neděle 28. června 2020

S Kaylou Fashionistas 2015 do Tiských stěn (publikováno 30.06.2016 23:42:00)

Tuhle Kaylu už jste na blogu viděli, dostala se ke mně v rámci syslení Fashionistas 2015, chvíli se prodávala i u nás a nevím, že by měla nějaký zvláštní úspěch mezi sběrateli, prostě Kayla. Když ale přišly extra pohyblivé MadeToMove Barbie, zjistila jsem, že jí jeden z odstínů perfektně sedí, přehodila jsem ji na kloubíky a nestačila jsem se divit, co se z ní vylouplo za kočku. Vytáhla jsem ji na výlet do Tiských skal, to je krásné pískovcové město, ve kterém je písek zbarvený hodně do bíla, půlku cesty se proplétáte mezi skalními bloky, které často připomínají sochy Velikonočního ostrova, pak jdete po hřebeni a díváte se dolů na domy jako z dětské stavebnice a nakonec je tu ještě Malý okruh, kde se dostanete až na vrcholky skal. Moc mě bavilo Kaylu fotit, ta pohyblivost je vážně skvělá. Ostatně podívejte se sami.
(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Nikky | E-mail | Web | 1. července 2016 v 7:03

Táto Kayla mala celkom úspech medzi zberateľmi, okrem mňa ju má tiež Terka, Ľubo, Tom a viem, že bola slušne zháňaná v tejto nie veľmi dostupnej kolekcii
Kĺbiky jej prospeli a výlet ste opäť raz mali úžasný

2 Zmrzlinka | E-mail | Web | 1. července 2016 v 7:25

Pěkné fotky

3 babivera | Web | 1. července 2016 v 7:39

Zase moc hezký výlet a fotky s Kaylou se povedly.

4 Daniela | 1. července 2016 v 8:13

Parádní skály Koukám, že s kloubíky se dá i horolezit Moc jí to sluší

5 Babakat | 1. července 2016 v 12:15

Jako vždycky krásná panenka a krásné fotky. Jo ty výlety ti fakt závidím.

6 valentina-panenky | Web | 1. července 2016 v 15:02

[1]: Tak to jsem ráda, že se holka uchytila i ve sbírkách. Mně se líbila od začátku, jenže já v tomhle nejsem "směroplatná" při mém vztahu k téhle tváři. U nás byla chvíli k sehnání, vím o lidech, kteří ji pustili dál s tím, že není nic moc, dokonce jsem našla i nějaké komentáře typu "hrozná malba". Mně se na ní líbí nenápadné líčení a krásný tón těch jejích medových vlasů. A s kloubíky jsem se do ní vysloveně zamilovala A pak, je to Kayla ....

7 valentina-panenky | Web | 1. července 2016 v 15:03

[2]: Díky

8 valentina-panenky | Web | 1. července 2016 v 15:04

[3]: Dík Tiské stěny jsou krásné místo a je to tak akorát na jednodenní výlet

9 valentina-panenky | Web | 1. července 2016 v 15:05

[4]: Dík S kloubíky se dá všechno možné. Příště beru do skal kromě Barbuchy i prádelní šňůru, ať to Barbuší horolezení vypadá autenticky

10 valentina-panenky | Web | 1. července 2016 v 15:07

[5]: Díky Tak taky vyraž - psice bude určitě nadšená a krásných míst je

11 Růža | E-mail | Web | 1. července 2016 v 18:50

Kayle změna tělíčka moc prospěla. Mám moc ráda tvoje výlety s panenkami, díky nim poznávám další krásná místa u nás.

12 ha-misa | 1. července 2016 v 19:10

jůj prima kombinace tělíčka a ksichtíku :) Říkám si, že jste už museli procestovat celou ČR a ty stejně každý týden přijdeš s něčím novým...neuvěřitelné

13 baziliska2-barbie | 2. července 2016 v 9:11

Úžasná procházka a Kayla je byla náš krásný doprovod. Tohle tělíčko prostě nemá chybu a jak krásně se fotí. Super fotky.

14 nauriel | 2. července 2016 v 13:55

Krásné místo a krásná průvodkyně. V tom červeném topíku jí to moc sluší Daleko lepší než její původní oblečko

15 La Micha | E-mail | Web | 2. července 2016 v 16:21

Krása

16 valentina-panenky | Web | 2. července 2016 v 16:32

[11]: Dík Určitě letos pár výletů ještě dáme, jsem ráda, že Tě to nenudí

17 valentina-panenky | Web | 2. července 2016 v 16:33

[12]: Dík Nevím jak je to možné, ale pořád je kam jezdit a co objevovat

18 valentina-panenky | Web | 2. července 2016 v 16:36

[13]: Dík Doufám, že po téhle čtveřici a podzimní dvojce budou další playline s tímhle tělem.

19 valentina-panenky | Web | 2. července 2016 v 16:38

[14]: Dík Ten její původní obleček byl takový divný, ne že bych měla něco proti puntíkům a proužkům.

20 valentina-panenky | Web | 2. července 2016 v 16:39

[15]: Díky

21 Hanneton | 2. července 2016 v 16:45

Výlet vypadá velmi dobře, skalní města mám všeobecně ráda. A nové tělo je naprosto úchvatné, sice nahé vypadá velmi roboticky, ale v oblečení velice reálně.

22 valentina-panenky | Web | 3. července 2016 v 10:11

[21]: Dík Zvykám si na roboty

23 Blanka | E-mail | Web | 3. července 2016 v 18:52

Parádní kočka, super fotečky, krásná přírodní scenérie, jsi mne úplně navnadila navštívit  tato místa   

24 valentina-panenky | Web | 5. července 2016 v 18:33

[23]:Dík Tohle místo za návštěvu určo stojí

25 Mary | E-mail | Web | 15. září 2016 v 21:51

Prekrásne fotky z matky prírody. Ozaj tie skaly miestami pripomínajú sochy na veľkonočnom ostrove. MTM telá sú úžasné, neskutočne veľa póz sa s nimi dá robiť. Vidno, že si Kayla nové telíčko s radosťou užíva. Najmä na tých fotkách pri skale alebo kde čupí. Aj mne sa viacej páči v červenej blúzke ako v origo oblečení. Podľa mňa je to pekná Kayla s krásnymi vlasmi, ja som mala možnosť byť pri kúpe tej Ľubove a páčila sa mi už vtedy.

Žádné komentáře:

Okomentovat