neděle 28. června 2020

Jak jsem letos syslila Fashionistas (publikováno 18.12.2015 22:23:00)

Všichni, kdo sbírají i Barbie, si nemohli nevšimnout, že Mattel v oblasti Fashionistas letos mocně inovoval: obličeje milé, příjemné a nezmalované, oblečení většinou pěkné, těla deset kroků zpátky - z kloubíků, na kterých Fashionistas začínaly, zpátky k podivně prkenným tělům na způsob model muse pro playline řadu. A vydal jich přes dvacet.
Určitě také všichni znáte to, že existuje skupina sběratelů, se kterými se shodnete snad na každé panence jestli líbí/nelíbí, a je i druhý extrém, kdy se vám skoro pravidelně líbí/nelíbí pravý opak. Mattel cz a já - to je ukázka toho druhého extrému, vždycky sem doveze to nejmíň zajímavé. A tak, i když optimistické předpovědi zněly, že se tady objeví až třináct kousků nových Fashionistas, začala jsem já pesimista pilně googlit a syslit. Dvě (Kaylu ve žluté sukni a tmavovlásku v červeném) jsem sehnala v drogerii Pemi, pihovatá zrzka a dvě orientálky připutovaly z ebay (ty jsem chtěla asi nejvíc a tady se samozřejmě neukázaly, pihovatá zrzka už je přetělená a mohli jste ji vidět v Postel a Fashionistas 2015), Adrii AA jsem sehnala na MMB, Goddess (ano, pletu si jí s Mbili, díky Ľubo) a ta krásně ujetá blondýnka s vyholenou půlkou hlavy to byla druhá vlna z ebay, kdy už naděje na to, že Mattel cz se pochlapí a něco se tu objeví před Vánoci, pomalu hasla (blondýnka je jediná, která tentokrát doputovala nahá, takže nemá své původní oblečení). A pak jsme se vydali na vánoční trhy do Norimberku, Honza souhlasil s tím, že tak tři hračkárny přežije a brblat začne až ve čtvrté a u Millera (taky drogerie) měli po 11 eurech vytouženou zrzku Skipper s tričkem s donuty (byla poslední a regál jsem pak prohledávala jednoručně, protože jsem ji nechtěla pustit z packy a Honza s košíkem byl u autíček), pak tu kočku s novou tváří Kassandra, která se mi zalíbila u Ľuba, a nakonec jsem tam nenechala ani tu tmavě blond v džínových šatech. A dneska jsem vyndala všechny krabice, ve kterých jsem většinu úlovků nechala na finální velkovybalení, přidala tu trojku, co už vybalená byla, a moc jsem si vybalování užila.
Barbie jsem přidala do přehledových alb, většina skončila ve speciálních (kam strkám i ty, kde mám jednu dvě zástupkyně), u tváře Kayla/Lea přibyly hezké tři kousky a u Goddess jedna.
Ještě bych chtěla blond pihovatou Adrii a možná některou ze dvou zbývajících AA (Mbili v růžovém a ta v bílém triku), snad je někdy někde potkám.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Nikky | E-mail | Web | 18. prosince 2015 v 22:33

Wau téda Mne sa ich páčilo dosť, ale nakoniec som ostala pri jedinej, ktorá za stála za to a bola tu a teda Kayle v žltej sukni Pozerám, že tam máš aj jednu Style bábiku

2 valentina-panenky | Web | 18. prosince 2015 v 22:42

[1]: No jo, jsem cvok Ale je to prakticky celoroční práce Style bude ta Lea v černém svetříku, že, přidala jsem ji k focení už vybalených Fashionistas, protože se dost řešilo jak jsou si orientálky letos podobné a zrovna tahle a Lea mají přece jen trochu rozdíl v líčení.

