úterý 30. června 2020

Horror High Vegas 2013 (publikováno 27.01.2019 20:34:00)

S první dámou z kolekce Horror High Vegas 2013 od Integrity Toys, s Imogen Dark Fable jsem loni fotila čarodějnou hospodu. Už tenkrát se mi líbily všechny tři čarodějky z kolekce, ale zdálo se, že zůstane jen u té jedné jediné. Jenže Míša se opravdu ukázala a u mě se postupně ubytovaly všechny tři:

s Imogen Dark Fable i
Tatiana Blood Lines a
Anja Glam Vamp

Čarodějky já vždycky můžu a tuhle trojku obzvlášť, podle mě se moc povedla.
Co se týká rekvizit tak křesílka už určitě všichni znáte - jsou to ta z Kiku a z Madal Bal, kolem kterých se letos v lednu rozpoutala menší nákupní horečka. Tentokrát jsem je doplnila intarzovanými stolky vlastní výroby, na jedné nožce už figurovaly v příběhu Život není peříčko II a tady se občas ukážou i na třech nožkách. Jak je to utruhlané jsem nafotila na pár fotkách na konci alba. Panenky čarodějnic pocházejí z Levných knih.

Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

A nedá mi to a musím se zeptat v anketě za článkem - která čarodějka se vám dneska líbila nejvíc?


Komentáře

1 nauriel | E-mail | Web | 27. ledna 2019 v 20:40

Moc gratuluji k ucelené trojici čarodějek. Mou favoritkou je těsně Imogen, hned po ní Tatyana, má oblíbená tvář
Co se týče křesílek, to mě nějak minulo, ale jsou krásný. No a ty stolky s výměnnýma nohama, to je prostě bomba!

2 Daniela | 28. ledna 2019 v 8:05

Jedna hezčí než druhá. Váhám mezi Anjou a Tatianou, ovšem Imogen je taky nádherná
Ty vyměňovací nohy jsou výborný nápad. Jednak, že je to sundavací a zastamdací, jednak ty kombinace, to nemá chybu.

3 Růža | E-mail | Web | 28. ledna 2019 v 9:07

Krásné jsou všechny tři, ale nejvíc se mi líbí Anja. Stolky, u kterých se dají vyměnit nohy, jsou bezvadné. Kulatý stůl s nohou uprostřed kdysi měla moje babička.

4 Edita | E-mail | 28. ledna 2019 v 9:35

Paráda hlasuji pro zrzku a znovu musím kostatovat : zááávidím truhlání Ty stolečky jsou dokonalé!!!

5 Zmrzlinka | E-mail | Web | 28. ledna 2019 v 14:24

Krásné fotky, mě se vždy líbila Tatyana. Stolky jsou skvělý

6 babivera | E-mail | Web | 29. ledna 2019 v 9:20

Pěkná trojka, za mě vede Anja. Stolečky jsou parádní a to asi i proto, že jsou rozkládací. Pěkná práce.

7 Monika | Web | 30. ledna 2019 v 18:17

Pěkné čarodějky mě se líbí Imogen Stolečky i křesílka jsou super

8 Nikky | E-mail | Web | 31. ledna 2019 v 5:31

Páčia sa mi všetky tri, už len preto, že milujem ucelené kolekcie. V prvom momente som chcela vykríknuť, že najkrajšia je Imogen, ktorú som už u teba obdivovala, ale po bližšom naštudovaní to vyhrala Anja, to je úplne môj typ bábiky - modré oči, tmavé vlasy, červené pery. To je pre mňa základ na dokonalú bábiku.

9 valentina-panenky | Web | 31. ledna 2019 v 16:04

[1]: Díky Jsem ráda, že se podařilo, ještě tak před rokem se mi o ucelené kolekci ani nesnilo

10 valentina-panenky | Web | 31. ledna 2019 v 16:05

[2]: Dík Když já tak ráda stavebnice

11 valentina-panenky | Web | 31. ledna 2019 v 16:07

[3]: Díky I moje babička měla kulatý stůl, ale čtvernožku, asi už jsem staromilec, ale zdá se mi, že býval nábytek hezčí.

12 valentina-panenky | Web | 31. ledna 2019 v 16:08

[4]: Jinak hlásím na stolíky vlnka už je nařezáno, tak jestli se nic nestane, dodělám to koncem února.

13 valentina-panenky | Web | 31. ledna 2019 v 16:10

[5]: Díky Mě na ní fascinují ty dvoubarevné bílo černé vlasy. A to, že je čarodějnice, je na ní dost poznat.

14 valentina-panenky | Web | 31. ledna 2019 v 16:10

[6]: Díky, koukám, že Anja s přehledem vede.

15 valentina-panenky | Web | 31. ledna 2019 v 16:11

[7]: Díky. U Imogen se mi líbí ty její kočičí zelené oči i ten složitý starodávný účes.

16 valentina-panenky | Web | 31. ledna 2019 v 16:18

[8]: Dík Přiznám se, že jsem sice vyhlásila anketu, ale sama favoritku nemám, líbí se mi prostě celá trojka. U Anji je zajímavé jak je to proměnlivá tvář -něžná Captivating Anja,Business Class Anja typ manažerka, akční Agent 355 Anja, uhrančivá Glam Vamp Anja ....

17 ha-misa | 31. ledna 2019 v 20:31

super fotky. libi se mi všechny tři, nedokážu vybrat jen jednu. Křesílka jsou taky parádní, jak jsou každé jiné. No a stolečky preferuju na jedné noze.:)

18 valentina-panenky | Web | 31. ledna 2019 v 21:42

[17]: Dík A díky ještě jednou i za sehnání téhle trojky.

19 Edita | E-mail | 1. února 2019 v 6:24

[12]:Ty jsi úžasnáááá Děkuji

20 valentina-panenky | Web | 2. února 2019 v 9:32

[19]: Nz

21 Mary | E-mail | Web | 12. května 2019 v 18:32

Na túto kolekciu čarodejníc si veľmi dobre pamätám ešte z čias, keď boli novinka. Vtedy sa mi najviac páčila Imogen, dnes ju predbehne Anja, pretože je to jedna z mojich obľúbených tváričiek od IT.
Kresielka sú super, u nás Kiku sa najmä po väčšej pohovnke dosť rýchlo zľahla zem.
Stolčeky z pravého dreva sú super a ich dvojitá možnosť kombinácie je úžasná. Celkovo si myslím, že v minulosti sa určite vyrábali kvalitnejšie nábytky ako sú tie dnešné, ktoré však nie sú lacné a na kvalite zaostávajú...

22 valentina-panenky | Web | 19. května 2019 v 12:22

[21]: Dík Vlastně nevím, která se mi nakonec líbí nejvíc, Anja nasbírala v anketě nejvíc hlasů.
Co se týká Kiku a pohovek - měla jsem štěstí, někdo o nich psal na fb a prakticky druhý den jsme jeli kolem Kiku v Hloubětíně, stačilo zastavit a další pak měli i v Madal Bal

Žádné komentáře:

Okomentovat