pondělí 29. června 2020

Čarodějnická hospoda U pavouka (publikováno 28.04.2018 22:16:00)

Přiblížil se konec dubna a s ním čarodějnice. A já si ze srazíku panenkářek přitáhla Imogen Dark Fable - čarodějnickou kočku od IT z edice Horror High Vegas. A taky jsem si vzpomněla, že jsem ještě nenafotila Marii Laveau, další čarodějnou kočku od IT, pro změnu z edice American Horror. A protože jsem ještě neuklidila nálevní pult, bylo celkem jasné, co s tím, čarodějnickou hospodu jsem ještě nefotila.
Aby byla nějaká změna, použila jsem ke stolním deskám bez obrázků hranaté dílové nožky. Trochu práce dalo je srovnat tak, aby vorek let ve dřevě na sebe alespoň trochu navazoval, bylo to něco jako přírodní puzzle ve 3D. Taky jsem vyhrabala košťata a klobouky z halloweenské party I a halloweenské party III. Pak jsem si vzpomněla na to, že loni k vánocům jsem vyráběla tarotové karty 1:6, věštění se ochotně ujala Simi a pro čtení osudu si přišla druhá kočka přivlečená ze srazíku - Giselle Energetic.
Pak přišla ke slovu 3D tiskárna - povedlo se vytisknout asi tak deset korbílků ve tvaru lebky i s uchem, a když to tak pěkně šlo a je to jaro, vytiskla jsem ve tvaru lebky i vázičku na kytičku. Nálevní pult je ověšený girlandou z mini netopýrů a lezou po něm tarantule z Létajícího tygra. Ten obrázek nad barem by měl být strašidelný dům.
Když už si karty zabavila Simi, dostala Imogen alespoň křišťálovou kouli a věštit si od ní nechává Jazz Dancerka.
A jak jsem se tak nořila do krabic s IT, zjistila jsem, že těch nepředstavených ještě pár vedu a do čarodějnické hospody se docela hodí (označení novinka je nutné brát s rezervou, většinu už mám dlouho, jen k tomu nafocení nějak ještě nedošlo):

Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.
u prvního stolu si dává šáňo
Dani dead in her tracks (novinka) a
Devil Daemon starý známý a taky kolega ze stejné edice jako Dani

vedle u stolu popíjí
Maria Laveau American Horror Story (novinka)
s Acheronem

u třetího stolu věští z karet
Simi Dark Hunters Ashton Drake 2010
a jí pozorně naslouchá Giselle Energetic

v zeleném křesle věští z křišťálové koule
Imogen Dark Fable Las Vegas Horror (novinka)
u ní sedí Jazz Dancer Barbie
a u obou holek okouní jednak Turning Heads Pierre DeVries
a taky Birthday Wishes Barbie AA 2004 (novinka)

u baru popíjí odleva
Dania Zarr Bare Essentials Day (novinka)
Take it Easy Cruz
My First Barbie Princess 1994 Kira (novinka)
Zoe Benson American Horror Story

A obsluha baru U pavouka:
In The House Tenzin Dahkling
In The Mix Takeo Mizutani
Ollie Lawson 2013 Edge Of Night Color Infusion (novinka)
Picture Pocket Kira

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 28. dubna 2018 v 23:06

Super fotky

2 Růža | E-mail | 29. dubna 2018 v 6:00

Parádní sešlost. Líbí se mi, jak si čarodejnice odložily klobouky na věšák.

3 babivera | E-mail | 29. dubna 2018 v 8:24

Parádní sešlost, hned bych se tam mezi ně vetřela. Když jsem chodila ještě do práce, tak jsem dělávala čarodějnici a obletěla jsem vždycky celou porcelánku (jako že jsem obešla všechny dílny). Ale koště jsem měla pokaždé parádní.

4 Daniela | 29. dubna 2018 v 9:28

Krásná hospoda. Pavouci jako součást dresscode jsou senzační obě věštkyně jsou prima netopýří girlandy se povedly lebky na pití taky
Ty netopýrci v poháru jsou jedlí nebo je to jenom dekorace?

5 ľubo | 29. dubna 2018 v 18:01

Nádhera, opäť všetko pokombinované. Inak tá Kira je Picture Pocket. :)

6 La Micha | E-mail | Web | 29. dubna 2018 v 19:11

  

7 ha-misa | 29. dubna 2018 v 21:33

povedené aranžmá... tak kterou si zítra upečem? :) hezké fotky

8 Monika | Web | 1. května 2018 v 11:30

Super čarodějnická hospoda

9 Babakat | 1. května 2018 v 16:31

Hospoda je super, ale stejně netuším, proč má Marie Laveau dredy. A to oblečení má originál? Je skvělá, jen s postavou Marie nemá moc společného, to mě mrzí.

