neděle 28. června 2020

S Dashou Jelením příkopem aneb zvláštní výlet se zvláštní kočkou. (publikováno 10.10.2015 20:34:00)

Dasha Infallible 2012 prostě není vůbec hezká. Má úzké oči, obličej s dost tvrdými rysy a nenápadné hnědé vlasy. Ale je to úplně jedno, protože když ji jednou uvidíte, už vám stejně nepůjde z hlavy. Alespoň já to s ní takhle mám od prvního kouknutí. Míša ji prodávala na MMB a protože jsem se na tu Dashinu tvářičku chytla drápkem, poprosila jsem ji, aby ji přinesla ukázat na panenkářské kafe. A pak jsem ji zamyšleně obracela v rukách a ostatní kolem stolu říkali: no tak už si ji konečně sbal, stejně to tak dopadne .... No dopadlo.
Pár týdnů seděla na poličce u počítače, spolehlivě zastiňovala ostatní Barbuchy a Integritky v okolí, občas dostala jiný ohoz a jinou pózu (má tělo fr2 s kloubem v pase, na které nejsem zvyklá) a dnes jsem ji vytáhla na podzimní procházku. Také takovou atypickou - to dojedete tramvajkou jednu stanici za Prašný most (Prašný most je nejpohodlnější vstup na Pražský Hrad), před Loretou zahnete do nenápadných vrátek a jste no ne úplně v divočině, ale přesto na místě, které byste zrovna v Praze na Hradčanech asi nečekali. Po úzkých lávkách sestoupíte na dno Jeleního příkopu, a pak už jdete podél potoka kolem hradeb, tunelem pod Prašným mostem a na konci si můžete vybrat, jestli vyšplháte k Belvederu, na vrchol starých zámeckých schodů nebo na Klárov.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Nikky | E-mail | Web | 10. října 2015 v 21:09

Mne sa Dášenka náhodou páči, je taká iná Tvoje výlety sa mi vždy páčia, až začínam ľutovať, že do tej Prahy v prídeme v podstate len na tri dni

2 Daniela | 10. října 2015 v 22:09

Je moc pěkná. Na první pohled má zlý kukuč, ale po chvilce je za ním vidět něco víc. Mně se takové ty přísnější panenky líbí.  
Výlet parádní. Proč by mělo být divné jet na výlet tramvají? Je to vlastně vlak, vlakem se jezdí na výlet normálně.
Ten rybník s pávem není v Jelením příkopu, že ne?

3 valentina-panenky | Web | 10. října 2015 v 22:19

[1]: Dík Mně se právě také líbí, i když objektivně musím uznat, že krasavice zrovna není. Je nápadná, osobitá. Doufám, že se v Praze potkáme, i když určitě máte hodně nabitý program.

4 valentina-panenky | Web | 10. října 2015 v 22:23

[2]: Dík Také ji řadím k vampicím (podle osudová žena = vamp). Poslední fotka je z Valdštejnské zahrady, protože na konci příkopu jsme si vybrali cestu na Klárov a na Malostranskou, a tam je průlez do Valdštejnské zahrady, tak jsme alespoň nakoukli, i když moc času na focení už tam nebylo, Dashu jsem ani nevytahovala, teď v říjnu zavírají v šest.

5 Mary | E-mail | Web | 10. října 2015 v 23:46

Gratulujem k novej Intregitke. Túto Dashu má myslím, že aj Blanka. Súhlasím, že nie je pravá "kráska", ale má určitý šarm a noblesu. Krásne fotky z nádherného jesenného výletu.   

6 Růža | E-mail | Web | 11. října 2015 v 8:16

Děkuji za krásný výlet Jelením příkopem. Dasha je rozhodně velmi zajímavá, moc se mi líbí.

7 Babakat | 11. října 2015 v 9:39

No vidíš, a to jsi pořád nevěděla. A je bezvadná.

8 babivera | Web | 11. října 2015 v 11:04

Výlet se mi moc líbil, mooc hezké podzimní fotky. A máš pravdu, na první pohled není Dasha zrovna krasavice. Ale po delším koukání je mooc hezká. Taky začínám být ujetá na IT, ale zatím nemám žádnou nafocenou a ani oblečenou. Doufám že se přes zimu zadaří.

