úterý 30. června 2020

Proč musí IT vyrábět tak pěkné kluky a holky? (publikováno 10.02.2019 16:43:00)

Připadá mi, že kluci a holky od IT jsou čím dál tím hezčí. Nebo už mám závislost, případně obojí. Poprosila jsem Míšu, jestli by mi nesehnala Milo Monteze a Alysu z roku 2018. Blonďatý Milo z roku 2017 se mi líbí, tak jsem chtěla i jeho černovlasého bráchu a Alysa se mi líbila už na promo fotkách. Míša je dovezla spolu s balíkem dalších krasavic a krasavců, které vystavila na MMB, a domluvili jsme si spolu kafčo na předání. A na tom MMB se mi zalíbili hned další dvě holky z roku 2018 - Fabiana a Lark a taky Romain z roku 2011. Takže jsem si z kafča odtáhla místo dvou kousků hned pět. A proto dneska uvidíte:

Alysa 2018 Luxe Life Convention CI
Alysu jsem plánovala, oslovil mě na promo fotkách její něžný obličejík připomínající vílu a záplava žlutých kudrn. A skutečnost nezklamala. Šaty na focení má od Barbie Look Louboutinky a o lodičky obrala Jaeme - jsou z 3D tiskárny, budu muset holkám zas alespoň dva páry vytisknout.

Metal Head Milo Montez 2018 Luxe Life Convention The Industry
I černovlasý Milo byl od začátku v plánu, když jeho bráchu blonďáka z roku 2017 vedu a líbí se mi. Kalhoty na focení sebral Tomasovi (toho jste mohli vidět ve Vánocích na chalupě) a triko Tenzinovi. Budu muset alespoň nějaké džíny klukům zase ušít.

Fashion Royalty Silent Partner Romain Perrin 2011
Romaina můžu, i když zrovna Silent Partner v originále s nemožně usedlým oblečením a ulízlými vlasy mě moc neoslovil. Jenže vzpomněla jsem si, že ho měla na svých stránkách nafoceného Jitka, měla o něm několik článků a pod její péčí se z původně nemožného Romaina vyklubal moc sympatický chlap. Takže rozšířil objednávku. Kalhoty na focení si půjčil od Ace McFly Beyond The Planet, jsou koženkové s podšívkou a je to takový ten typ do kterého se musíte oblékat pomocí lžíce na boty, nechápu, jak to vůbec dokážou ušít.

Color Infusion Fabiana Diaz LuxeLife 2018
Fabiana v plánu nebyla. Za její koupi může moje slabost pro ryšavé panenky, tahle má krásné zrz dlouhé lehce vlnité vlasy a ty jí ladí s hnědýma očima. Ze sáčku, ve kterém připutovala, vypadl kousek zrzavé kadeře, ale ať jsem hledala jak chtěla, zdá se, že mojí Fabianě nechybí. Šaty si půjčila od další Barbie Look a botky má od Adaline King, než jí vytisknu vlastní.

Cherry Bomb Lark Lawrence Yhe Industry 2018
Ani Lark v plánu nebyla, jenže modré oči, popelavé kudrnaté vlasy a drobnější postavička .... Na focení vyfasovala oblečení od Barbie Look Mackie z první řady a od Barbie má i lodičky.

Baby It's You Chip Farnsworth III, řada Poppy Parker 2012
Protože holky byly tři, vyndala jsem na focení ještě Chipa. Ten už u mě nějaký pátek bydlí, ale nafocený ještě nebyl.

Co dodat, do pokojíčku jsem přidala ještě jedno křeslo, vyměnila stoleček za ten z Létajícího Tygra, aby byla nějaká změna, a začala fotit. Novinky jsou v albu Integrity Toys a


Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

Komentáře

1 Růža | E-mail | Web | 10. února 2019 v 17:01

Dnes jsem se novými přírůstky pokochala, všechny se mi moc líbí. Alysa mi někoho připomíná, ale nevzpomenu si koho.   

2 Zmrzlinka | E-mail | Web | 10. února 2019 v 17:42

Super fotky

3 Edita | E-mail | 10. února 2019 v 19:38

Krásné přírůstky - gratuluji

4 La Micha | E-mail | Web | 10. února 2019 v 20:09

gratuluji

5 Daniela | 11. února 2019 v 8:46

Parádní úlovky Vůbec se nedivím, žes je tam nenechala

6 Monika | Web | 11. února 2019 v 18:07

Moc pěkné přírůstky a skvěle jsi je oblékla

7 ha-misa | 11. února 2019 v 19:15

Peti, na fotkách se mi nejvíc líbí bělovlasá, což je zvláštní, protože až ted tady na fotce teprve vynikla. hezky jsi je oblékla, perfektně napárovala a …. ty máš zase novou sedačku. já se zblázním, já ji taky potřebuju! To je zase ten Kik?

