neděle 28. června 2020

Pink in Pantone jako Azalka Rododendronová (podle vzoru Růženka Šípková) (publikováno 20.05.2015 20:41:00)

Tak se mi to konečně povedlo: chytit záplavu Průhonických rododendronů a) v plném květu, b) za pěkného počasí, c) s Barbuchou v tašce a d) s foťákem. Prošli jsme se okolo prvního rybníka v Oboře, došli jsme do zahrady na Chotobuzi (je otevřená jen v dubnu a květnu, právě kvůli kvetoucím rododendronům, kosatcům a pivoňkám) a pak jsme sešli lesem plným rozkvetlých azalek zase dolů. A všude jsem fotila a fotila a fotila.
S sebou jsem tentokrát měla Mackie Pink in Pantone - typická sladká Barbie, platinové vlasy, šedomodré oči, má představovat tu pravou matteláckou růžovou klasiku.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)
Na sobě má můj výtvor - princeznovské šaty. Bílou látku s červenými květy mi kdysi koupila prateta na letní šaty. Vzor se mi líbil, ale látka (myslím, že se jí říkalo slotera) je stoprocentní umělotina, ve které nejde vydržet déle jak hodinku. Ze zbytku jsem ušila pro Barbie mé dcery princeznovské šaty podle návodu tuším z Praktické ženy. Měly zvlášť sukni a živůtek. Sukně přežila dodnes, ale živůtek se různě vytřepil ve švech, pak jsem ho opravovala, a pak se někde na čas ztratil. Letos jsem při rovnání krabic našla sukni a zbytky živůtku a řekla jsem si, že to zas dám celé dohromady. Nejdřív jsem vyhrabala zbytky zbytků látky, pak jsem dohledala i poslední kus bíločerné krajky, kterou byla olemovaná sukně, a pak došlo i na šití. Střih jsem si vymyslela, a protože to neumím a látky bylo už hóódně málo, stříhala jsem s rezervou, třepivou látku radši začišťovala v ruce, záševky předělávala asi třikrát, ale nakonec vznikly šaty, které už se blížily mé původní představě, a také hranici mých šicích možností, prostě vím, že lepší už to nebude :-).
Doufám, že si přehlídku rododendronů všech barev užijete a omlouvám se za množství fotek. Ale když kýč, tak kýč :-)

Komentáře

1 Babakat | 20. května 2015 v 20:46

Tak mi to zase nefachčí. Ale podle první fotky soudíc, bude to prima. Taky mám ráda Průhonice touhle dobou. A šatičky se ti náhodou povedly. Pokud třeba nejsou úplně dokonalé, co má být? Hrajeme si pro radost.

2 Nikky | E-mail | Web | 20. května 2015 v 20:48

Toto je jedna z tých úžasných Mackie, ktoré ja tak milujem Prekrásne fotky, ty vždy vyberieš takú nádhernú prírodu, že ja rozmýšľam, že kde som v tej Prahe žila
Šaty si ušila nádherné, žasnem

3 Babakat | 20. května 2015 v 20:49

Už to funguje. Stačilo otevřít starší článek a pak ten nový! Jak jsem předpokládala bezva fotky a krásná panenka!

4 Daniela | 20. května 2015 v 23:40

Nádhera, krásné pěnišníky, krásná panenka a naprosto úžasné šaty. Až občas není poznat, kde končí rhododendron a kde začínají šatičky.

5 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 21. května 2015 v 11:48

Hezké ty kytičky nádhera

6 La Micha | E-mail | Web | 21. května 2015 v 20:22

Krásná Mackie a překrásné fotografie   

7 Mary | E-mail | Web | 21. května 2015 v 23:46

Prekrásna Mackie, jedna z mojich najobľúbenejších za posledné tri roky. Mala som možnosť ju vidieť aj naživo v Alltoys. Fotky sú nesmierne prekrásne v nádhernej rozkvitnutej prírode.

8 Blanka | E-mail | Web | 22. května 2015 v 11:00

Toto je nádherná panence a moc jít to s těmito květy v zádech sluší, tak tohle vkládat na blog.cz, tak u toho strávím týden    Krásné roďasy, radost pohledět!

