úterý 30. června 2020

Dani a Skotka na sněhu (publikováno 05.02.2019 19:23:00)

Když jednou za čas na Žižkově nasněží, tak město ztichne a ulice a parky začnou vypadat jak z pohádky. A to je nejlepší čas na focení. Vyrazila jsem na Žižkaperk a s sebou jsem měla Barbie DOTW Scotland (mám ji na pivotalu) a dosud nenafocenou Dynamitku Dani Calling London, už je v albu Integritek.Probrodila jsem se sněhem přes celý Žižkaperk a zase zpátky, vzduchem stále ještě poletoval sníh, na některých fotkách jsou patrné vločky na objektivu, které jsem nestihla včas setřít, ale v albu jsem je nakonec nechala. Holky postavily i sněhuláka, myslela jsem, že někde u kraje cesty nasbírám kamínky na oči a pusu, ale všechno bylo pod závějí.

A doma jsem zas postavila další variantu pokojíčku, kde si holky prohlíží fotky z procházky. Gauč je opět šperkovnice se stejným potahem jako ty z Kik, stolek je z truhlání (dělali jsme i pokusy s ovály a s rytou deskou, tohle je jeden z nich), ze soustružených nožiček jsem sundala dolní díl, aby výška alespoň trochu odpovídala konferenčnímu stolku.

Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.


Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 5. února 2019 v 19:31

moc pěkné fotky

2 Růža | E-mail | Web | 5. února 2019 v 19:32

Krásná zimní procházka i fotografie.
A líbily se mi i fotky pokojíku, ten oválný stůl je bezvadný.

3 Monika | Web | 6. února 2019 v 7:44

Krásné zimní fotky a pokojíček je taky skvělý

4 Daniela | 6. února 2019 v 7:56

Praha pod sněhem je krásná a obě holky si to užily
Stoleček na zkrácených nožičkách má něco do sebe

5 Daniela | 6. února 2019 v 7:57

Jenom mě zarazily ty poslední fotky.

6 babivera | E-mail | Web | 6. února 2019 v 8:03

Moc krásné fotky. Pokojíček se ti povedl, stůl je parádní. Mě se líbí ten kobereček, má krásné třásně. Jo a Dani mám taky. Skotka se mi taky líbí, ale tu bohužel nemám. Asi jí budu nutně potřebovat.

7 Babakat | 6. února 2019 v 18:14

Jak tak koukám, nejvíc jsi si to užila ty.

8 valentina-panenky | Web | 6. února 2019 v 18:17

[1]: Dík

9 valentina-panenky | Web | 6. února 2019 v 18:18

[2]: Díky, ani nepamatuju kdy tu byly naposledy takovéhle závěje, 5 let určitě.

10 valentina-panenky | Web | 6. února 2019 v 18:18

[3]: Díky S těmi různými šperkovnicemi ala gauč, lenoška, křeslo se dá úžasně řádit.

11 valentina-panenky | Web | 6. února 2019 v 18:20

[4]: Díky S dolníma packama byl moc vysoký. Přemýšlím, jestli by nešly nějaké takovéhle ozdobné nohy vyjet na 3D tiskárně.

12 valentina-panenky | Web | 6. února 2019 v 18:20

[5]: Proč? Je pravda, že na focení PF nebylo po sněhu ani památky, ale zas jsem chtěla ukázat jak vypadá Skotka, když se hodí do gala

13 valentina-panenky | Web | 6. února 2019 v 18:24

[6]: Dík Kobereček je z Bauhausu z Černého mostu, mívají je tam za padesát kousek, mám už jich asi pět, postupně jsem je nahamounila U DOTW Scotland se mi vždycky moc líbil obličej, v origo stavu mi stojí ve vitrínce. Pak ji někdo prodával na MMB už na pivotalu, tak jsem po ní nakonec vystartovala.

14 valentina-panenky | Web | 6. února 2019 v 18:25

[6]: Dík Kobereček je z Bauhausu z Černého mostu, mívají je tam za padesát kousek, mám už jich asi pět, postupně jsem je nahamounila U DOTW Scotland se mi vždycky moc líbil obličej, v origo stavu mi stojí ve vitrínce. Pak ji někdo prodával na MMB už na pivotalu, tak jsem po ní nakonec hrábla.

15 valentina-panenky | Web | 6. února 2019 v 18:26

[7]: No vždyť proto to přece dělám

16 Daniela | 7. února 2019 v 8:11

[12]: Aha!
Nekomentovat před vypitím kafe

17 nauriel | E-mail | Web | 7. února 2019 v 10:48

I v Praze nachumelilo, jen tady opět celý den pršelo a lehký poprašek se vyskytl až kolem půl desáté v noci, aby velmi rychle opět roztál
Fotky jsou krásně zimní, pohádka Holky na sněhu vyloženě září a jak si pak doma prohlížejí fotky, to je idylka

18 valentina-panenky | Web | 9. února 2019 v 10:32

[16]: Kofein po ránu musí být

19 valentina-panenky | Web | 9. února 2019 v 10:34

[17]: Dík Ono po celé Praze, i na tom Žižkově pohádka skončila už po pár hodinách, když sníh odtál ze stromů, druhý třetí den už to byly jen zbytky.

20 La Micha | E-mail | Web | 9. února 2019 v 14:09

Ta zrzka je krásná a ty koberečky ti fakt závidím    ,hezký pokojík pro holky

21 valentina-panenky | Web | 9. února 2019 v 16:45

[20]: Dík

22 Nikky | E-mail | Web | 16. února 2019 v 0:28

Nádherné zimné fotky Priznám sa, že Škótka je jedna z mojich najobľúbenejších Barbie u mňa doma, možno to je tým, že to bolo moja prvá červenovlasá Mackie ale na tvojom fotení som obdivovala "snehulienku" od IT. Fakt nádherná, hlavne tie čierne vlasy. Izbička doma opäť raz vymazlená

23 valentina-panenky | Web | 16. února 2019 v 10:48

[22]: Díky Skotka je jedna z mých nejoblíbenějších DOTW, i když v téhle kolekci jich mám oblíbených hodně. Dani se ukázala jako vysloveně zimní typ, litovala jsem jedině toho, že jsem s sebou nevzala i sáně

24 Mary | E-mail | Web | 12. května 2019 v 20:11

Túto Dynamitku Dani mám vo veľkej obľube. Tie jej zelené očné tiene a tmavočierne kučeravé vlasy milujem.   Škótka je i u mňa veľmi obľúbená Mackie, kvôli tomu tvrdšiemu výrazu tváre a hrzavým vlasom.
U Vás v Prahe to musela byť snehová pecka. Veru mne to stačí takto cez obrazovku, vyzerá to ako rozprávkovej krajine.

25 valentina-panenky | Web | 19. května 2019 v 12:24

[24]: Dík Sněhová pecka to byla, ovšem jak rychle přišla tak rychle odešla

Žádné komentáře:

Okomentovat