úterý 30. června 2020

Lenoška z Kiku a stolky ve stylu vlnka z truhlání (publikováno 13.01.2019 15:01:00)

Na truhlání jsem loni někdy v červnu zahlédla desku s vlnitým okrajem vyjetou (jak jinak) na CNC. Vypadala moc pěkně, byla v lidských rozměrech, a tak jsem si celkem logicky řekla, co takhle nějaká ta vlnka na konferenční stolek pro panenky. Marek měl na dílně tenčící se zásobu javorového dřeva a javor má blízko jádra jiný odstín než na povrchu, takže prkna z něj jsou krásně přirozeně dvoubarevná. A tak jsme dali dohromady prográmek na vlnku doprostřed ze světlého javoru a vlnky po krajích z tmavého. CNC prográmek schroustal a části stolečků vyřezal, desky jsme slepili, díly chtěly ještě malinko ručně doopracovat dlátem, pak jsme je zaklapli do sebe a měli jsme tři stolky v poněkud divočejším stylu.

Přemýšlela jsem s jakým gaučíkem a křeslem stolek nafotit, dokopalo mě to dočalounit konečně druhé zlatavé křeslo do soupravy a docela to spolu šlo, ale začátkem ledna se na facebooku objevily nadšené příspěvky o lenošce a komodě v Kiku. Původně jsou to šperkovnice, ale jsou přesně v té správné velikosti pro Barbie a Integritky. O minulém víkendu jsme jeli kolem Kiku a měli otevřeno, takže jsem vystartovala. Lenošky měli čtyři, komod asi pět a prodavačka už byla v obraze, k čemu že se šperkovnice kupují, neb se mě rovnou zeptala, jestli je chci také pro panenky. V pondělí jsem nakoukla do MadalBalu a co tam nevidím - šperkovnici jako křesílko v té správné velikosti pro Barbuchy. Bylo trochu dražší než lenošky a komody, MadalBal prostě není Kik, ale stejně jsem ho zahamounila.

Stolky a ukořistěný čalouněný nábytek předvádí Holiday Mermaid Barbie 2017 a princezna Koreje, jemná Goddess, kterou mám jednak v originální podobě ve vitrínce a jednak na MTM těle v hrací partě. Obě už jste mohli na blogu vidět, Mermaid v článku o barových židličkách a princeznu Koreje třeba s dalšími princeznami v Průhonicích.

Tak co, také vyrazíte do Kiku?
Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře

Komentáře

1 Lenka | E-mail | 13. ledna 2019 v 15:20

Ahoj super stolečky...D. Myslím že to ladí...D.

2 Růža | E-mail | Web | 13. ledna 2019 v 15:24

Stoleček hezky doplňuje pohovku i křeslo. Tvým kráskám se určitě pohodlně sedělo.   

3 nauriel | E-mail | Web | 13. ledna 2019 v 18:20

Krása, ten stoleček je úžasný! Komodu jsem u nás v Kiku potkala, zbytek ne, ale ten náš je mizerně zásobený.
Každopádně dohromady z toho máš moc pěkný pokojíček

4 Zmrzlinka | E-mail | Web | 13. ledna 2019 v 18:32

Moc pěkné

5 Monika | Web | 13. ledna 2019 v 18:35

Vypadá to dobře,pěkné fotky

6 babivera | E-mail | Web | 13. ledna 2019 v 19:59

Perfektní nábytek, pěkné fotky. Stoleček se k nábytku hodí.

7 La Micha | E-mail | Web | 13. ledna 2019 v 20:33

Bavím se jak se strhlo úplné šílenství po tomto nábytku a prodejci se asi nestačí divit .Hezké fotky.

8 Daniela | 14. ledna 2019 v 8:00

Hezky to ladí. Ten stolek vypadá zajímavě

9 Edita | E-mail | 14. ledna 2019 v 10:14

Křesílko mám, komodu mám, pohovku mám - tak už jen otázka - uděláš mi stoleček ?   - Je prostě dokonalý! Moc se ti povedl.

10 valentina-panenky | Web | 14. ledna 2019 v 18:12

[1]: Dík, doufám, že ano

11 valentina-panenky | Web | 14. ledna 2019 v 18:13

[2]: Dík. Jj, je to opravdu pěkně udělané, za ty prachy fakt dobrý

12 valentina-panenky | Web | 14. ledna 2019 v 18:14

[3]: Dík Jsem ráda, že je konečně zas něco i v tom měřítku 1:6 pro Barbuchy a IT. Menší už jsem viděla a pěkné, ale na mé holky malé.

13 valentina-panenky | Web | 14. ledna 2019 v 18:14

[4]: Díky

14 valentina-panenky | Web | 14. ledna 2019 v 18:15

[5]: Děkuji

15 valentina-panenky | Web | 14. ledna 2019 v 18:15

[6]: Dík Pořád jsem si říkala, že ta žlutá křesla mají alespoň záda do oblouku, tak to ke stolečkům půjde, a pak se objevily šperkovnice.

16 valentina-panenky | Web | 14. ledna 2019 v 18:18

[7]: Jj je to davové šílenství, zajímalo by mě kdo ty šperkovnice koupil k jinému účelu než pro panenky. Dokonce i ta prodavačka v Kiku se hned ptala, jestli to náhodou nechci pro panenky

17 valentina-panenky | Web | 14. ledna 2019 v 18:18

[8]: Dík

18 valentina-panenky | Web | 14. ledna 2019 v 18:20

[9]: Tak jestli opravdu chceš a najdu ještě kus javoru, tak klidně. Písni mi kdyžtak na fb nebo na petramen@seznam.cz

19 Nikky | E-mail | Web | 27. ledna 2019 v 14:53

Šperkovničky som hľadať do Kiku nešla, celkovo s nábytkom to u mňa moc nefičí, nemám ešte vybalený ani ten z Ikea, ktorý som si zakúpila minulý rok Stolík je vychytaný, ale z týchto fotiek ti závidím tú princeznú z Kóreji, ktorú som si kvôli tebe úplne zamilovala a dosť po nej túžim.

20 valentina-panenky | Web | 27. ledna 2019 v 17:51

[19]: Princezna Koreje je skvělá, já se do ní zamilovala u Nauriel, ona ji měla s rozpuštěnými vlasy a fotila ji v krásných růžových šatech myslím od Chinese New Year.

21 Mary | E-mail | Web | 12. května 2019 v 19:42

Áno, na to davové šialenstvo v januári tohto roka v našej skupinke si dobre pamätám. Asi jediná som odolala. Mne sa najviac páčila veľká pohovka. Komoda mi príde oproti pohovke a kreslu veľká.
Stolčeky sú úplne super, dvojfarebný efekt bol dobrý ťah. Moja obľúbená Mermaid a nesmierne nežná kórejská princzená.

22 valentina-panenky | Web | 19. května 2019 v 12:18

[21]: Díky. Velká pohovka je fajn. Nakonec jsem narazila ještě na gaučík se stejným čalouněním, takže děvčata můžou mít po letech plně funkční obývák (když ho zrovna fotím)

23 valentina-panenky | Web | 19. května 2019 v 12:30

[21]: Dík Tak já měla kliku - na fb se objevily fotky a já druhý den jela kolem Kiku v Hloubětíně, a pak jsem další den ještě nakoukla do Madal Balu, ale vím, že se sháněly hodně.

24 zdenek | E-mail | 28. dubna 2020 v 18:06

http://horkedivky.top - horke divky z vaseho okoli

Žádné komentáře:

Okomentovat