neděle 28. června 2020

Piráti z Karibiku aneb souboj o klobouk (publikováno 14.05.2015 22:00:00)

Filmy ze série Piráti z Karibiku se mi vždycky líbily, hlavně kvůli Johny Deppovi v roli piráta všech pirátů Jacka Sparrow. Když Mattel vydal v roce 2011 dvojici kapitán Jack Sparrow a Angelika (Lara podle Penelopy Cruz, která hraje pirátku v posledním filmu), byla jsem hodně natěšená. Oba jsem vyjímečně koupila kompletní v krabici a asi právě proto jsem je z těch krabic vybalila až po nějaké době a hned je dala do vitrínky, i když oba jsou slušně pohybliví a o tu hrací partu si přímo říkali. Jenže nějak se mi je nechtělo svléknout z pirátského, a tak Jack má dodnes přidělaný pirátský šátek a Angelika zas nikdy nesundala své vysoké kožené boty.
Kdo jste viděli Piráty čtyřku tak víte, že Jack se tak trochu nedobrovolně vydá hledat pramen věčného mládí na lodi Černého korzára a jeho dcery Angeliky, která se s Jackem trochu může ale hlavně a většinou nemusí a když se jí to hodí do krámu, ráda mu připomíná, jak ji svedl a opustil.
Takže první, co mě napadlo s nimi nafotit, je souboj. Koneckonců poradce mám přímo v rodině, protože Honza léta provozuje závodně šerm a dodnes funguje alespoň jednou týdně i jako trenér. Vyndala jsem Angeliku s Jackem z vitríny, udělala prvních pár fotek a neuváženě se zeptala, jak je mám naaranžovat. Honza obhlédl Jacka a pravil: ten prst má na kordu úplně blbě, by mu ho usekli, ukaž. A sundal gumičku, která přidržovala Jackovi meč, tedy pardon kord, u ruky. Když jsem našla kordisko na podlaze, vytáhla jsem rovnou ze šuplíku aranžérskou gumu (moc užitečná věc, vypadá to jako žvýkačka a je to neocenitelné na připevnění malých předmětů). Plácla jsem ji Jackovi do dlaně, připlácla na ni kord a pro jistotu jsem druhý kousek použila na Angeliččinu ručku. Honza zakvedlal kordem, schoval Jackovi palec a spokojeně pravil "No výborně, co bych za to dal, kdyby to děcka takhle chytila hned napoprvé."
Pak na mě začal hovořit asi latinsky, mluvil o šermířských postojích, říkal něco o primě a nakonec, když jsem stále vypadala velmi nechápavě a mumlala jsem, že hlavně chci, aby to na těch fotkách nějak vypadalo, vyndal z truhlací krabice dvě metrové tyče bukové kulatiny, jednu vtiskl do ruky mně, druhou uchopil sám a začal ty šermířské postoje předvádět stylem: tak, já jsem v kvartě, takhle tě odtlačuju silou, tak co uděláš? Ne tohle ne, to tě seknu semhle. No ano, chytneš mě za zápěstí.
Takže se nedivte, že na fotkách je kromě dialogu Jacka s Angelikou většinou ještě v závorce uvedený odborný šermířský popis, mnou převáděný do lidštiny, tedy tam, kde jsem to pobrala, což nebyl častý případ.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

A na závěr ještě malá ochutnávka z domácí dílny: Letiště je konečně natřené na bílo, ušila jsem prostěradlo a pozor -patchworkovou deku pro Barbie. Nikdy jsem nic takového nešila (takže zkušeným švadlenám asi bude připadat legrační), ale mám moc šikovnou kolegyni, která mi poradila pár triků a mě to nakonec moc bavilo a Barbuchy mají stylové povlečení.

