úterý 30. června 2020

Co se děje v poličkách (publikováno 02.03.2019 21:55:00)

Už jsem tu jednou někde psala, že mezi mými panenkami probíhá věčný koloběh putování mezi vitrínkou, krabicí, fototruhlou a poličkou. No koloběh, vitrínky jsou docela statické a taky přecpané a jak se jednou holka dostane na poličku, tak tam většinou vydrží dost dlouho, protože je mi líto ji zase zabalit a naštosovat do útrob některé z krabic. Takže i police jsou přecpané a to nemluvím o různých taštičkách, košících a krabičkách s věcmi na truhlání, na pletení, na šití ... Když jsem si přeměřila roh u fototruhly, vyšlo mi, že stačí malinko posunout nábytek směrem k oknu a do rohu se vejde ještě jeden regál. A v Mobelixu je měli, přesně ty stejné regály, které už stojí po stranách fototruhly, jenže palisandr mezitím nějak vyšel z módy nebo co, a teď je v kurzu jedině bílá nebo buk. Truhlat regál se mi nechtělo, když mají v Mobelixu za čtrnáct stovek to co chci, je to otrava a stejně bych ho nakonec musela natřít. Takže plán zněl regál koupit, sestavit a když bude ta bílá vedle tmavé moc vadit, tak si koupit plechovku s barvou. Zatím nevadí.

A tak holky přišly k celé jedné nové poličce, místo dvou polic ve starém regálu vpravo mají jednu ve starém a dvě v novém, takže proběhlo velké stěhování. A to stěhování jsem nafotila.
Ještě si chci výhledově udělat na míru lavice do předních řad na poličkách, aby holky nemusely máchat nožkama a přečuhovat přes okraj.

Tři holky z poliček jsem ještě na blog nefotila:
Goddesku Holiday 2015 AA
na MMB jsem koupila její hlavičku a dočkala se MTM těla

Fashionistas Swapping style Artsy (tvář Adria) a
Fashionistas Sassy (tvář Summer)
z původní pohyblivé řady Fashionistas mi pár Barbie zůstalo, i když většinou bydlí v krabici

Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 2. března 2019 v 22:08
Super
2 Růža | E-mail | Web | 3. března 2019 v 8:12
Teda Peťo, trošku Ti novou poličku závidím. U nás už není místo a já bych takovou móc potřebovala. Pokochala jsem se pohledem na krásné tvářičky a líbí se mi židličky podle XXXLutz. Kdybys náhodou takové ještě truhlala, ráda si koupím. S barvou nábytku to není jednoduché. Loni jsme měnili kuchyňskou linku, je v barvě dub sonoma. K němu jsme sehnali skříň s posuvnými dveřmi bílá v kombinaci dub sonoma. A ještě bych potřebovala vyměnit skříňku v kuchyni, aby barevně ladila. Bohužel zase nemůžu sehnat ten správný rozměr.   
3 Nikky | E-mail | Web | 3. března 2019 v 8:25
Peti, ani neviem, čo závidím viac, či priestor, poličky alebo výplň, ale asi najskôr ten priestor. Keby bol priestor, tak aj ja dokúpim ešte jeden regál ako mám, u mňa je to Ikea a z výplne závidím kopec Goddessiek a asi rovnaký počet Mackie, hlavne ma teraz opantáva Juliet, ale našlo by sa ich tam viac.
4 babivera | E-mail | 3. března 2019 v 10:10
Moc se mi líbí všechno, polička, židličky i panenky. Máš moc krásné kousky, ráda se dívám na tvoje fešandy.
5 valentina-panenky | Web | 3. března 2019 v 11:52
[1]: Díky
6 valentina-panenky | Web | 3. března 2019 v 11:59
[2]: Díky My jsme se nejdřív radovali, když jsme v Mobelixu našli úplně na centimetr stejné regály jako před 15ti lety, a pak jsme řešili, co s barvou. Lutz židličky jsme částečně dělali na CNC, proti čistě ruční práci to byl velký pokrok, ale stejně to trvá. Nafocený blog o židličkách mám tady, kdyby ses chtěla kouknout:¨
http://valentina-panenky.blog.cz/1603/kdo-zidli-ma-bydli-aneb-vyroba-zidli-s-happy-d-awards-a-supermanem
Přemýšlíme, že bychom zkusili trochu jiné opěradlo a židle třeba klasicistní (jeden z truhlacích plánů) a taky že by možná šlo využít 3D tisk, jestli se to povede dám vědět, ale kdy to bude netuším
7 Daniela | 3. března 2019 v 12:04
Dobře zahájený jarní úklid
Ta bílá se snad snese. Ono je to složitější, jak věci vycházejí z módy. Co se mi opravdu teď nelíbí je vzor „pohledový beton“.
8 valentina-panenky | Web | 3. března 2019 v 12:08
[3]: S prostorem asi bojujeme všichni O to víc jsem ráda, že se prostor na další skříňku našel.
Juliet je úžasná panenka, já pořád přemýšlím, že bych jí zkusila ušít nějakou tu renesanci, ale nevím kudy do historických šatů.
A co se závisti týká, no tak to si naše sběratelská parta závidí úlovky a dokud je to v dobrém, tak je to fajn   Já třeba spolehlivě zezelenám kdykoliv vidím Tvoje Mermaid Fantasy Gold Label a DOTW Mexiko
9 valentina-panenky | Web | 3. března 2019 v 12:11
[4]: Díky No poslední dobou už i v těch poličkách byly holky "utopené", tak se těším, že bude větší pořádek a objevuje se i energie udělat si do poliček nějaké pódium, aby zadní řada byla výš a bylo na ni líp vidět a taky lavici, aby holky vepředu neseděly "na zemi". A zas je co dělat
10 valentina-panenky | Web | 3. března 2019 v 12:14
[7]: Máš pravdu, jestli myslíme to samé - šedivo s kocoury a fleky - nelíbí se mi to, působí to podle mě depresivně a odfláknutě.
11 Nikky | E-mail | Web | 3. března 2019 v 12:41
[8]: Úplne súhlasím. Pamätám si začiatky jednej zberateľky, ktorá mi vravela, že chce len toľko bábik, koľko jej vôjde na poličku nad písacím stolom a neskôr mi písala, kde všade poličky dorábala
To verím, ja vôbec nie som takto zručná, takže u mňa by to istili jedine šaty od Martinky
Určite v dobrom. Je to taký ten typ závisti, že jéj, aj ja by som chcela, nie taký, že jej, to ti pôjdem ukradnúť
12 valentina-panenky | Web | 3. března 2019 v 12:52
[11]: A to si představ, že já úplně původně jenom měla absťák na šití a pletení, když mi dcerka odrostla a Barbuchy ji přestávaly tankovat. Našla jsem tehdy stránky Eriky a koupila si jednu "svou" FF Barbie jako modelku na šití a na pletení. Pak druhou, tmavovlasou, pak další, protože FF se mi moc líbily, pak první sbšratelskou, pak jsem se dostala na srazík do Ferdy a už to jelo
13 nauriel | E-mail | Web | 3. března 2019 v 12:58
Ty židličky jsou super a panenky na nic taky. Já bych jen měla strach, že ty co sedí s nohama dolů mi nějaká přepadne. Už jsem to zažila a naštípnul se mi krk a vůbec jsem z toho neměla radost. Takže já to musím mít za sklem, neb máme mnoho neposedných dětí a zvířectva
14 valentina-panenky | Web | 3. března 2019 v 13:35
[13]: Ano, mně už ty nohy přes okraj taky vadí. Sklo tam nedostanu, není tam na to kování, ale lavice a pódia na truhlání uděláme, už se na to těším
15 nauriel | E-mail | Web | 3. března 2019 v 13:44
[14]: To vaše truhlání by se mi taky líbilo. Škoda, že se to nekoná i tady... Nábytek tvoříte úžasně variabilní, krásný a reálný 💕
16 valentina-panenky | Web | 3. března 2019 v 13:47
[15]: Jéééééééééééé. Děkujíííííííííííí
17 La Micha | E-mail | Web | 3. března 2019 v 21:42
super
18 Daniela | 4. března 2019 v 8:17
[10]: Myslíme to samé. Šedivá s fleky
Chápu, že se dá z betonu udělat ledacos, ale napodobovat ho na nábytku mi přijde úchylné.
19 Babakat | 4. března 2019 v 15:36
Paráda!!!!
20 valentina-panenky | Web | 4. března 2019 v 16:55
[17]: Díky
21 valentina-panenky | Web | 4. března 2019 v 16:55
[18]: Jj některé módní trendy prostě nepochopím.
22 valentina-panenky | Web | 4. března 2019 v 16:56
[19]: Dík. Co packa?
23 Gábi bunki | 4. března 2019 v 19:11
Krásný pohled na krásné panenky)kochám se při pohledu na ně...a ty židličky jsou perfektní...já si kolikrát představuju, že budu mít jednou celou místnost (třeba i sklep) pouze na ty moje "plastové" radosti)
24 valentina-panenky | Web | 5. března 2019 v 18:20
[23]: Dík Myslím si, že kdyby měla libovolná sběratelka na panenky místnost, stejně jí to časem přeteče do další
25 ha-misa | 6. března 2019 v 8:16
fascinující podívaná. jůj, zrovna jsem také přerovnávala poličky. Ted mám panenky namačkané ještě víc.:)
26 valentina-panenky | Web | 6. března 2019 v 18:06
[25]: Obávám se, že u mě nová polička také dlouho nevydrží zpola zaplněná a zas bude přebuchtíno
27 Mary | E-mail | Web | 12. května 2019 v 19:35
Som rada, že si nám urobila náhľad do Tvojej zbierky - spôsobu rozmiestnenia. Máš tam samé krásne poklady. Skvelý nápad vytvoriť novú poličku. A máš plno typov krásnych stoličiek.
28 valentina-panenky | Web | 14. května 2019 v 23:54
[27]: Dík Od napsání článku už jsem zase stěhovala - Barbie se lépe vyjímají v bílé skříni, na truhlání jsem zahamounila ještě kus dřevotřísky a Honza ji rozřezal na poličky, takže mám i sezení do první řady v poličce a momentálně mi chybí osm podstavců

Žádné komentáře:

Okomentovat