neděle 28. června 2020

Postel a Fashionistas 2015 aneb nemusím rozumět všemu (publikováno 16.10.2015 16:54:00)

Loni za mě CNC stroj utruhlal letiště z MDF desky pro Barbie. Čerstvě slepené a ještě nenatřené jsem je použila ve fotopříběhu Opravdu chceme koupit postel?, pak jsem postýlku natřela na bílo a ušila k ní patchworkovou deku a v tomhle stadiu výroby se objevila v upoutávce v příběhu Piráti z Karibiku aneb souboj o klobouk i ve fotopříběhu Horor. Ještě před prázdninami jsme úžasný CNC s programem letiště 1:6 vypustili i na bukové prkno a vznikla postel z masívu s krásným narůžovělým odstínem dřeva, kterou jsem slepila a napustila voskem. A začala jsem přemýšlet, jaká Barbucha a v jakém ohozu by ho měla odprezentovat na blogu.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)
Co se týká ohozu, nakonec jsem se pustila do pyžama (co jiného když jde o postel), ovšem do pyžama roztomilého a okrajkovaného (to byla ta původní vize ještě než jsem střihla do látky). Během šití jsem zjistila, že jsem ztracená, protože galanterie Stoklasa má pobočku na Smíchově pět minut pěšky od místa kde pracuju, takže moje peněženka je v akutním ohrožení. Výsledek mého snažení a nákupu krajek uvidíte na fotkách.
Co se týká předváděcí Barbuchy, tak košilku a kraťásky jsem během šití zkoušela na Pinstripe Power Barbie Millicent Roberts, kterou ale fotím hodně často, takže los nakonec padl na novinku - pihovatou zrzku Fashionistas 2015, Closed mouth 2010. Ale Pinstripe na konci alba alespoň na pár fotkách předvádí zrzčino původní originální oblečení.
Když jsem poprvé viděla fotky letošních Fashionistas (u Ľuba na blogu), byla jsem dost rozpačitá. Holky měly konečně hezké, nezmalované ksichtíky, ovšem tělo prkenné, neohebné a daleko ošklivější než MM, takže v tomhle směru u Mattela kilometr zpátky (nevím proč to Mattel dělá, nerozumím tomu, a jak píšu v nadpisu, utěšuju se tím, že nemusím rozumět všemu). Navíc nebylo vůbec jasné, které Barbie a kdy tady budou k mání, v nabídce u Bambule se jen mihlo pár kousků, takže jsem pro jistotu ty dvě, co se mi líbily nejvíc, zahamounila na ebayi. První věc, kterou jsem udělala, když jsem balík vypáčila z celnice a dotáhla domů a rozbalila krabici, byla výměna těla u pihovaté zrzky a první akci, kterou děvče dostalo na starost, bylo právě prezentování letiště.

V závěru alba je ještě pár fotek jejího původního těla - je to belly button s pokrčenou rukou a s naprosto neohebnýma nohama. Vážně někdo netušíte, jak Mattelu vnuknout myšlenku, že na pohyblivém replacement body v různých pleťových odstínech by vydělal balík?

Takže dnes:
letiště v provedení buk,
Fashionistas Barbie 2015 pihovatá zrzunda,
Pinstripe Power Barbie Millicent Roberts
vázu a květiny mám od Míši
miničasopisy vyrobila Mary
holky, ještě jednou moc děkuji

Komentáře

1 Hanneton | 16. října 2015 v 17:47

Postel je skutečně famózni, dokonalý kus nábytku. Panenka s novým tělem prokoukla a postel prezentuje svědomitě.

2 nauriel | 16. října 2015 v 18:50

To je nádherná postýlka, taková by se mi líbila i v životní velikosti pro nás, samozřejmě i s těma peřinama
Panenka je krásná, pyžamko jí sluší a tělíčko si náležitě uživá. To původní je fakt děsné

3 La Micha | E-mail | Web | 16. října 2015 v 19:08

Nábytek je moc krásný a pěkné fotky   

4 dolls-black | 16. října 2015 v 19:18

tak já stále doufám, že ty co potřebuju tady snad jednou koupím jinak moc pěkné, jako vždy

5 Daniela | 16. října 2015 v 22:35

Krásná holka. Pihotavá zrzka je parádní.
Všechny rekvizity jsou krásné, postel, stolek, váza, časopisy i krajkové negližé.

6 Mary | E-mail | Web | 16. října 2015 v 23:08

Gratulujem k novej Fashionistas kočke. Táto sa mi z tohtoročných najviac páči. Ak sa bude predávať u nás, tak si ju určite kúpim.
Posteľ je fantastická, periny z patchworku sú proste úžasné, všetky doplnky skvelé, nemáš zač, som rada, že si Ti časopisy urobili radosť.

