úterý 30. června 2020

Layers Of A Man Romain Perrin 2019 (publikováno 21.07.2019 13:28:00)

Když jsem viděla nabídku chlapů u Integrity Toys pro letošní rok, docela jsem se lekla. Těch pěkných, u kterých bych si dovedla představit, že je ubytuju, jsem napočítala hned sedm. A to rok zdaleka nekončí. Škrtala jsem to různě tam a zpátky, ale mezi těmi neseškrtanými pořád zůstávali Romainové a Lucasové a taky Milo a Noah. Pořád se mi do představ vtírali Tři mušketýři, co byly vlastně čtyři, a kandidátů na ně je letos nejmíň šest.
A teď dorazil první kousek, kterého jsem neměla to srdce vyřadit ze seznamu - blonďatý Layers Of A Man Romain Perrin z Monarchs. Ve výbavě má foťák, oblečení je pěkná klasika včetně kožené bundy a hlavně, Romainové jsou má oblíbená tvář a on mezi nimi patří ke špici, alespoň pro mě.
Tělo má trochu jiného typu, na konci alba jsou dvě srovnávací fotky s Tomasem, alespoň měl Tomas zase jednou šanci předvést kérku. Přiznám se, že starší typ těla se mi líbil víc, ale není to až tak velký rozdíl.

Partnerku na některých fotkách mu dělá Jaeme Costas 2016, u ní se mi vždycky líbily její světlé černě podbarvené oči, mám ji už delší dobu, mihla se při focení Peříčka. Takže v albu Integrity přibyly hned dva nové kousky.

I v pokoji se objevila novinka - na posledním truhlání jsme po záplavě stolků typu vlnka dali dohromady něco trošičku na způsob kubismu a 30. let, Marek totiž měl na dílně pár jilmových prken a jilm má také v jednom prkně dřevo dvou barev, tmavé a světlé. Program nabušený do CNC pomohl vyjet díly stolu i kousky inkrustace do jeho desky a já teď už druhý měsíc vedu v patrnosti, že musím koupit osmo a upravit povrch, do září to snad dám.

A když už mluvím o těch mušketýrech, za mě je blond Romain jasný Aramis. Co u vás? Na co byste ho tipli? Já to mám teď hozené takhle:
Porthos Milo Montez (pravda, musel by mít vatovaný kabátec, hodně vatovaný)

asi přejdu k Cyranovi z Begeracu, tam bylo těch chlapů míň :-)


Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

Komentáře

1 Babakat | 21. července 2019 v 14:05

K těm mušketýrům: Athos byl starší, a D´Artagnan Gaskoněc, takže tmavý. Jinak fajn

2 Růža | E-mail | 21. července 2019 v 14:18

Jsem opět ve spamu.

3 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 21. července 2019 v 19:39

Pěkně nafocený

4 Mary | E-mail | Web | 21. července 2019 v 20:35

Ja nie som celkom na tých "mušketierov", ale tento je pre mňa čistý D´Artagnan, rovnako ako tmavovlasá verzia.
Gratulujem Ti k nemu, je úžasný a má dokonalú výbavu. Ani sa Ti nedivím, IT to tento rok naplno rozbalilo fešákmi a to rok ešte nie je ani u konca.
Jaeme Costas je super kočka, nový stolík je perfektný. Som zvedavá, ktorým novým chlapcom od IT si ešte podľahla.   

5 Daniela | 22. července 2019 v 8:13

Krasavec. S Jaeme jim to moc sluší. Je úžasné, jak jí náušnice ladí s lampou
Stolek je úžasný
Dozor koukám taky fungoval

6 Nikky | E-mail | Web | 22. července 2019 v 12:11

No neviem sa rozhodnúť, či sa mi viac páči blond či zrz. Ďakujem za podrobné fotky. Stolík aj kočička sú nádherné

7 La Micha | E-mail | Web | 22. července 2019 v 19:58

Super,gratuluji.

8 valentina-panenky | Web | 23. července 2019 v 20:23

[1]: No ono tenkrát starší je dneska ještě úplný mlíčňák, toho bych se nebála. A pro mě jsou asi nejhezčí Tři mušketýři ze sedmdesátých a d'Artagnan - Michael York byl sladký blonďák. Vlastně byl Lucasovi docela podobný.

9 valentina-panenky | Web | 23. července 2019 v 20:23

[2]: Já už ne, hurá. Ale blblo to teda dost.

10 valentina-panenky | Web | 23. července 2019 v 20:24

[3]: Dík

11 valentina-panenky | Web | 23. července 2019 v 20:27

[4]: Tak d'Artagnan, taky by šlo. Už jsem podlehla manželatům - Míša měla Mila a Cabota. A asi se ještě nějaké to podlehnutí letos odehraje, ty dva Lucasové i druhý Romain .....

12 valentina-panenky | Web | 23. července 2019 v 20:28

[5]: Dozor musí fungovat, není možné, aby byl Romain populárnější než mé dvě chlupaté hvězdy internetu   

13 valentina-panenky | Web | 23. července 2019 v 20:29

[6]: Dík Nejhorší na tom je, že ani já se ještě nerozhodla

14 valentina-panenky | Web | 23. července 2019 v 20:29

[7]: Díky

15 nauriel | E-mail | Web | 27. července 2019 v 15:30

Gratuluji k novému fešákovi. S tím mušketýrem to je tutovka, už jen ty fousy jsou na to dokonalé

16 valentina-panenky | 29. července 2019 v 17:22

[15]: Dík Konečně někdo, kdo souhlasí s Aramisem.

17 ha-misa | 6. srpna 2019 v 10:46

skvělý nápad s Mušketýry. úplně si to dokážu představit. Hele, a budou i ty rozmilé oblečky? a meče? juhůůůů :)

18 ha-misa | 6. srpna 2019 v 10:48

ještě jsem ti nepochválila stolek.. dost dobrý!!! a co ta truhla za nimi? ta je taky dobrá.

19 valentina-panenky | Web | 7. srpna 2019 v 21:35

[17]: Dík Mečáky určitě budou - z 3D tiskárny, Honza má bojový úkol sehnat/nakreslit vzor na mečák. A obleky, škorně a klobouky jsou v plánu. Jenom nevím, jestli to dám dohromady do měsíce, do roka nebo kdy, znáš mě

20 valentina-panenky | Web | 7. srpna 2019 v 21:36

[18]: Dík za pochvalu stolku, snažili jsme se. Truhlu mám z Madal Balu.

21 Hamisa | 9. srpna 2019 v 22:55

[19]: tak to bude dost dobrý. Ještě jsem se divala na porovnání těch tělísek a také dávám přednost staršímu. Ač kozy dobrý, břicho je moc vysochane, pindik menší a ruce dlouhé jak opice.   

22 valentina-panenky | Web | 10. srpna 2019 v 19:10

[21]: Líp bych to neřekla

Žádné komentáře:

Okomentovat