úterý 30. června 2020

Rok se sešel s rokem a srazík se srazíkem (publikováno 06.04.2019 20:37:00)

Je to pár týdnů co proběhl druhý sraz facebookové skupiny Domečkování ve Ferdě. K vidění toho bylo hodně, namátkou miniatury a krámečky od Eriky, japonská zahrada a modrá pracovna od Štěpánky, pokojíček od Hortenzie, podívejte se na fotky, je to krása. Je prima sejít se s lidmi, kteří mají podobné zájmy jako vy, pokecat a probrat otázky miniatur.

No a 6.dubna pořádá už tradičně internetový obchod Panenka-panenky jarní srazík sběratelů v Karlíně u Moťáka. Potkala jsem se se spoustou panenkářek, zahamounila šatičky na IT od Jany Janáčkové a na Barbie od Růženky (nafotím a předvedu), zkusila nafotit záplavu panenek (chytře jsem si sbalila nenabité baterky, takže mi nezbývalo než poněkud šetřit s bleskem), ale co mě teda dostalo asi nejvíc, to byla scénka Edity a Vlasty. Dámy totiž daly dohromady perfektní kavárnu, a to kavárnu ne ledajakou, ale kočičí, podporující kočičí útulek. Kdo jste se letos nedostal, můžete si udělat představu alespoň tady:


Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 6. dubna 2019 v 21:17

Moc pekne

2 La Micha | E-mail | Web | 6. dubna 2019 v 21:56

Někdy tam také musím vyrazit.Bohužel to vždy vychází,že jsem v práci.

3 Daniela | 6. dubna 2019 v 22:10

Super dvě akce
Ovšem kočkafé nemá chybu Jenom je mi podezřelé, že se všechny kočky chovají nějak spořádaně Co já byla párkrát v podobném podniku, tak se tam vždycky našla nějaká, která se lísala na klín, nebo ji bylo zapotřebí odhánět od šlehačky

4 Růža | E-mail | Web | 7. dubna 2019 v 8:39

Petro, moc jsem si fotky z obou výstav užila. Do Prahy jsem se chystala, ale smutná událost v rodině změnila moje plány. Tak snad na podzim.

5 Edita | E-mail | 7. dubna 2019 v 9:27

PETRO, KRÁSNÉ FOTKY Jen jsi zapomněla napsat, že stůl v kočičí kavárně je tvé výroby - ještě jednou díky moc Dokonale se tam hodil. A chtěla bych tě ještě poprosit o pár fotek na můj email Máš je krásné

6 nauriel | E-mail | Web | 7. dubna 2019 v 12:29

Dva parádní srazy. Věřím, že jste si to užili (co já vím, třeba tam byl i nějaký chlap ) Ta kočičí kavárnička je skvěle vymazlená do posledního detailu, nádhera. Ale celkově krásná dílka a panenky

7 valentina-panenky | Web | 7. dubna 2019 v 16:44

[1]: Dík

8 valentina-panenky | Web | 7. dubna 2019 v 16:45

[2]: To je škoda, snad už Ti to vyjde. Je to vždycky fajn zážitek

9 valentina-panenky | Web | 7. dubna 2019 v 16:49

[3]: Jj, kočky byly většinou z plsti, tak to bude ten důvod.
Kočičí kavárny jsem zažila dvě, myslím, že dost důležitý pro kočky byl prostor, kam za nimi zákazníci nemohli, měla jsem pocit jakože se střídají na place. Ale mazlily se, loudily a byla s nima pohoda.

10 valentina-panenky | Web | 7. dubna 2019 v 16:50

[4]: Růžo tak se drž a taky doufám, že Ti to vyjde na podzim.

11 valentina-panenky | Web | 7. dubna 2019 v 16:50

[5]: Dík - za krásný a krásně zrealizovaný nápad i za tu chválu. Fotky jsem Ti poslala.

12 valentina-panenky | Web | 7. dubna 2019 v 16:51

[6]: Jj, pár chlapů se našlo.

13 nauriel | E-mail | Web | 7. dubna 2019 v 17:06

[12]: Teď to po sobě čtu a vyznělo to všelijak Já psala o chlapech kvůli tomu měkkému "i" ve slově užili a ono to vyznělo minimálně na orgie

14 valentina-panenky | Web | 7. dubna 2019 v 18:28

[13]: No když tak o tom píšeš a přečetla jsem si tu svou odpověď, tak ta se dá teda taky vyložit všelijak.
Takže pro pořádek: orgie byly, ovšem čistě panenkářské a nemá to absolutně nic společného s tím, že se zúčastnilo i několik panenkářů

15 nauriel | E-mail | Web | 7. dubna 2019 v 18:51

[14]:     

16 ha-misa | 7. dubna 2019 v 20:22

moc povedené foto. knihovnu jsem bohužel propásla.

17 Nikky | E-mail | Web | 8. dubna 2019 v 12:36

Nádhera Veľmi ďakujem za sprostredkovanie fotografií z oboch zrazov, z domčekovacieho asi ešte viac, keďže na ten chodí menej mne známych ľudí, takže som rada, že sa ti podarilo zúčastniť sa oboch a že si bola ochotná sa podeliť o fotky a v říjnu hádam dáme váhavý zraz

18 valentina-panenky | Web | 8. dubna 2019 v 18:36

[15]:

19 valentina-panenky | Web | 8. dubna 2019 v 18:37

[16]: Domečkování bylo komornější, ale věcí k vidění tam bylo spoustu.

20 valentina-panenky | Web | 8. dubna 2019 v 18:38

[17]: Nz a na říjen už se těším

21 Mary | E-mail | Web | 12. května 2019 v 16:49

Krásne zaznamená oba zrazíky. Super reportáž, u Teba je to vždy najlepšie. pekne zdokumentované a napísané. Takže si zrazíky viem sprostredkovane lepšie predstaviť.
Mňa tiež už na fotkách na Facebooku dostala mačacia kaviareň. Edita s Vlastou opäť raz nesklamala a vytvorili dokonalú diorámu. Najmä ma dostali tie rôzne vecičky s motívom mačiek. Tašky, mačky visiace z plsti a pod.
Erikyne miniatúry, vidím, že už aj do klietky tvorí a modrá pracovňa Štepánky sú super.

22 valentina-panenky | Web | 14. května 2019 v 23:51

[21]: Dík Ono bylo opravdu co fotit - kočičí kavárna, to bylo něco pro mě, Štěpánka měla u všeho propracované krásné detaily a Erika - to ani nejde pořádně nafotit všechny věcičky, které ve svých scénkách a pokojíčcích má.

Žádné komentáře:

Okomentovat