úterý 30. června 2020

Peříčko a ITBEťačky (publikováno 14.04.2019 18:50:00)

Integrity Toys vydala kdysi pár řad panenek tzv. ITBE - Integrity Toys Basic Edition na víceméně nepohyblivých tělech. V první řadě byla kromě pěti dalších i zrzka Sleek, ve druhé řadě zase zrzka Confident. Obě se ke mně postupně dostaly. Sleek je jedna z mála panenek ve sbírce, kterou jsem koupila s od prodejce nehlášenou vadou (malý šrám pod nosem) a stejně jsem ji nevrátila - zrzka je prostě zrzka.
A protože těla byla nepohyblivá a nohy navíc začínaly být lepkavé (fakt nevím z jakého je dělali plastu), zahájily holky čekání na kloubíky. Trvalo to u nich pár let, těla od IT nerostou na stromech a Confident má ještě ke všemu světlý odstín Japan, ale nakonec se dočkaly a už jsou i v IT albu.

A na jejich první focení jsem na fototruhle postavila poněkud netradiční ložnici. To je totiž tak: utruhlali jsme na truhlání kulaté stolečky (podrobně nafocené jsou třeba tady), zkoušela jsem je jako noční stolky k posteli a Marek měl tenkrát poznámky, že postel je klasická a stolky ne.
Pak na truhlárně zbyla javorová prkna - správně široká, dost hluboká. I zkusili jsme na CNC namalovat takovou postel trochu ovál, trochu dokulata, ze dvou kusů, že z toho uděláme opět stavebnici s možností přestavby postele na gauč. A v těch kulatých rozměrech se to špatně odhaduje a já chtěla, aby se tam vešel i IT kluk aniž by mu čouhaly nohy přes okraj, takže jsem to s délkou postele tak trochu přehnala - vejde se do ní celá banda.
Na čelo postele jsme použili opět motiv vlnka a je vyměňovací.
Když jsme na dílně spojili oba kusy k sobě a nasadili nožky (jsou z dřevěných korálků), tak se Marek na postel podíval a pravil: je taková, hm (dlouhá odmlka) peříčková. Tak jo, když peříčková tak peříčková. Ze zbytků molitanu jsem vyřízla matraci, ušila potah ze sametu červeného, polštářky a ještě pruh ze sametu zlatého.

Na konci alba je pár fotek, na kterých je vidět, jak je postel udělaná, a následuje malá ochutnávka na příště - ještě nepředstavené IT holky v šatičkách od Jany Janáčkové a od Růženky, jak jsem si je přinesla ze srazíku.


Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.



Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 14. dubna 2019 v 19:00

Super fotky

2 Růža | E-mail | Web | 14. dubna 2019 v 19:07

Tak nevím, buď už jsem stará nebo natvrdlá. Chvíli mi trvalo, než mi došlo jak je míněna peříčková postel.   
A je tedy parádní. Obě zrzky jsou krásné holky.

3 La Micha | E-mail | Web | 14. dubna 2019 v 19:30

Super

4 Daniela | 15. dubna 2019 v 8:25

Krásné holky Zrzky jsou prima.
Ta postel je úžasná Vzpomněla jsem si na Johna a no Yoko, ale ti měli obyčejnou hotelovou
Už se těším na pokračování, hlavně na proměnu v gauč

5 Babakat | 15. dubna 2019 v 16:16

Parádní peříčkové focení!

6 babivera | E-mail | 15. dubna 2019 v 19:11

Tak postel - gauč se mi moc líbí. Fotky opět moc pěkné. A ty nové kočky, už se těším až je budeš představovat.

7 Nikky | E-mail | Web | 16. dubna 2019 v 13:49

Nádherné ITťáčky <3 tá zelenooká je dokonalá, ale na konci si dala hneď dve moje vytúžené IT - Modern Comback Noir Veronique a červenovlasú Eugeniu <3 takže som zase takáto     

8 Monika | Web | 16. dubna 2019 v 18:50

Parádní postel holkám to moc sluší

9 valentina-panenky | Web | 16. dubna 2019 v 21:15

[1]: Dík

10 valentina-panenky | Web | 16. dubna 2019 v 21:16

[2]: Mně to taky chvíli trvalo než jsem si vzpomněla na profláknutý pořad z devadesátek, ale pak jsem si řekla, že by se tam ta postel hodila

11 valentina-panenky | Web | 16. dubna 2019 v 21:16

[3]: Díky

12 valentina-panenky | Web | 16. dubna 2019 v 21:17

[4]: Jo na Johna a Yoko - ani nevím, jestli měli kulatou. Na gauč budu muset ještě ušít půlený potah, snad to dám.