10 Kateřina | E-mail | Web | 2. května 2018 v 9:56

Koukám, že se Ti sbírka panenek rozrostla o pár krásných kousků a mnoho nových IT Čarodějnická hospoda je super nápad

11 valentina-panenky | 2. května 2018 v 19:00

[1]: Díky

12 valentina-panenky | 2. května 2018 v 19:01

[2]: No vlastně by asi zrovna čarodějky mohly nechat na hlavě, ale to by zaclonily spoustu detailů

13 valentina-panenky | 2. května 2018 v 19:03

[3]: A měla jsi ho v životní velikosti? To v mé bývalé práci pro nás vyrobili kolegové letecký průkaz na koště s přiloženým pidi košťátkem, moc se mi to tenkrát líbilo

14 valentina-panenky | 2. května 2018 v 19:04

[4]: Dekorace, jako ostatně i poháry, jsou z Fima od Eriky, netopýry jsem na ně jen přihodila, když čarodějnice, tak čarodějnice

15 valentina-panenky | 2. května 2018 v 19:05

[5]: Dík Časem opravím, ani nevím, jak se mi tam west vetřelo

16 valentina-panenky | 2. května 2018 v 19:05

[6]:

17 valentina-panenky | 2. května 2018 v 19:07

[7]: Dík Bych je nepekla, plast by nemusel vydržet. Kdyžtak topit - vlasovou kúru by třeba některé moc natužené ocenily. I když s Imogen a Marií bych samozřejmě nic tak drastického neprováděla.

18 valentina-panenky | 2. května 2018 v 19:07

[8]: Díky

19 valentina-panenky | 2. května 2018 v 19:10

[9]: Dík Jj Marie má na sobě originál. Ale ty dredy nebo copánky má jako účes i v seriálu a je si celkem podobná, i oblečením? Ne že bych koukala na American Horror, ale našla jsem si fotky jak Marie Laveau tak Zoe Benson.

20 valentina-panenky | 2. května 2018 v 19:11

[10]: Dík Jj sbírka roste. Já mám u IT holek největší resty ve focení, přece jen ven na focení tahám hlavně Barbie.

21 babivera | E-mail | 2. května 2018 v 20:01

[13]: Jooo, koště jsem měla v normální velikosti. Dokonce mi na násadu můj muž přidělal řídítka od kola, to bylo parádní. Možná mám někde i schovanou fotku.

22 valentina-panenky | 3. května 2018 v 19:30

[21]: Páni, to bych fakt ráda viděla

23 nauriel | E-mail | 6. května 2018 v 8:46

Tak to bylo opravdu hodně skupinové focení. Hospůdka parádní, zaujaly mě detaily jako klobouky a košťata u věšáku, pavouci u kluků na rukách a lebkové hrnky (tipuju 3D tisk?). No a Imogen je mezi nimi jako nekorunovaná královna!

24 valentina-panenky | Web | 6. května 2018 v 21:49

[23]: Dík Odhadla jsi to přesně - Košťata a klobouky jsou z minulých Halloween focení a lebkové hrnky a vázička jsou pokusy z 3D tisku. Po Imogen už jsem u Míši šilhala hodně dlouho, všechny holky z High Vegas horror kolekce jsou úžasné

25 Mary | E-mail | Web | 10. května 2018 v 22:31

Tie Tvoje halloweenské či čarodejnícke typy fotení mám veľmi rada a vždy si každý jeden detail užívam. Podobné tarantuly mám tiež, ale môj zdroj bol zase Kik.
Lebkové 3D poháre sú úplne super. Taktiež i mne sa páči detail bosoráckych klobúkov s metlami.
Imogen je prekrásna, veľmi sa mi páčia obe dámy z American Horror Story, obzvlášť Zoe. Vidím, že Ollie od Katky sa už u Teba zabýval. A veľmi ma potešilo, že vidím aj moju lásku Damona.♥

26 valentina-panenky | Web | 10. května 2018 v 23:56

[25]: Dík Ano, Ollie je ten od Katky, vždycky se mi líbil, takže když se objevila nabídka, byla jsem jasná. Zoe se každému nelíbí, ale mně připadá zajímavá a co se týče Imogen, z té kolekce bych brala všechny (to je jen takové snění )

27 Nikky | E-mail | Web | 15. května 2018 v 6:35

Nádherné fotky, kopa mojich obľúbených chlapov od IT (Damon, Acheron, Cruz, Kesin), ale aj nádherné dievčatá a tá zelenooká Imogen...ojoj, to je opäť láska na prvý pohľad pre mňa

28 valentina-panenky | Web | 15. května 2018 v 19:40

[27]: Dík Co se týká Imogen, jsem moc zamilovaná, ovšem jsem zamilovaná do celé trojky -Imogen Tatjana, Anja, ach jo

Žádné komentáře:

Okomentovat