19:03:00)

Dnes bych Vám chtěla představit Barbie Simone Make up Artist z edice Modern Circle 2003 Mattel, tvář Steffie. Patří do mé neformální skupiny "ulítlých panenek", už jen kvůli svým černo zeleným dredům. Její tělo je kloubové, klouby má v lokti (takové ty s nýtem), v koleni, a ještě kulový kloub v pase. Na svou dobu byla a je slušně pohyblivá.
Výlet byl dnes oddychový, po těch všech skalních městech z poslední doby jsme zatoužili po rovině, a kde už je v Čechách lautr rovina když ne u Labe. Cílem byly zbytečky hradu Mydlovar zarostlé v lužním lese nedaleko Ostré a nalákalo nás, že se tam dá jít prakticky celou cestu kolem řeky. Hrad podle pověsti založila kněžna Libuše, tu mám v představách zafixovanou jako blondýnu, ale jako taková například čarodějka Kazi by Simon vystupovat mohla, co říkáte? Bývalé nádvoří a zbytky paláce jsou zarostlé neprostupnou zelenou džunglí, ale po hradbách (nebo po tom, co z nich zbylo) vede pěšinka.

A protože je asi jasné, že poslední dobou ujíždím na těle MadeToMove, vytáhla jsem další dvě z party ulítlých Barbuch:
Fashionistas 2015 Skipper na těle MadeToMove
Happy Day Flávas Bike Date na těle Fashionistas
a zkusila nafotot srovnávací fotky tělíček.
(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 6. července 2016 v 19:13

Pěkný výlet

2 nauriel | 6. července 2016 v 19:44

Krásný výlet se zajímavou průvodkyní. Moc se mi líbí její oblečko
Díky za srovnání tělíček, pro mě určitě zajímavé

3 La Micha | E-mail | Web | 6. července 2016 v 20:16

Překrásná krajina,pěkné fotky.Moc hezká panenka,má krásné šatičky.   

4 Růža | E-mail | Web | 6. července 2016 v 20:17

Zase jsem se kochala krásnými fotkami, musel to být nádherný výlet. Panenka je neobvyklá a já mám takové moc ráda.
Opět poučné porovnání tělíček, dík.

5 Daniela | 6. července 2016 v 20:29

Krásná a krásně ulítlá Jako teta Kazi nemá chybu
Další zajímavý výlet po úplný rovině. Z těch hradeb toho moc nezbylo.

6 ľubo | 6. července 2016 v 20:54

Nádherné fotky.:) Takže, predsa len u Teba je aj telo 1993.:)

7 Nikky | E-mail | Web | 6. července 2016 v 21:18

Jéj, krásny výlet opäť raz Nádherné fotky, porovnanie telíčok je super. Mám gymnastické telíčko rada, len ho mám vo všetkých prípadoch v podobe plochých nožičiek :-/ chcela by som ešte jedno v takejto podobe raz

8 Babakat | 7. července 2016 v 10:03

Prima fotky a to srovnání se mi moc líbilo.

9 valentina-panenky | Web | 7. července 2016 v 18:20

[1]: Dík

10 valentina-panenky | Web | 7. července 2016 v 18:21

[2]: Nz oblečení je od tuším Artsy Fashionistas, patří k němu ještě opasek, ale ten už byl Simone moc velký

11 valentina-panenky | Web | 7. července 2016 v 18:22

[3]: Dík Modern Circle byla zajímavá kolekce.

12 valentina-panenky | Web | 7. července 2016 v 18:23

[4]: Díky Čím dál víc si na MadeToMove zvykám.

13 valentina-panenky | Web | 7. července 2016 v 18:24

[5]: Dík Kdyby tam nebyla cedule o hradu, tak klidně věřím tomu, že tam někomu spadla stodola. Pokud bych ty zbytky vůbec našla

14 valentina-panenky | Web | 7. července 2016 v 18:25

[6]: Dík Ale jo, u mě se najdou různá těla (samozřejmě myslím plastová)

15 valentina-panenky | Web | 7. července 2016 v 18:27

[7]: Dík S plochýma nohama jich taky pár vedu, Cool Colors ho myslím mají, není to špatné, jen s obuví je problém

16 valentina-panenky | Web | 7. července 2016 v 18:27

[8]: Díky

17 jitacopi | 7. července 2016 v 21:53

Pěkný výlet jste si udělali. Fotky jsou opět moc povedené a to srovnání tělíček je také bezva. To se vždy hodí. Moc se mi líbí oblečení průvodkyně, hlavně ta sukýnka. Už delší dobu mám v plánu takovou ušít. Tak snad se konečně zadaří.   

18 baziliska2-barbie | 8. července 2016 v 13:55

Parádní výlet miluju vůni řeky. Já tuhle panenku obdivuju je úžasně "střelená".Ty její vlasy jsou fantastický. Srovnání tělíček paráda.

19 valentina-panenky | 8. července 2016 v 16:18

[17]: Dík Jestli ušiješ, tak doufám, že nafotíš, chodím ráda obdivovat Tvoje výtvory Tahle sukně je od Mattela

20 valentina-panenky | 8. července 2016 v 16:20

[18]: Díky Já mám střelené panenky moc ráda, a tyhle dredy .....

21 Blanka | E-mail | Web | 8. července 2016 v 19:34

Super výlet a povedené fotečky

22 valentina-panenky | Web | 9. července 2016 v 17:47

[21]: Díky

23 Mary | E-mail | Web | 15. září 2016 v 23:36

Táto kolekcia je obzvlášť veľmi zaujímavá. Od oblečenia po maľbu tváre a vlasy bábik. Steffie je moja obľúbená tvárička, tak sa rada na ňu pozriem. Oblečenie od Dream House Nikky jej farebne pristalo. Krásny výlet a skvelé zrovnávačky, ja mám najradšej aj tsk Pivotal, kvôli estetike, ale MTM je zase bohovské na vybláznenie sa.

Žádné komentáře:

Okomentovat