úterý 30. června 2020

První výlet sezóny s Exotic Beauty (publikováno 08.03.2019 18:51:00)

Blíží se jaro. Už je za rohem a dá se konečně zase vyrazit na toulky. Tentokrát jsme zahájili nenáročným příjemným výletem po naučné stezce kolem Kouřimi, pěkně kolem říčky, přes staré slovanské hradiště (no zbyla tam jen velká planina, nevědět, že tam kdysi hradiště bylo, nepoznám ani ťuk), pak kolem Libušina jezírka, což je dneska jen prohlubeň obklopená starými stromy, ale atmosféru to má. A dál kolem Lechova kamene - skalky, u které se vám zdá, že ji musel do krajiny někdo hodit, a zpátky do Kouřimi.

S sebou jsem měla Exotic Beauty - krásnou a taky docela fotogenickou Mackie. Její sestřička u mě už pár let vegetuje v krabici, když jsem na MMB potkala její hlavičku, hrábla jsem po ní a časem jí přidělila MTM tělo. A nadchla jsem se, připadá mi najednou nádherná. Narvala jsem ji do staršího svetru vlastní výroby a nafotila jsem ji u vody, na hradišti, u jezírka, u kvízových panelů pro děcka, kde mají poznat zvířata podle stop, stromy podle listů, motýly a ptáky, ..... Doma jsem pak konečně vybalila z krabice i její origo sestřičku, nafotila holky spolu a ségru umístila do vitrínky.

Pak jsem tradičně postavila na fototruhle pokojík: sedačka je tentokrát ta moje, vlastnoručně čalouněná zlatavým sametem (no já vím, že šperkovnicové gaučíky jsou lepší), přidala jsem vázu s kytkama, když je za námi Valentýn a za rohem jaro. Štěpánka vyhlásila na FB ve skupině Domečkování akci výroba koberců, asi myslela něco složitějšího, ale mě to pohnulo k tomu vyhrabat hrubší krajku z Létajícího tygra a ušít z ní koberec s třásněmi, aby byla v pokojíčku nějaká ta změna. A taky jsme na truhlání už skoro dokončili další várku stolků vlnka, tentokrát s tmavým vnitřkem a světlým okrajem, takže jsem ho přihodila do pokojíku.

A na návštěvu k Exotic Beauty přišla DOTW Scotland ze zimního špacíru na Vítkově, Twilight Gala Barbie a Milo Montez 2017 z posledního podzimního výletu a Milo Montéz 2018, protože jsem konečně chtěla nafotit oba Montéze spolu. Všechny už jste někde viděli. Skotka má na sobě můj nejnovější pokus o svetřík a Exotic Beauty se na doma převlékla do pomožkového pruhovaného.


Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

Komentáře

1 Růža | E-mail | Web | 8. března 2019 v 19:14

První výlet se vám moc vydařil. Mackie to slušelo. Nový pokojíček je krásný, líbí se mi zlatá sedačka i stolek. Asi bych si vybrala ten s tmavým středem.

2 Zmrzlinka | E-mail | Web | 8. března 2019 v 20:04

Pěkné

3 babivera | E-mail | 9. března 2019 v 12:13

Krásný výlet, moc hezké fotky. Obě tvoje holky jsou nádherné. Originál i ta v tom pěkném svetru.

4 Babakat | 9. března 2019 v 17:17

Krásná vycházka, super pokojík. Jen to MTM prostě není můj šálek kávy

5 valentina-panenky | Web | 9. března 2019 v 18:02

[1]: Dík, bylo to fajn

6 valentina-panenky | Web | 9. března 2019 v 18:02

[2]: Děkuji

7 valentina-panenky | Web | 9. března 2019 v 18:04

[3]: Dík Měla jsem ji jako sběratelskou, ale mezi VIP vitrínkové šla až když už měla její ségra kloubíky a najednou to bylo o něčem jiném. Ty panenky s nimi prostě ožívají

8 valentina-panenky | Web | 9. března 2019 v 18:09

[4]: Dík Jj já vím, MTM, už jsi mi to sem psala asi tak stokrát Já ho miluju - focení s ním je prostě paráda a holky jsou najednou jak živé a ani vzhledově mě neuráží.
Co naděláš, každá to máme jinak - já zas nemusím mimozemšťany - BJD, zrovna jejich klouby mi vzhledově připadají neskonale horší než celé MTM.

