neděle 28. června 2020

Na Gutštejně s Lilly a Space (publikováno 02.10.2015 18:01:00)

V západních Čechách u Konstantinových Lázní stojí nad potokem kapesní hradní zřícenina Gutštejn. Kousek nad Gutštejnem je ještě lehce zpustlý lovecký zámeček a když vyšplháte do protějšího kopce, ocitnete se na starém keltském hradišti a na Gutštejn se odtud můžete podívat ještě jednou a pěkně z výšky.

S sebou na výlet jsem tentokrát vzala dvojici Barbuch - další Stardoll - blonďatou Space na těle fashionistas (s jejím původním prknem to fakt nešlo) a Lilly Truscot s tváří Diva, která má na blogu premiéru. Lilly je jedna ze tří mých Barbuch, které vyfasovaly tělo od panenky Liv.
Přiznám se, že tenhle výběr panenek na focení ovlivnil Ľubo s článkem o plánech Mattela na megakloubovou Barbuchu. Tak mě napadlo zkusit rozsah pohybu Fashionistas versus Liv, když Livky mají přece jen pár kloubíků navíc. Musím říct, že s tím oboustranným kloubem v koleni se Lilly dokáže pohybovat o něco víc. Kloub v nártu je zas spíš k vzteku, protože jsem vyřadila dobrou čtvrtku fotek, na kterých (díky mé nepozornosti) má Lilly chodidla patama napřed. No a co se týče horní poloviny těla, je pohyblivost zhruba stejná a tělo fashionistas mi přijde přece jen hezčí. A včíl mudruj :-)

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Babakat | 2. října 2015 v 18:22

Jako vždycky krásné fotky i panenky. S těmi těly - Livky jsou menší, takže ne každá Barbie hlava jim sedí. Ale ta tvoje je akorát.

2 Nikky | E-mail | Web | 2. října 2015 v 19:58

Peti, opäť nádherné fotky! Telíčko Stardoll fakt nie je na takéto výlety vhodné Mala som už v ruke aj Liv bábiku, jej pohyblivosť sa mi páčila. Obe slečny sú nádherné. Lilly som obdivovala u Ľuba, tvár Diva je pre mňa stále vzácna, keďže v modernejšej dobe nie je moc používaná

3 Daniela | 2. října 2015 v 20:18

Pěkný výlet. Oběma kočkám to moc sluší
Tomu keltskému hradišti klidně budu věřit, ale budu u toho mít pocity jako Anděl na Lomnickém štítě ve vánici.

4 La Micha | E-mail | Web | 2. října 2015 v 21:35

Pěkné fotky   

5 ľubo | 2. října 2015 v 22:07

Prekrásne fotky.:) Dievčatá si veľmi pekne obliekla.:) To je pocta, že som Ťa inšpiroval k článku.:) Lily zbožňujem, som veľmi rád, že ju mám.:)

6 Růža | E-mail | Web | 3. října 2015 v 8:38

Mám moc ráda tvoje výlety s panenkami. Můžu se tak podívat na krásná místa. Tvojim holkám to moc slušelo.

7 valentina-panenky | Web | 3. října 2015 v 16:32

[1]: Díky . Já vím, že to sedí jak s kterou - proto také mám na Liv jen Lilly a dvě tančící princezny (mají malou díru do hlavy, na fashionistas nejdou). Barbuchy na Liv jsou takové víc holčičí, tady se mi Lilly zdála jako mladší ségra od Space.

8 valentina-panenky | Web | 3. října 2015 v 16:36

[2]: Dík . Myslím, že je škoda, že už se Divy moc nepoužívají, zrzavé playline s touhle tváří jsou pro mě neodolatelné, BB Diva je také moc pěkná, i když má i své odpůrce.

9 valentina-panenky | Web | 3. října 2015 v 16:36

[3]: Ono už z hradiště zbyly jen zarostlé valy, ale vyhlídka je tam nádherná.

10 valentina-panenky | Web | 3. října 2015 v 16:37

[4]:Díky

11 valentina-panenky | Web | 3. října 2015 v 16:39

[5]: Dík To víš, když napíšeš článek o kloubíkách, tak si to musím užít
Jinak Lilly je sběratelský poklad, moc se povedla, mám i tu druhou variantu s růžovým mikádem a taky je pěkná

12 valentina-panenky | Web | 3. října 2015 v 16:41

[6]: Díky No ještě tak měsíc a zas se přestěhuju s focením do pokoje na truhlu a budu se těšit na jaro.

13 anawib | 4. října 2015 v 19:14

pěkné fotky

14 nauriel | 4. října 2015 v 20:19

Krásné fotky, zajímavé srovnání tělíček. Pohyblivost dobrý, ale Fashionistas mají ty tělíčka přeci jen pěknější.
Mám ráda ty vaše výlety

15 valentina-panenky | Web | 5. října 2015 v 19:14

[13]: Díky

16 valentina-panenky | Web | 5. října 2015 v 19:15

[14]: Dík No na tu megakloubovku jsem zvědavá.

17 Rachelle | Web | 5. října 2015 v 21:13

Prekrásne fotky ako vždy, hrozne moc sa mi páči stardollka, má prekrásnu tváričku

18 valentina-panenky | Web | 5. října 2015 v 23:26

[17]: Dík Mně se stradolls líbily snad všechny, také jich u mě nakonec šest skončilo, všechny už jsou na kloubíkách Nevím proč Mattel vychytá buď pohyblivost nebo tvář, ale oboje najednou málokdy

19 Blanka | E-mail | Web | 14. října 2015 v 20:43

Super výlet , holky si to určitě užily

20 valentina-panenky | Web | 14. října 2015 v 22:34

[19]:Dík A my s nimi

21 baziliska2-barbie | 23. října 2015 v 14:41

Prima výlet na Gutštejně  jsem taky ještě nebyla, pokaždé když se dívám na tvé procházky  zjišťuju, kolik krásných míst jsem ještě neviděla. Holkám to moc sluší, mají prima onblečení.

22 valentina-panenky | Web | 23. října 2015 v 15:40

[21]: Dík . Já jsem zrovna někde na idnes narazila na 10 výletů po Česku a nejmíň půlku těch míst jsem neviděla a lákají mě. A předevčírem jsem při jízdě tramvají (kde jezdím už tři roky) zahlédla vchod do docela zajímavého parku ve svahu k Děvínu, kde jsem nikdy nebyla. Zajímavých míst je všude plno a není v lidských silách to obejít všechno

Žádné komentáře:

Okomentovat