pondělí 29. června 2020

Někdy se ty akce prostě sejdou ... (publikováno 22.04.2018 16:47:00)

Minulou sobotu proběhl srazík holek ze skupiny Domečkování ve Ferdě. A tuhle sobotu setkání panenkářek u Moťáka v Karlíně. Obě setkání opravdu stála za to, vždycky je fajn potkat lidi se stejným koníčkem, pokecat, vyslechnout novinky, obdivovat skvělé nápady, šikovné vychytávky a krásné výtvory ....

U Moťáka jsem se rozšoupla. Už zase. Jednak jsem donesla botičky pro Keny z 3D tiskárny Janě J a vzápětí si od ní koupila dvoje dlouhé šaty s kloboukem a kabelkou pro Barbie, jednak mám od Eriky druhý kávový setík a nějaké ty miniparfémky. A pak mi k Moťákovi donesla Míša hned tři poklady - Integritky

Veronique 2012 Tropicalia
Giselle Energetic
Imogen Dark Fable

A pak jsem dostala od Růženky H krásné šatičky. A protože jsem Veroniku kupovala nahou, dostala hned tyhle šaty od Růženky a klobouk od Jany, na nožky jí naštěstí pasují střevíčky od Barbie, takže zbývalo jen spíchnout pásek. Giselku a Imogen představím v dalším článku, ale Veroniku jsem blýskla jen co jsem ten pásek došila - Růžo ještě jednou díky.
A teď už fotky - vystihnou prima atmosféru líp než dlouhé povídání.

Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.


Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 22. dubna 2018 v 17:20

Pěkné moc

2 babivera | E-mail | 22. dubna 2018 v 18:43

Moc krásné fotky, a koukám že jsi krásně nakoupila. Tam bylo věcí, to bych určitě taky neodešla s prázdnou.
Taky jsem u Míši po Veronique 2012 Tropicalia pokukovala, tak dlouho až byla fuč. Je krásná, udělala jsi jí nádherné fotky. A dárečky jsi taky dostala hezké.

3 Babakat | 22. dubna 2018 v 18:51

Krásné fotky, jako vždycky. To domečkování se mi líbí. Možná nakouknu do skupinky.

4 La Micha | E-mail | Web | 22. dubna 2018 v 19:33

Chtěla bych se také někdy dostat na sraz,ale bohužel to vždycky vyjde tak,že musím být v práci.
Krásné fotky a gratuluji k přírůstkům

5 Nikky | E-mail | Web | 22. dubna 2018 v 20:16

Krásne fotky, tak dlho som na tú Verču u Míši sa chodila dívať, aspoň viem, že je v dobrých rukách, ale smutno mi za ňou teda je....no to je tá váha váhavá

6 nauriel | 22. dubna 2018 v 20:19

Předně gratuluji k Vero, tahle se hodně povedla. Miluju kombinace rezavých vlasů a hnědých očí Ale bohužel žádnou takovou panenku nemám, moc často je totiž člověk nepotká...
Na sraz mi to opět nevyšlo, ale už se těším na podzimní, to bych měla dorazit. Ovšem nechci to zakřiknout... Každopádně díky za fotky

7 Edita | E-mail | 23. dubna 2018 v 8:17

Krásné fotky Prosím můžeš mi těch pár s našimi tonnerkami poslat na email ? Děkuji mockrát

8 Daniela | 23. dubna 2018 v 8:56

Krásné akce, krásné úlovky Už se těším na další představení novinek
Turistický koutek je krásný Nemělas tady nějakou turistickou výstavu ? Ten rozcestník je mi povědomý

9 ha-misa | 23. dubna 2018 v 12:26

pěkné pokoukáníčko to bylo. už se těším na další (za půl roku :))

10 Edita | E-mail | 24. dubna 2018 v 14:14

[8]: Rozcestník je můj vlastní - dokončovaný až na výstabě (jinak bychom ho nepřevezly ) Na cestu domů zase rozbraný, aby se vešel do kufru

11 valentina-panenky | Web | 27. dubna 2018 v 19:21

[1]: Dík

12 valentina-panenky | Web | 27. dubna 2018 v 19:24

[2]: Díky Já už po Vero pošilhávala dlouho, ale párkrát jsem upřednostnila jinou krásku nebo krasavce. Jinak vím, že jich Míša měla na prodej víc, na srazíku se do ní totiž zamilovala další sběratelka a objednala, ale třeba má Míša v zásobě i třetí Vero ...

13 valentina-panenky | Web | 27. dubna 2018 v 19:24

[3]: Dík, zkus to, budeme sousedky

14 valentina-panenky | Web | 27. dubna 2018 v 19:24

[4]: Díky Třeba to na podzim konečně vyjde - ráda bych Tě někdy potkala i osobně.

15 valentina-panenky | Web | 27. dubna 2018 v 19:26

[5]: Váha zdraví váhu. Už jsem to tu psala - jestli ji vážně chceš, Míša měla tu mou, měla další, třeba by se ještě našla ....

16 valentina-panenky | Web | 27. dubna 2018 v 19:28

[6]: Nz Tak jestli dorazíš na podzim, těším se. Veronika mi tu sedí u počítače, jsem ráda, že jsem se nakonec rozhoupala ke koupi.

17 valentina-panenky | Web | 27. dubna 2018 v 19:28

[7]: Je to v úschpvně.

18 valentina-panenky | Web | 27. dubna 2018 v 19:30

[8]: Jj bylo to moc pěkné. Rozcestník si pamatuju jenom jeden z muzea, že jsem fotila na blog,  - měli tam tenkrát výstavu panenek a zároveň turistickou expozici, ten byl ale v životní velikosti a nebyl můj.

19 valentina-panenky | Web | 27. dubna 2018 v 19:31

[9]: jj já taky, teda snad bude dřív nějaký ten Fénix. Jak to tady tak čtu, tak Vero Tropicalia má zástup obdivovatelů, díky za ni Míšo

20 valentina-panenky | Web | 27. dubna 2018 v 19:32

[10]: Ale musím říct, že byl dokonalý

21 Kateřina | E-mail | Web | 2. května 2018 v 10:45

Pěkně povedené oba srazy škoda, že je Praha tak daleko. Strašně moc doufám, že jednou se tam dostanu... snad Krásně jsi to nafotila - děkuji.

22 valentina-panenky | 4. května 2018 v 17:52

[21]: Nz Tak jezdí lidi z Moravy a občas i ze Slovenska, tak snad Ti to vyjde

23 Mary | E-mail | Web | 10. května 2018 v 22:47

Je skvelé, že aj baby z domečkovaní urobili zrazík.
Edi s Vlastou opäť super prekvapili, turistická scéna je dokonalá.
Tvoja Vero je úžasná hrdzavovláska. A tieto šatičky jej veľmi pristanú.

24 valentina-panenky | Web | 10. května 2018 v 23:58

[23]: Jj, je prima mít zase nějaký srazík ve Ferdě, bylo to fajn. Edi s Vlastou měly na srazíku ještě vlastní nafocenou knížku - nádhera

Žádné komentáře:

Okomentovat