9 valentina-panenky | Web | 22. května 2015 v 16:06

[1]: Díky

10 valentina-panenky | Web | 22. května 2015 v 16:07

[2]: Dík. Ono v Praze je i spousta docela hnusných míst, ale tam zas foťák nevytahuju.

11 valentina-panenky | Web | 22. května 2015 v 16:08

[3]: Uf, to jsem ráda, trochu mě to děsí od té doby co to dva týdny nejelo.

12 valentina-panenky | Web | 22. května 2015 v 16:09

[4]: Díky, jsem si říkala, že vzorek šatů se bude do Průhonic hodit

13 valentina-panenky | Web | 22. května 2015 v 16:09

[5]: Dík

14 valentina-panenky | Web | 22. května 2015 v 16:10

[6]:Díky

15 valentina-panenky | Web | 22. května 2015 v 16:11

[7]: Díky. Mně se líbí její šedomodré oči.

16 valentina-panenky | Web | 22. května 2015 v 16:13

[8]: Dík . To je velká výhoda Picasy - vyberu fotky do alba a nechám to automaticky nahrát. S tou jednou fotkou, kterou obvykle dávám přímo ke článku, je skoro stejně práce jako s těma dvěma stovkama v albu.

17 Nikky | E-mail | Web | 22. května 2015 v 17:58

[10]: No ja som na také krásne prírodné zátišia akosi nenarazila Snáď niekedy v budúcnosti.

18 babivera | Web | 23. května 2015 v 15:17

A teď nevím co mám pochválit dřív: panenku, šatečky anebo přírodu. Panenka je moc hezká, taková jemná. Šatečky - velice pěkné. Kam na ty nápady chodíš (sama od sebe)? A o přírodě ani nemluvím, konečně jaro, všechno kvete....

19 valentina-panenky | Web | 23. května 2015 v 17:36

[17]: Možná to na těch fotkách prostě jen vypadá líp - třeba dendrologická zahrada se sakurami nádhera, ale už na těch fotkách nenajdeš že se tam musí člověk dostat podjezdem pod dálnicí na Brno - prostě třešinky na dortu Ještě mám pár místeček v záloze, tak jsem zvědavá, co povíš

20 valentina-panenky | Web | 23. května 2015 v 17:41

[18]: Díky . Rododendrony v Průhonicích jsou pokud jde o focení sázka na jistotu. . U šatiček moc děkuji za pochvalu - vymyslet to já si věci umím, ale ta realizace je pak většinou těžká, nejsem moc šikovná, ale šití mě baví. Už přemýšlím i o nějakém kurzu šití, kdyby se tam sneslo, že šiju věci 1:6.

21 Rachelle | Web | 24. května 2015 v 16:25

Dokonalé šaty, naozaj sú úžasné, rovnako ako bábika a celá prírodná scenéria na Tvojch fotkách na takéto sa vždy rada pozriem

22 Valentina | Web | 24. května 2015 v 20:09

[21]: Dík

23 Monika | Web | 27. května 2015 v 11:09

Šaty jsou krásné a ty fotky jsou úžasné

24 baziliska2-barbie | 27. května 2015 v 15:15

Jako princezna v rozkvetlé zahradě. Zase jsem se pokochala všemi fotkami a vidět rozkvetlé jarní Průhonice to je krása.   Panton Barbie je krásná a hlavně ty její platinové vlásky.

25 Valentina | Web | 27. května 2015 v 19:25

[23]: Díky

26 Valentina | Web | 27. května 2015 v 19:26

[24]: Díky . Jsem ráda, že se mi rododendrony konečně povedlo chytit v tom správném týdnu

27 Edita | E-mail | 29. května 2015 v 14:21

Proč nejsem tvou Barbie v krásných šatičkách na výletě v Průhonicích?
Prostě krásné fotky

28 Valentina | Web | 29. května 2015 v 20:31

[27]: Dík Taky bych občas chtěla být u sebe Barbuchou nebo kočkou   

29 anawib | Web | 30. května 2015 v 20:20

krásné fotky

30 Valentina | Web | 31. května 2015 v 9:48

[29]: Díky

Žádné komentáře:

Okomentovat