3 Nikky | E-mail | Web | 18. prosince 2015 v 22:45

[2]: Presne tak a musím sa priznať, že som si všimla, že tieto dve sú si vlastne dosť rozdielne, ale zvyčajne sa tie nové Lei fakt kruto podobajú

4 Daniela | 18. prosince 2015 v 22:48

Dobrý lov.   
Jsou to zajímavé kousky. Ale ty prkna jako tělo se opravdu Mattelovi nepovedly

5 nauriel | 18. prosince 2015 v 22:55

Tak to jsi opravdu pěkně syslila, gratuluji

6 valentina-panenky | Web | 18. prosince 2015 v 22:56

[3]:Je tam rozdíl v očích. Plánuju příští rok kouknout po té ultra pohyblivé Lee, láká mě zkusit její pózování, i když podle fotek to bude jednovaječné dvojče od Fashionistas Lei. Tyhle dvě jsou tak maximálně sestřenice

7 valentina-panenky | Web | 18. prosince 2015 v 22:58

[4]: Dík Jj těla Mattel nevychytal. Co bude trochu ladit, půjde do fronty na kloubíky, protože holky jsou to jinak pěkné.

8 valentina-panenky | Web | 18. prosince 2015 v 22:59

[5]: Díky Dostanou extra krabici a já si dám novoroční předsevzetí, že se budu krotit

9 Nikky | E-mail | Web | 18. prosince 2015 v 23:00

[6]: áno, tie oči mi hneď udreli do očí. Made to move aj mňa nejaká láka a asi najskôr Lea alebo Asha Tie kĺbiky sú síce nie príliš vzhľadné, ale pohyblivo sú dokonalé

10 ľubo | 18. prosince 2015 v 23:39

Gratulujem.:) Som rád, že Kassandra Ťa zaujala tiež. Na obrázku nemáš Mbili, tá s červenou blúzkou a modrou sukňou je Goddess. Čo sa týka Mbili vo Fashionistas 2015 je len raz a má ružové šaty, avšak nové datovanie, namiesto 2001 má 2011 alebo 2010. Potom je Mbili v Style (kĺbové ruky) a v Módnych Ikonách (celokĺbová) a potom vo Fashionistas 2016. Celkovo Fashionistas 2015 je 23, takže ešte 13 Ty ich chýba. Obe Skipper sú úžasné a vidím, že si si zadovážila aj tú 2014 beloššskú tvár (modré šaty.:) Ja som nakoniec skončil pri štyroch, ale ryšavú Skipper by som ešte prial, ostatné, čo osm chcel majú vo Fashionistas 2016 lepšie zástupkyne.:)

11 Mary | E-mail | Web | 19. prosince 2015 v 0:38

Wau, tak ty si sa pri zháňaní Fashionistas riadne napracovala. Uchmatla a vytvorila si z nich krásnu skupinu. Ako píšeš, ku kráse im chýba len kĺbové telíčko. Myslím, že to zvládneš ďalší rok vyriešiť. Mne sa páči dosť veľa zástupkýň, hrdzavovláska je môj miláčik, vďaka nemu som mohla ju a aj Kassandru vidieť naživo. A veľmi ma na Tvojich fotkách zaujala aj Style Lea. Je krásna.

12 Růža | E-mail | Web | 19. prosince 2015 v 8:33

Musím blahopřát ke krásným panenkám.

13 babivera | Web | 19. prosince 2015 v 8:42

Krásné Fashionistas, blahopřeji ke krásným přírůstkům. Novoroční předsevzetí? Na to zapomeň, až uvidíš, koupíš!? Láska k panenkám je silnější než nějaká předsevzetí, já už to taky znám.

14 Hanneton | 19. prosince 2015 v 10:19

Krásná přehlídka a sešlo se toho u tebe dost, teď ještě zbytek, ať to máš kompletní. jsi sběratelska, tak přece sbírej.

15 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 19. prosince 2015 v 12:39

To je sysleníčko

16 Babakat | 19. prosince 2015 v 13:06

A pak o mně lidi říkají, že hamoním. Musím se přiznat, že mi rukama prošly dvě tyhle panenky a šly svou cestou dál. Nějak mě nezaujaly.

17 valentina-panenky | Web | 19. prosince 2015 v 14:11

[9]: Právě. Chci to zkusit co to udělá při focení. A vzhledově mi nepřipadají horší než třeba u Liv dolls.