13 valentina-panenky | Web | 16. dubna 2019 v 21:18

[5]: Děkuji

14 valentina-panenky | Web | 16. dubna 2019 v 21:26

[6]: Dík No nové kočky - ony nejsou zas až tak nové, schválně jsem se koukala a z letoška je Fashionista (ta zrzka vepředu), Natalii (zrzka vzadu) jsem kupovala někdy v roce 2015, Modern comeback brunetku v kabátě myslím ještě dřív a Jaeme je z loňska. Jen je nemám nafocené, přece jen Integritky netahám po výletech tak často.

15 valentina-panenky | Web | 16. dubna 2019 v 21:29

[7]: Dík Zajímavé, že říkáš zelenoočka, přece jen bych řekla, že bodíky sbírá spíš Confident, ale když jsem se ptala Honzy, jestli se mu líbí Confident nebo Sleek (otázka kterou nesnáší), pravil nakonec, že ta zelenooká. Měla jsem dát anketu.
Jinak já u Tvých panenek zelenám často.

16 valentina-panenky | Web | 16. dubna 2019 v 21:29

[8]: Díky

17 Daniela | 17. dubna 2019 v 8:42

[12]: Musela jsem si najít fotky. Měli hranatou. Ne moc malou, ale tenhle rozměr to přece jen nebyl

18 Nikky | E-mail | Web | 17. dubna 2019 v 11:49

[15]: No, ako páčia sa mi obe, ale keby si musím jednu vybrať, tak by to bola tá zelenooká Ďakujem, to ma teší. Myslím si, že obe máme nádherné bábiky v zbierkach

19 valentina-panenky | Web | 17. dubna 2019 v 21:11

[17]: Tak jsem si ji taky našla, našla jsem i fotku, kdy je tam pět lidí, takže malá nebyla. Ale hranatá

20 valentina-panenky | Web | 17. dubna 2019 v 21:14

[18]: Jsem ráda, že jsem neudělala chybu, když jsem šla po obou
Ano, rozhodně nádherné a hlavně pro radost

21 nauriel | E-mail | Web | 20. dubna 2019 v 16:39

Jak tak koukám na tu poslední fotku, opravdu se tam vejde celá banda Parádní postel, taková hodně netradiční a ty kulaté stolečky jsou kouzelné. Holky zrzavé jsou kočky. S těma tělíčkama jsi mě trochu zarazila, ale je fakt, že já žádnou původní ITBE nemám, tak mě to minulo...

22 valentina-panenky | Web | 20. dubna 2019 v 20:26

[21]: Díky Postel je poněkud předimenzovaná, ale co, už jsem si na ni zvykla.
Co se týká ITBE těl, zrzky jsem moc chtěla, obě jsou z druhé ruky, u obou se mi moc líbí ksichtíky, ale těla nebyla ani jako belly button, ani jako model muse. Nejvíc mi to připomínalo prkenná těla od Stradolls, teda bez namalovaného prádélka. A nohy byly na omak tak trochu lepkavé. Takže opět došlo na přetělení.
Myslím, že i IT už od nich upustila - nové řady ITBE pohyblivé jsou.

23 Mary | E-mail | Web | 12. května 2019 v 18:23

Wau, tak to je obrovská posteľ i pre viacero párov. Ten tvar bol skvelý nápad. Mám rada aj tie guľaté nočné stolíky práve kvôli ich tvaru, ktoré mi pripomína retro štýl.
Teším sa, keď nám z postele raz ukážeš aj gauč.
IT hrdzavovlásky sú obe super. Mne sa vždy páčil Sleek, ale Confident má krajšiu farbu vlasov.

24 valentina-panenky | Web | 12. května 2019 v 19:04

[23]: Dík Toužila jsem možná o trošičku víc po Confident, ale když jsem pak sehnala Sleek a viděla ji naživo, odpustila jsem jí i ten šrám pod nosíkem. Dnes už alespoň nemusím u Integrity řešit pohyblivost, když už tedy dám dohromady penízky na IT.
Na focení přeměny postele na gauč mám vymyšlený malý příběh v prostředí, které jsem dosud nefotila, tak dávám postupně dohromady rekvizity, ještě musíme vytisknout nějaké věci na 3D tiskárně, jako vždycky - jde to pomalu, ale baví mě to.

Žádné komentáře:

Okomentovat