9 Monika | Web | 9. března 2019 v 20:06

Super výlet a ten pokojíček je moc pěkně zařízený Krásné fotky

10 valentina-panenky | Web | 10. března 2019 v 9:41

[9]: Díky . Koukala jsem k Tobě na poslední přírůstek na Sheilu, taky nádherné fotky. Njn, tyhle pohyblivé kočky se fotí skvěle. Třeba se Skotkou na pivotalu (a to ji miluju) se zdaleka nedá nafotit to, co s Exotic Beauty nebo s Gala na MTM.

11 La Micha | E-mail | Web | 10. března 2019 v 20:12

  

12 Daniela | 11. března 2019 v 8:58

Parádní výlet Moc jí to na hradišti sluší S blbinkami pro děti bych si taky vyhrála

13 valentina-panenky | Web | 12. března 2019 v 18:19

[11]:

14 valentina-panenky | Web | 12. března 2019 v 18:20

[12]: Dík Měli to pro děcka docela pěkně udělané, třeba na stolech v přístřešku namalované něco jako člověče nezlob se, pak ty různé panely cestou...

15 nauriel | E-mail | Web | 15. března 2019 v 18:05

Je překrásná, člověk ji většinou vídá v těch jejích šatech, v civilu by ji málem ani nepoznal. Ty šaty bych si dovedla představit na nějaké fešce
A hlásím, že ty stolečky jsou fantastický!

16 valentina-panenky | Web | 15. března 2019 v 23:45

[15]: Dík Zamilovala jsem si ji, i když já jsem prostě ujetá na Mackie, Kayly a Goddess.

17 Iva | Web | 25. března 2019 v 19:40

krásné fotky

18 Nikky | E-mail | Web | 27. března 2019 v 17:24

Krásne fotky Na kĺbikoch skutočne ožila, hoci aj vo vitrínkovej forme je nádherná. Super fotky chalanov vedľa seba, pekne vidieť rysy tváre Ja milujem Mackie a ty mi dáš na fotku hneď tri a prekrásne. ĎAKUJEM

19 valentina-panenky | Web | 27. března 2019 v 17:54

[17]: Díky

20 valentina-panenky | Web | 27. března 2019 v 17:56

[18]: Děkuji Možmá Milo Montéz není úplně nejnej tvář mezi pány od IT, ale připadá mi sympatická.
Za tři Mackie se omlouvám, ale když já je taky zbožňuju   

21 Nikky | E-mail | Web | 27. března 2019 v 17:58

[20]: Mne tiež príde sympatická táto tvárička, takže v pohode, rada sa pozriem na IT chalanov, aj keď sa v nich vôbec nevyznám
No u mňa je Mackie asi top so zavretými ústočkami, potom Goddess, Kayla a Mbili sú tak narovnako, aj keď Goddessiek mám asi najviac.

22 valentina-panenky | Web | 28. března 2019 v 17:37

[21]: Máme podobný vkus

23 Mary | E-mail | Web | 12. května 2019 v 19:24

Ty máš tých Mackie požehnane. Veľa z nich vidím práve u Teba prvýkrát alebo si viac všimnem, čo sú zač. Exotic Beauty sa mi vždy veľmi páčila. Božská kráska. Milo MOntéz sa mi páči viac v blond verzii a Škótka má super svetrík.

24 valentina-panenky | Web | 14. května 2019 v 23:47

[23]: Dík Njn Mackie je pro mě prostě stálice
Pokouším se plést, stáhla jsem si vzory na pletení, zatím mám tři nové svetříky pro holky

Žádné komentáře:

Okomentovat