18 valentina-panenky | Web | 19. prosince 2015 v 14:15

[10]: Dík. To se hned pozná sběratel - zatímco rodina si klepe na čelo, jak syslím, ty hned vidíš, že mi jich ještě 13 chybí Ne vážně, maximálně pihatou blond Adrii, tu čokoládku v bílém triku a pak tu Mbili a jenom, když mě "cvrnknou do nosu"

19 valentina-panenky | Web | 19. prosince 2015 v 14:18

[11]: Díky Mně se tak vybavuje, jak jsem mávala rukou nad Fashion Fever a pak jsem litovala a sháněla dodatečně, když přišla éra hobitek. Tak jsem radši zapracovala cíleně
S kloubama uvidím co půjde kvůli odstínu, Style Lea je podle mě moc pěkná, ale zas je to tak, že ruce má kloubové a nohy totální prkno - prostě Mattel.

20 valentina-panenky | Web | 19. prosince 2015 v 14:19

[12]: Děkuji

21 valentina-panenky | Web | 19. prosince 2015 v 14:20

[13]:      Je to návyk, je to návyk, je to návyk

22 valentina-panenky | Web | 19. prosince 2015 v 14:22

[14]: Díky Dělám co můžu Ale jak už jsem psala výše, z 2015 Fashionistas mě lákají ještě tak max tři
To taková Lea s kloubíkama nebo ty nové Look ....

23 valentina-panenky | Web | 19. prosince 2015 v 14:24

[15]: Že Ale zase je to Fashionistas halda za celý rok, tím se utěšuju a omlouvám

24 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 19. prosince 2015 v 14:25

[23]:

25 valentina-panenky | Web | 19. prosince 2015 v 14:26

[16]: Však se to o mně říká taky

26 ha-misa | 19. prosince 2015 v 23:39

no páni, to je koček!

27 valentina-panenky | Web | 20. prosince 2015 v 13:19

[24]:

28 valentina-panenky | Web | 20. prosince 2015 v 13:19

[26]: A že Tě to u mě určitě překvapuje?   

29 jitacopi | 21. prosince 2015 v 13:41

Hrozně se mi líbí, když někdo takhle kompletuje, to dává úplně jiný smysl a rozměr a i panenky vypadají tak nějak jinak - lépe, než když je každá zvlášť a samostatná.
No, krásně jsi syslila. Jen by mě hrozně zajímalo, kde všechny ty panenky skladuješ? Máš je všechny vystavené?

30 valentina-panenky | Web | 21. prosince 2015 v 17:08

[29]: Dík Na Barbuchy mám tři vitrínky u stolu s počítačem (takové ty kam normální lidé strkají knížky), polici nad stolem a zbytek je tak různě: něco je vytahané od posledního focení, pak jsou asi tři větší krabice uklizené ve skříni, Barbuchy jsou v nich sbalené každá ve svém igelitovém pytlíku, integriťáci a integritky tam mají každý svou krabku. A pak mám ještě štůsek těch které jsem nechala v origo krabicích Ale jo, ještě mě panenky nevystěhovaly.

31 Monika | Web | 22. prosince 2015 v 21:31

To je pěkná sbírka Fashionistas super fotky

32 valentina-panenky | Web | 23. prosince 2015 v 11:06

[31]: Dík

33 baziliska2-barbie | 23. prosince 2015 v 12:35

Páni to je úžasná sbírka nových  Fashionistas. Jsou super a blondýnka nemá chybu to tady u modních Barbuch ještě nebylo.

34 valentina-panenky | Web | 23. prosince 2015 v 17:19

[33]: Dík Mně taky blondýnka přišla krásně ujetá a s těma hnědýma očima neodolatelná

35 Blanka | E-mail | Web | 26. prosince 2015 v 9:37

Parádní syslení, jen co je pravda

36 valentina-panenky | Web | 26. prosince 2015 v 23:53

[35]:

Žádné komentáře:

Okomentovat