9 La Micha | E-mail | Web | 11. října 2015 v 11:20

Gratuluji,je to rozhodně zajímavá kráska a pěkně jsi jí ustrojila na výlet,parádní kozajdy   .Hezké fotky

10 unicorns | 11. října 2015 v 13:32

Ahoj, dala by jsi hlas prosím mojí kamarádce? Zabere ti to jen pár sekund V anketě ji najdeš jako: 0.2 » Andie Moc děkujeme za pomoc! http://kunis-mila.blog.cz/1510/kunis-mila-soutez-o-balzam-eos-hlasovani

11 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 11. října 2015 v 14:01

Krásné fotky, tuto Dashu mám ráda

12 valentina-panenky | Web | 11. října 2015 v 14:05

[5]: Dík Ano, myslím, že poprvé jsem ji viděla na blogu u Blanky a připomínala mi Indiánku S ní je to podobné jako s Cyndi - všechny okolo upozadí.

13 valentina-panenky | Web | 11. října 2015 v 14:06

[6]: Není zač Že je zvláštní?

14 valentina-panenky | Web | 11. října 2015 v 14:06

[7]: Ale to já jsem právě věděla Vždyť víš jak to chodí

15 valentina-panenky | Web | 11. října 2015 v 14:08

[8]: Díky . Přeju ať se Integritky u Tebe objeví. Jsou zas jiné než Barbuchy, neříkám lepší nebo horší, prostě jiné, přitom velikostně k Barbuchám sedí.

16 valentina-panenky | Web | 11. října 2015 v 14:09

[9]: Dík Kozajdy sebrala Ayumi, ta také ještě čeká na představení S botama je u FR největší problém.

17 Daniela | 11. října 2015 v 14:15

[4]:

18 Daniela | 11. října 2015 v 14:17

[4]: Vampice je naprosto přesný termín.
Valdštejnská, to jo. Tam bych Dashu nevytahovala, to by mohlo způsobit přílišný sběh turistů.

Pardon, uklepla jsem se, jeden prázdný komentář

19 ha-misa | 11. října 2015 v 20:22

fantastické...všechno...příroda, fotky i kočka. Moc se mi líbí kočka v tunelu s bodovým osvětlením.

20 valentina-panenky | Web | 11. října 2015 v 20:28

[18]: Třeba bych ji ubránila, ale jasně, co kdyby   Turistů tam byly opravdu mraky.

21 valentina-panenky | Web | 11. října 2015 v 20:31

[19]: Dík. Ten tunel je tuším z roku 2002, protéká jím potok pod takovým roštem, a jsou tam ta kulatá světla v podlaze, ve zdech, ještě kousek před tunelem, vypadá to fakt zajímavě, jen jsem tam stepovala snad čtvrt hoďky než byl tunel prázdný a mohla jsem se vrhnout do experimentů

22 nauriel | 11. října 2015 v 20:38

Páni, to je divočina. Jelení příkop znám jen z pohledu shora, dole jsem nikdy nebyla. Ale co tak koukám, určitě to stojí za to. Nádherné tajemné místo a navíc se tam promenáduje taková kost Já mám tvář Dashu moc ráda, jsou krásné, i když po prvním představení první představitelky jsem zrovna nadšená nebyla. Ale rozhodně je to velmi charismatická tvář a já se těším, že třeba zase nějakou ubytuju

23 valentina-panenky | Web | 12. října 2015 v 19:48

[22]: Jj, je to prima procházka. Nejhezčí je to v sezóně, kdy nad tunelem vykukují přes zábradlí davy turistů a v příkopu je lidí pět a půl
Já jsem o Dashe přemýšlela dlouho, no teda přemýšlela - tušila jsem že nakonec u mě bude bydlet, ale je o dost jiná, než panenky, co normálně obdivuju. Asi nejblíž má k Marisám

24 valentina-panenky | Web | 12. října 2015 v 19:54

[22]: Teď jsem Ti ještě prošmejdila blog, zajímalo mě to ZASE ubytuju - Purity Dasha je teda kost

25 Blanka | E-mail | Web | 14. října 2015 v 19:11

Gratuluji k této krásné Dasha, já mám tuto tvář hrozně ráda, především pro tu její zvláštnost a oduševnělost, je prostě jiná a to já ráda, takové panenky vyhledávám především. Super výlet jsi pro ni připravila

26 valentina-panenky | Web | 14. října 2015 v 22:35

[25]: Díky Však poprvé jsem ji viděla nafocenou u Tebe

27 baziliska2-barbie | 23. října 2015 v 14:39

No to jsou nádherný fotky. Dasha je dokonalá kráska, teda té to tak sluší. A výlet s ní byl parádní.

28 valentina-panenky | Web | 23. října 2015 v 15:32

[27]: Dík Dashu si opravdu dokážu představit na předváděcím molu.

Žádné komentáře:

Okomentovat