úterý 30. června 2020

Dovolená s Klárou (publikováno 28.09.2019 19:01:00)

Dvojici Claire a Owen podle filmu Jurský svět Zánik říše už jste asi zahlédli všichni. Když šli do akce, pořídila jsem postupně oba, takže mezi moje Keňáky od Mattela přibyl další člen a do hrací party další členka s vlastní tváří. Owen patří mezi ty povedené Matteláky a Claire - pihovatá zrzka podle herečky Bryce Dallas Howard - mi docela učarovala.
Doprovodila nás na letošní zářijové toulky po Krušných horách, Klášterci nad Ohří a do Horního hradu v sousedních Doupovských horách. Jestli chcete vědět něco málo o nafocených výletech, tak

Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.
Horní Hrad Hauenštejn v Doupovských horách je zpustlý a postupně obnovovaný hrad ze 13.století, pořádají se v něm různé výstavy, v jeho areálu najdete i rozhlednu, kapli a botanickou zahradu, kolem hradu a dále údolím pak vede naučná stezka.

Kolem Božího Daru v Krušných horách vede několik naučných stezek, jedna přes rašeliniště. Krajina s vřesem, solitérními smrky a smíšeným lesem mi připomíná to nejhezčí ze Šumavy.

Klášterec nad Ohří je lázeňské město se zámkem, který obklopuje rozsáhlý anglický park, na něj pak navazuje lázeňský park, courat se tu dá kolem Ohře celé hodiny. V zámku je krásná expozice porcelánu, historická z převážně českých skláren a současná přímo z Klášterce. Jen fotit hrnečky se tu bohužel nesmí.

A protože jsem chtěla představit oba, Kláru i Owena, postavila jsem na fototruhle dva stany (Mattel, takže jeden je růžový víc, druhý trochu a oba mají zapínání na mašličky), vyhrabala ohniště (také Mattel), přidala lavičky a totem (naše z truhlání), spacák a batoh (moje výroba), kytary (mattelácké od MyScene) a další tři členy hrací party (Divergent Kena, Fashionistas Kaylu číslo 41 a Terezku číslo 94). Když dovolená, tak dovolená, proč by ji nemohly mít i Barbuchy, na rozdíl ode mě tu dovču pod stanem dají.
Během stavění mě samozřejmě dozorovaly kočky, Mau všemu velela důstojně zpovzdálí a Ness iniciativně prolezla oba stany a pečlivě zkontrolovala jejich stabilitu, viz poslední fotky.

Komentáře

1 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 28. září 2019 v 19:08

Pěkné moc

2 Růža | E-mail | Web | 28. září 2019 v 19:18

Peťo, měli jste krásnou dovolenou s půvabnou společnicí.
A moc se mi líbí i stanování Tvojí party.

3 Míša | E-mail | 28. září 2019 v 19:57

hezké   

4 Daniela | 28. září 2019 v 20:37

Krásná dovolená, moc hezké výlety Stanování se taky moc povedlo   Hlavně když se do stanu vejde Ken i kočky
Ten totem už určitě někde byl, nebo ne?

5 Edita | E-mail | 29. září 2019 v 10:12

Krásné fotky, krásná dovča a stany Také už jsem fotila stanování panenek a jelikož moje tonnerky dostaly letos  další stan, tak mne čeká focení stanování ještě jednou a moc se těším. Jen je třeba vybavit další stan pro další 2-3 panenky     

6 Jadvinka | Web | 29. září 2019 v 13:12

taky ráda beru panenky na dovolenou,obě si to tam vždycky užijeme focení je pak mnohem zábavější že? Na té jedné fotce bych fakt řekla že to je Šumava -krásné

7 valentina-panenky | Web | 29. září 2019 v 17:03

[1]: Díky

8 valentina-panenky | Web | 29. září 2019 v 17:06

[2]: Dík , vyšlo to letos krásně, ještě jsme se toulali pár dní v Beskydech, Rožnov, Radhošť, Hukvaldy, nějaký ten výlet do Slezska, ale bylo moc lidí, tak jsem holky nevytáhla, až tady.

9 valentina-panenky | Web | 29. září 2019 v 17:06

[3]: Děkuji

10 valentina-panenky | Web | 29. září 2019 v 17:10

[4]: Díky Jj, totem jsme vyráběli na focení indiánů s Vlaďkou, to už je dávno, byl to jeden z prvních článků blogu

http://valentina-panenky.blog.cz/1403/vzpominka-na-indianske-leto

11 valentina-panenky | Web | 29. září 2019 v 17:15

[5]: Tak to máš co dělat Ale na turistky si pamatuju ze srazu, byly skvělé. Ten růžový stan už mám delší dobu, jen mu chybí asi dvě tyčky, ten modrý jsem koupila letos a je kompletní. Nejdřív jsem chtěla koncovky k růžovému vyrobit, ale když to vydrželo nápor našich koček, vydrží to všechno A když už jsem na fototruhle postavila zárodek kempu, chci ho využít ještě na jedno focení, zas s jinou bandou a z jiného výletu, prostě v kempu bude živo

12 valentina-panenky | Web | 29. září 2019 v 17:20

[6]: Díky Já se vždycky potřebuju na jaře osmělit a vytáhnout panenky na focení ven (skoro každý kolemjdoucí vrhne postranní pohled co že to fotím), a pak jedu až do podzimu, venku je na focení lepší světlo. A ty výlety jsou s panenkami fakt zábavnější.

13 Daniela | 29. září 2019 v 17:33

[10]: Tak to mám radost, že jsem to poznala správně

14 valentina-panenky | Web | 29. září 2019 v 18:13

[13]:

15 babivera | E-mail | 30. září 2019 v 16:39

Nádherné, moc se mi to líbilo. Fotky opět parádní.

16 valentina-panenky | Web | 30. září 2019 v 22:27

[15]: Díky

17 Nikky | E-mail | Web | 1. října 2019 v 9:10

Nádhera Claire je veľmi zaujímavá

18 valentina-panenky | Web | 1. října 2019 v 21:50

[17]: Dík Pihovatých zrzek není nikdy dost.

19 Mary | Web | 3. října 2019 v 18:40

Nádherné výletové fotky po krásnych miestach u Vás v Česku.
Claire je sympatická kŕaska, Owen sa mi z dvojice psči viacej.
Kempové fotky sú skvelé. Milujem Tvoje dioramatické scény. A najviac som sa však pobavila na fotkách, kde sa celá scéna do najmenších detailov musela odkontrolovať. Ness je v stanoch nesmierne rozkošná.

20 valentina-panenky | Web | 4. října 2019 v 14:43

[19]: Díky Mary Stany chci využít ještě na jedno focení a půlku (tu venkovní) už mám na kartě od foťáku. A taky už se týden těším, jak si uvařím kafe a podrobně si projdu Tvé články Memories of Summer Days. Ness je dvoukilový prcek, takže se do stanu v pohodě vejde, mně se moc líbilo, jak Ness nadšeně testuje a Mau (4kg) na ni důstojně dozírá z dálky

21 nauriel | E-mail | Web | 5. října 2019 v 10:16

Tak to byl moc krásný a zajímavý výlet, to jsou panorámata a vůbec příroda i stavby moc pěkné. A na zavěr náročného dne odpočinek ve stanu. Tedy než tam vpadla dravá šelma a stany zabrala

22 valentina-panenky | Web | 5. října 2019 v 20:15

[21]: Dravé šelmy jsou schopné všeho

Žádné komentáře:

Okomentovat