úterý 30. června 2020

Okolo Radyně s Noahem a Holiday 2015 (publikováno 05.10.2019 20:12:00)

Tak nám zas jednou končila dovolená. Řekli jsme si, že by to chtělo ještě jeden výlet, jenže kam? Los padl na skalní stezku kolem Radyně, samotnou zříceninu jsem sice prolezla už několikrát, ale že je kolem buližníkové skalní město Andrejšky, to mi nějak dosud unikalo.

Den před výletem napsala Míša, že z těch letošních IT kluků, které jsem nedokázala škrtnout ze seznamu, dorazil Natural Selection Noah Faraday a zrzavý Romain Perrin. Podařilo se mi je vyzvednout u Míši ještě těsně před výletem.V kabele jsem táhla Holiday 2015 AA, něžnou Goddesku, její hlavičku jsou kupovala na MMB a časem se dočkala MTM těla.
Na parkovišti jsem prostě otevřela náhodně vybranou krabici a los focení padl na Noaha. Asi deset minut mi trvalo, než jsem ho zbavila kusů igelitu, do kterých mají kluci od IT zabalená kolena, a než se mi podařilo zašněrovat a zavázat mu oranžové kecky, mumlala jsem si něco o zlatých botách z 3D tiskárny, ale na druhou stranu modrý svetr, šedohnědý semišový kabát a kalhoty jsou teda perfektní, vypracované do nejmenších detailů včetně kapes a funkčních zipů.
A pak už jsme zapadli k bizarním skalním útvarům, šplhali na vyhlídky, sestupovali do opuštěných lomů a fotili a fotili.

Doma na fototruhle jsem přestavěla kemp, odebrala růžový stan (do kterého si okamžitě zalezla Nesska, však máte na konci alba fotodokumentaci) zaklapla postranní vchod u modrého (noci jsou už chladné), přestavěla lavičku a zatímco se u Kláry a spol konal táborák s kytarami, Noah s Holiday si opekli pár buřtů.

Noah už je v albu Integrity, Holiday u Goddessek a ryšavého Romaina určitě ještě představím.


Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

Komentáře

1 Růža | E-mail | Web | 5. října 2019 v 20:42

Krásný výlet. Obdivuji krajinu, krásné panenky. Moc se mi líbí i fotky ze stanování.

2 Zmrzlinka | E-mail | Web | 5. října 2019 v 21:10

Je moc peknej krásný fotky

3 ha-misa | 6. října 2019 v 8:18

Peti, fotky jsou parádní. Noah do té krajiny úplně zaplul. Myslím, že jste si výlet opravdu užili, ta krajina je zajímavá a společnost také :)

4 Monika | E-mail | Web | 6. října 2019 v 9:06

Pěkný výlet a úžasné fotky Noah je sympaťák

5 Daniela | 6. října 2019 v 9:35

Krásný výlet. Tak buližník. Nepoznala bych buližník od žuly nebo ruly
Oběma jim to moc sluší. Jak na výletě, tak pod stanem A dozoru pochopitelně taky

6 Dark* | Web | 13. října 2019 v 16:13

Úžasné fotky

7 valentina-panenky | Web | 13. října 2019 v 16:59

[1]: Díky A to si představ, že jsem z Plzeňska a na Radyni jsem opravdu byla několikrát, ale o tomhle "buližníkovém" skalním městě jsem neměla ponětí.

8 valentina-panenky | Web | 13. října 2019 v 17:01

[2]: Dík Když to vztáhnu na mušketýry, tak typický d'Artagnan Ne, vážně se povedl

9 valentina-panenky | Web | 13. října 2019 v 17:02

[3]: Dík Nevím, jestli by v reálu stanoval v elegantním semišovém kabátku a svetr k tomu stanování také možná moc nepatří, ale co už

10 valentina-panenky | Web | 13. října 2019 v 17:03

[4]: Díky Když se na Noaha a Romainy podívám, opuští mě výčitky, že je jich letos nějak moc.

11 valentina-panenky | Web | 13. října 2019 v 17:04

[5]: Dík O tom buližníku tam byla řada informačních panelů

12 valentina-panenky | Web | 13. října 2019 v 17:04

[6]: Díky

13 nauriel | E-mail | Web | 13. října 2019 v 19:47

To jsou pořádně divoký skaliska, super výlet. No a panenky luxus, hezky si poťapali (ona a on) a šup do stanu... Ještě, že jim kočka nechala aspoň ten modrý

14 valentina-panenky | Web | 13. října 2019 v 22:13

[13]: Jj, modrý stan zbyl volný, naše druhá číča Mau se do něj nevejde

15 Nikky | E-mail | Web | 20. října 2019 v 11:57

Opäť nádhera, veľmi sa mi k sebe hodili, keďže ona je snedá a on taký bledučký Ku krásavcov ti zo <3 gratulujem

16 valentina-panenky | Web | 20. října 2019 v 13:13

[15]: Díky Rozhodl los. Ale Romain je taky spíš bledý, takže by to oproti Noahovi takový rozdíl nebyl.

17 Mary | Web | 28. prosince 2019 v 17:56

Krásny výletík v útrobách skál.
Noah je veľký fešák, ľúbil sa mi už od promo fotiek. Jeho outfit je tiež úžasný. Holiday kočka je tiež krásavica. Spolu si výletík určite užili, pekne sa napapali a pospali si v stane. Nessinka je roztomilučká, úplne ju chápem aký pekný stan jej Tvoja skupinka bábik nechala.

18 Mary | Web | 28. prosince 2019 v 17:56

Krásny výletík v útrobách skál.
Noah je veľký fešák, ľúbil sa mi už od promo fotiek. Jeho outfit je tiež úžasný. Holiday kočka je tiež krásavica. Spolu si výletík určite užili, pekne sa napapali a pospali si v stane. Nessinka je roztomilučká, úplne ju chápem aký pekný stan jej Tvoja skupinka bábik nechala.

19 valentina-panenky | Web | 28. prosince 2019 v 20:51

[17]: Dík Noaha jsem nedokázala ze seznamu škrtnout, je to prostě romantický týpek. Ness je takový akčňáček a kočičí puberťák - u všeho musí být, na všechno chce přijít, dneska na mě svítila očima zpod vázy s vánoční větví, ale co Ti budu povídat, víš jak je s kočkama fajn.

20 valentina-panenky | Web | 28. prosince 2019 v 20:51

[18]:

Žádné komentáře:

Okomentovat