8 valentina-panenky | Web | 11. února 2019 v 23:04

[1]: Taky připomíná a taky nevím koho

9 valentina-panenky | Web | 11. února 2019 v 23:04

[2]: Dík

10 valentina-panenky | Web | 11. února 2019 v 23:05

[3]: Díky Loni měli opravdu krásné kousky v nabídce.

11 valentina-panenky | Web | 11. února 2019 v 23:05

[4]: Děkuji

12 valentina-panenky | Web | 11. února 2019 v 23:06

[5]: Dík No uvidíme, co se bude lovit letos.

13 valentina-panenky | Web | 11. února 2019 v 23:08

[6]: Děkuji Docela jim ty kousky půjčené od Look seděly.

14 valentina-panenky | Web | 11. února 2019 v 23:10

[7]: Sedačka je z VelkyKosik.cz, hledej v katalogu šperkovnice Má i stejnou barvu čalounění.

15 nauriel | E-mail | Web | 13. února 2019 v 18:27

Panenky vyrábějí pořád krásné, někdy lepší, někdy horší. Mě neskutečně štve, že všem chlapům posledí dobou rvou řasy, to fakt nechápu
Tvé nové přírůstky jsou krásné, zejména dámy. Dva chlapy mám doma, tak k těm se vyjadřovat asi nemusím a ten poslední je fakt fešák, ten se líbí i mě

16 valentina-panenky | Web | 13. února 2019 v 22:11

[15]: Dík Řasy u chlapů mi připadají často trochu moc, naštěstí Romain i Chip jsou ze staré školy a ani jednoho Mila tohle nepostihlo. Znovu jsem si prohlédla Tvého Chipa a Romaina, to převlasení je opravdu dobré. Zajímavé jak se může proměnit takový původně ulízaný chlápek, najednou je to jiná liga, že?

17 nauriel | E-mail | Web | 14. února 2019 v 8:15

Děkuji. A ani to nebylo nijak náročné, vzhledem k tomu, že jsem vlasila jen část hlavy a změna je to neuvěřitelná. Už pracuji i na Chipovi, ale zasekla jsem se kvůli problémům se zády

18 valentina-panenky | Web | 14. února 2019 v 18:28

[17]: Tak na Chipa jsem moc zvědavá, já s těmi jeho delšími vlasy na temeni trochu bojuju, jenže IT jsem zatím nikdy nevlasila a je to jiný plast než u Barbie, tak do něj nechci sahat. Asi zkusím prolézt jeho fotky na netu a třeba se někde inspiruju. Trocha gelu by taky mohla pomoct. On se mi jinak strašně líbí Ať Ti záda brzy dají pokoj

19 Nikky | E-mail | Web | 16. února 2019 v 0:18

Peti, to je nádhera Ja mám od IT zatiaľ len tri kúsočky, aj to všetko prekupy, ale čoskoro pribudne štvrtý a budem aj prvá majiteľka, tak bude mať pre mňa ešte väčšiu cenu. Tiež sa mi páčia hlavne krásky od IT a mať finančné možnosti, tak od Míši tiež ochádzam podobne nabalená Mám aj teraz u nej v hľadáčiku zo tri kočky

20 valentina-panenky | Web | 16. února 2019 v 10:56

[19]: Díky Jsem zvědavá, která kráska nebo krasavec Ti přibude Já se prostě utrhla ze řetězu, Alysa a Milo byli pro mě jasní od začátku, ale tahle Fabiana mě vzala za srdce a u Lark jsem měla stejný dojem jako kdysi u bílovlasé Blue Burkhart 2016, tenkrát jsem odolala, dnes ji sháním. No a chlap ze staršího ročníku, kterého ještě nemám, ještě k tomu Romain ...... Jinak buď klidná, v Míšině nabídce si listuju často, líbí se mi tam další čtyři baby a jestli je někdo koupí tak si budu říkat, že alespoň ušetřím.

21 Mary | E-mail | Web | 12. května 2019 v 20:01

Míša je taký malý pokušiteľ v oblasti bábik. Krásne si sa rozbehla. Z dievčat sa mi najviac páči Alysa a z chlapcov Chip, aj keď viem, že nie je nový prírastok. Milo je tiež fajn nový chlapec. Romain klasika. Pre mňa IT neustále už dlhé roky vyrába božské bábiky. A aj u nás majú rovnaké koníčky naše mačky.

22 valentina-panenky | Web | 19. května 2019 v 12:27

[21]: Míša má krásnou nabídku a je pravda, že u ní bych si něco vybrala vždycky. Je prima, že má nejen nové věci, ale i straší IT z minulých let.

Žádné komentáře:

Okomentovat