Komentáře

1 Nikky | E-mail | Web | 14. května 2015 v 22:17

Dokonalý príbeh na dobrú noc! Obaja sú úžasný a čoskoro budem mať na pár minút rande s Jackom Uff...asi by som mala pomýšľať na outfit a líčenie
Obaja sú nádherní, prekrásne a dokonalo vytvorení a urobila si im perfektné fotočky

2 La Micha | E-mail | Web | 14. května 2015 v 22:26

Moc Ti gratuluji k takovým pokladům   !Také jsem si je moc přála,ale bohužel už na ně nedošlo,i když Jacka bych brala nejspíš stále   !
Krásné fotečky .
Postel je krásná a jsi veliká šikulka,mají krásné spaníčko   

3 ľubo | 14. května 2015 v 22:28

Úžasný, zábavný a edukatívny článok.:) Tieto 2 kúsky sa Mattelu fakt vydarili. Ja mám svojho Jacka stále v krabičke, čiže môj nie je rozhýbaný.   

4 Daniela | 14. května 2015 v 23:48

Nádhera! Úžasně rozpohybované
Příběh krátký, ale úderný. Moc se mi líbil

5 Mary | E-mail | Web | 15. května 2015 v 0:09

Wau, tak tieto fotky som si parádne užila. Fantastické pózy a dialógy. Musela som sa len smiať. U Vás doma máte riadne veselo, aspoň sme sa mi neznalí v šermiarstve sme sa niečo nové dozvedeli a naučili.
Filmy Piráti z Karibiku mám rada, Johnny je proste neuveriteľne fantastický herec. A súhlasím s Ľubom, že tento párik sa Mattelu neskutočne vydaril. Mohol by častejšie takéto bábiky vyrábať.
Ja, keď som týchto dvoch kupovala, tak som kvôli ich kĺbovým telám vedela, že ich dám do civilu a na účely "hrania sa".
Ich oblečenie mám stále odložené pre prípadné využitie.

6 Babakat | 15. května 2015 v 9:33

Tak tohle bylo SUPER! Máš kliku, že máš doma ochotného instruktora, můj "chlapeček" už si připadá jako "starý kus" a nechce si se mnou hrát.

7 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 15. května 2015 v 12:08

Super

8 Valentina | Web | 15. května 2015 v 16:25

[1]: To myslíš rande se skutečným nebo s plastovým? Ať tak nebo tak, oboje stojí za to.

9 Valentina | Web | 15. května 2015 v 16:26

[2]: Díky. S postelemi to postupuje pomalu ale jistě. Jack se myslím klidně hodí i k IT kráskám - soudím podle svojí směsky

10 Valentina | Web | 15. května 2015 v 16:27

[3]: Díky. Také jsem se při vytváření článku leccos přiučila

11 Valentina | Web | 15. května 2015 v 16:28

[4]: Díky. Snad jsem tu šermířskou terminologii nezmrvila moc. Honza si to přečetl a nějak moc se přitom šklebil.

12 Valentina | Web | 15. května 2015 v 16:30

[5]: Díky Veselo opravdu bylo, ale já nikdy netvrdila, že jsme normální (on by to se mnou také nikdo normální nevydržel).

13 Valentina | Web | 15. května 2015 v 16:31

[6]:Díky . Neboj, uběhne pár let, vzpomene na mládí a zase si hrát začne - geny neokecáš

14 Valentina | Web | 15. května 2015 v 16:32

[7]: Díky

15 Nikky | E-mail | Web | 15. května 2015 v 17:35

[8]: No žiaľ len s plastovým, pri reálnom by som sa nezmohla ani na: Hi, I am Nikky už by som odpadla

16 babivera | Web | 15. května 2015 v 18:53

Krásná dvojka, tak k takovým panenkám jsem se ještě nedopracovala. Už mám sice taky 2 nové, ale zatím u mne vedou "vysloužilé panenky".

17 Valentina | Web | 15. května 2015 v 19:22

[15]: Proč jen na pár minut? Neubytuješ ho? Jinak je to zajímavá otázka, co by člověk řekl, kdyby potkal Johnyho Deppa (toho opravdového), já bych se určitě nezmohla ani na slovo . Ani nevím, který z jeho filmů mám nejradši - Piráty?, Devátou bránu? Čokoládu?, Alenku? ......

18 Valentina | Web | 15. května 2015 v 19:24

[16]: Já zhruba před 10-12ti lety měla dvě Barbie z druhé ruky s tím, že na ně budu šít a že mi to stačí. A tak to začalo.