7 Růža | E-mail | Web | 17. října 2015 v 8:47

Panenka je moc hezká, pihovaté zrzky miluji. Výměna tělíčka jí jedině prospěla a pyžámko jí sluší. Obdivuju postel a hlavně deku a polštáře, jsi šikovná.

8 Gábi bunki | 17. října 2015 v 10:25

Ǔžasná postýlka se vším všudy, zrzečce to v ní moc sluší, je hezounká, pyžámko krásné (hmmm...kdybych tak uměla šít)a ten chlupatý "doplněk" vypadá skoro tak jako náš kocourSuper!

9 Zmrzlinka | E-mail | Web | 17. října 2015 v 12:42

Všechno je moc pěkné a milá panenka

10 babivera | Web | 17. října 2015 v 16:21

Tak to je teda parádní postel, ta se mi líbí. Panenka je hezoučká zrzečka, spodní prádlo a ..... všechno ostatní, člověk neví co má obdivovat dřív. Hezké.

11 valentina-panenky | Web | 17. října 2015 v 17:28

[1]: Dík Je to svědomité děvče

12 valentina-panenky | Web | 17. října 2015 v 17:30

[2]: Díky No CNC je stavěné spíš na ty postele v životní velikosti, u poměru 1:6 se pořád pereme s uchycením do stroje.

13 valentina-panenky | Web | 17. října 2015 v 17:31

[3]: Díky Začínám spřádat fantasmagorické plány ohledně nočních stolků, tak jsem zvědavá, jak to dopadne

14 valentina-panenky | Web | 17. října 2015 v 17:32

[4]: Dík Taky budu ráda, když se tady alespoň ještě pár kousků z letošních fashionistas objeví - mám zálusk ještě nejmíň na tři.

15 valentina-panenky | Web | 17. října 2015 v 17:32

[5]:Dík Prostě siesta

16 valentina-panenky | Web | 17. října 2015 v 17:34

[6]:Díky Doufám, že se objeví ještě alespoň ta blondýnka s vyholeným účesem a nějaká z AA, i druhá zrzka by se mi líbila

17 valentina-panenky | Web | 17. října 2015 v 17:35

[7]: Dík S dekou mi radila kolegyně z práce, která má za koníčka právě patchwork - bez jejích rad bych to nedala.

18 valentina-panenky | Web | 17. října 2015 v 17:37

[8]: Dík. To zvíře je původně nějaký přívěšek ke klíčům a čumáček to má spíš jako liška, ale v té spoustě chlupů se to snad ztratilo. Jinak naše kočky si s ním samozřejmě chtěly hrát

19 valentina-panenky | Web | 17. října 2015 v 17:38

[9]: Díky Tahle se Mattelu opravdu povedla

20 valentina-panenky | Web | 17. října 2015 v 17:39

[10]: Děkuji

21 Babakat | 17. října 2015 v 18:47

Péťo jako vždycky parádní. A kočka nemá chybu!

22 valentina-panenky | Web | 18. října 2015 v 12:38

[21]: Dík

23 Rachelle | Web | 18. října 2015 v 14:58

Zrzka je úžasná, gratulujem Ti k nej a obliekla si jej krásne pyžamko celkovo aj fotky sú podarené, celé to pôsobí tak pohodovo na takej super posteli by to ani inak nemohlo byť

24 valentina-panenky | Web | 19. října 2015 v 19:40

[23]: Dík Dnes se mi tedy vůbec nechtělo vstávat a vyrážet, měla bych si vzít příklad ze zrzky

25 ha-misa | 21. října 2015 v 21:53

hezké fotečky...a parádní postel

26 valentina-panenky | Web | 22. října 2015 v 17:37

[25]: Dík

27 Monika | Web | 23. října 2015 v 10:54

Ta postel je parádní moc pěkné fotky

28 baziliska2-barbie | 23. října 2015 v 14:38

Krásný fotky, pihulka je moc hezoučká. No a poslel ta nemá chybu  je vychytaná do každičkého detailu.

29 valentina-panenky | Web | 23. října 2015 v 15:31

[27]: Díky

30 valentina-panenky | Web | 23. října 2015 v 15:31

[28]:Dík Obličeje mají letošní fashionistas opravdu povedené

31 Blanka | E-mail | Web | 25. října 2015 v 19:15

Super fotečky v parádním pelechu, postel je parádní, jsi šikulka. Naprosto se s Tebou ztotožňuji, jsem zastánce pohyblivých tělíček a basta!

32 valentina-panenky | Web | 25. října 2015 v 19:47

[31]: Dík S těmi tělíčky mi to povídej, prostě Mattel nechápu a hotovo

Žádné komentáře:

Okomentovat