19 baziliska2-barbie | 15. května 2015 v 19:34

To byl souboj bezvadnej. Já tyhle dva zbožňuju. Angeliku jsem nestihla u nás koupit a na ebay jsem se k ní ještě nedopracovala. Její malbou ji mám za dokonalou kopii Penélope,  moc se povedla. A tvůj příběh nemá chybu.   

20 Nikky | E-mail | Web | 15. května 2015 v 20:33

[17]: Idem sa stretnúť so zberateľkou, ktorá ho má No ja by som sa asi nezmohla ani na slovo, sledujem ho už od jeho začiatkov a milujem ho...Piráti sú jedineční svojim humorom a jeho "behom"...ale všade je skvelý <3

21 Valentina | Web | 15. května 2015 v 21:57

[19]: Dík. Ano, tu podobu na Penélope tam taky vidím.

22 Valentina | Web | 15. května 2015 v 21:57

[20]: Je

23 Daniela | 16. května 2015 v 12:39

Jinak musím moc pochválit deku na postel. Málem by pod pirátským bojem zapadla, přitom je krásná.

24 Valentina | Web | 16. května 2015 v 14:03

[23]: Díky Určitě ji nafotím pořádně - no jasně, musím se vytahovat, ale mám z ní takovou radost

25 nauriel | 16. května 2015 v 18:00

Jsem se pobavila, jak se šermířský instruktor hned připojil. Pěkně jste si zašermovali a Jack s Angelicou to pak převedli do svého souboje. A klobouk je dobrá výhra
Postel luxusní, takové truhlání by se mi tu taky hodilo, ale já jsem děsné kopyto, tak by to dopadlo asi všelijak Krásnou peřinu jsi jim ušila, to já bych tedy nedala

26 Valentina | Web | 16. května 2015 v 19:20

[25]: No nevím, jestli se tomu v mém případě vůbec dá říkat šermování . Díky za chválu postele, ale truhlání z větší části obstaraly stroje .

27 madamerouge | Web | 17. května 2015 v 10:56

Tak teď nevím kde začít .
U příběhu jsem se pobavila jako už dlouho ne , výborné dialogy!! Pelíšek a deka jsou luxusní, jsi moc šikovná!

28 Valentina | Web | 17. května 2015 v 16:42

[27]: Dík. Šikovná nevím, ale hezky se to poslouchá

29 Rachelle | Web | 18. května 2015 v 10:25

perfektné, veľmi sa mi páči aj odborná diskusia, aby pózy vyzerali čo najlepšie a hlavne dialóg je veľmi zábavný a Jack vyzerá na fotkách presne tak humorne, ako ozajstný Jack z filmu

30 Valentina | Web | 18. května 2015 v 18:41

[29]: Dík Jackův znuděný obličej miluju

31 anawib | Web | 18. května 2015 v 19:09

upřímně je závidím

32 Blanka | E-mail | Web | 18. května 2015 v 22:03

Tohle duo se opravdu povedlo a ještě předvedlo parádní souboj

33 Valentina | Web | 18. května 2015 v 22:21

[31]: Dík . Také u Tebe se závistí obdivuju některé Tvé poklady

34 Valentina | Web | 18. května 2015 v 22:21

[32]: Díky . U nich Mattel opravdu zabodoval.

35 Edita | E-mail | 20. května 2015 v 13:52

Kouzelné oba dva bych brala ve velikosti 40cm - na menší nemám ruce Úžasný souboj a krásná dvojice!!!

36 Valentina | Web | 20. května 2015 v 20:01

[35]: Dík. Já bych zas brala některé Tonneráky a Tonneračky zmenšené na 30cm. Třeba zrovna Elizabeth Swann

37 Babakat | 20. května 2015 v 20:48

[13]: On si hraje, ale jen s klukama! Holka neberou!

38 Valentina | Web | 21. května 2015 v 19:13

[37]: Nezbývá než vymyslet vhodnou hru a až se bude chtát přidat, vysvětlit mu, že je to jen a pouze pro holky. Až zezelená závistí třeba změní názor

Žádné komentáře:

Okomentovat