neděle 28. června 2020

Art Deco, dívka s tetováním a Miles Morgan (publikováno 25.03.2016 21:19:00)

Tahle historie začala tím, že Marek v listopadu na truhlání vymyslel jako vánoční dárek dřevěné oválné a kulaté dózičky na sypaný čaj. Pěkně vyřezané z narůžovělého olšového dřeva, některé zdobené na víčku reliéfem, některé hladké, prostě nádhera. Taky si stěžoval, že ačkoliv se protáčí on i CNCéčko, nějak je jich v bedně, kde je shromažďoval, pořád jenom na dně. Obdivovali jsme je kolektivně i každý zvlášť a mně se začalo zdát, že kdyby ta věc měla místo víčka šuplík, byl by to moc pěkný stolek v Barbuší velikosti. Nakonec jsem pro tenhle další ze svých šílených nápadů zblbla i Honzu. Ze zbytků olše jsme si zahamounili dvě prkna, do CNCéčka jsme naklapali prográmek se základem okopírovaným z Markového na dózičky a doplnili vyřezání otvoru na šuplík a samozřejmě i zásuvku (kdo někdy truhlal zásuvkové ozuby v poměru 1:6, pochopí mé nadšení z šuplíku vyfrézovaného v jednom kuse). První pokus nebyl nic moc, v místě, kde tělo stolku navazuje na šuple, je poměrně ostrý úhel a dřevo se v tom místě začalo vylamovat, po zabroušení dohladka zase vznikaly nepěkné zuby u šuplíků. Ale na druhý pokus jsme to dali - finta byla v tom zvětšit si už při výrobě tělo stolku tak, aby se se zabroušením předem počítalo.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)
Stolky jsou vlastně stavebnice - spodek s otvory na nožičky z navrtaných dřevěných korálků (nožičky mohou být tři nebo čtyři a korálky jsem sehnala v různých barvách), pak libovolný počet zásuvkových dílů nasazený na kulatinu a nahoře víčko. Držadla u zásuvek jsou z náušnicových komponent, takže korálkářská práce (díky za zaškolení patří Gabi). Slepovat stolky nechci, líbí se mi, že jsou variabilní.

Původně jsem je chtěla jako noční stolky k letišti, takže jsem si jednu postel brala s sebou na truhlání jako vzor. A když jsme konečně na druhý pokus ty stolky dali, tak Marek suše pravil: ty stolky jsou trochu jako art deco a ta postel je klasická. Takže je vám jasné, že mě ještě čeká postel ve stylu art deco, už sháním nějaké fotky pro inspiraci.

Stolkovou stavebnici předvádí Butterfly Art Barbie, která už kdysi na blogu ukazovala i paraván, Jde o playline Mackii s krásnými vlnitými vlasy, měla na svém původním těle barevné tetování, které vyvolalo pobouření mezi americkými rodiči. U mě bydlí na fashionistas těle a docela přemýšlím o tom, že bych jí nějaké to tetování z obtisku vyrobila. V kolekci byla ještě Kira, původní Nichelle a Tereza, Steven a Ken, všechny holky stojí za podívání i oba pánové jsou zajímaví. Odkaz na kolekci v originálním stavu třeba zde.
Parťáka jí dělá nový Integriťák, tentokrát s neodolatelným modrým pohledem - Miles Morgan Color Infusion Cinematic 2015 Super Stars (v partě Integrity chlapů má pořadové číslo dvacet tři). Do scénky jsem ještě přihodila náš futuristický věšák a křesílko Mae West, které mi do sbírky připutovalo s černou Longue Kitties.

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 26. března 2016 v 5:05

Moc pěkné, krásné stolečky

2 Daniela | 26. března 2016 v 9:38

Stolky se moc povedly. S tím kanapátkem vyloženě ladí. Čaj by se do nich dal dávat taky
Oběma předvádějícím to moc sluší

3 Růža | E-mail | Web | 26. března 2016 v 11:42

Vymyslela jsi prima stolky a to křesílko se k nim hodí. Věšák je dobrý doplněk. Moc se mi líbí tvoje výrobky z truhlání.

4 La Micha | E-mail | Web | 26. března 2016 v 14:12

Super nábytek   

5 Babakat | 26. března 2016 v 14:23

Stolky super! Jelikož jsem je měla v ruce, vím o čem mluvím!

6 ľubo | 26. března 2016 v 14:39

Nádherný nápad.:) Je skvelé, že Miles má u Teba pôvodný účes, ten mu pristane najviac. Butterfly Art kolekcia je úžasná, mám Kiru a Christie s tvárou Nichelle, ale aj Barbie a Teresa sú nádherné.:)

7 ľubo | 26. března 2016 v 14:45

[6]: Myslel som nábytok.

8 Monika | Web | 26. března 2016 v 16:28

Parádní stolky

9 valentina-panenky | Web | 26. března 2016 v 18:43

[1]: Dík Milese jsem u Tebe mockrát obdivovala na fotkách.

10 valentina-panenky | Web | 26. března 2016 v 18:45

[2]: Díky S tím čajem nevím, Marek to měl propočtené na 50 g sypaného a hlavně bych z těchhle šuplíků měla dovymést piliny a ještě s židličkami udělat mega natírací akci bezbarvým voskem .

11 valentina-panenky | Web | 26. března 2016 v 18:46

[3]: Dík To potěší. Doufám že ta art deco postel bude ještě letos.

12 valentina-panenky | Web | 26. března 2016 v 18:47

[4]: Díky

13 valentina-panenky | Web | 26. března 2016 v 18:47

[5]: Dík Ještě je čeká povrchová úprava, tak hledám síly.

14 valentina-panenky | Web | 26. března 2016 v 18:52

[6]: Díky Byla to moc povedená kolekce, u mě bydlí holky nakonec všechny, ale jen Barbie je na pohyblivém tělíčku.
Miles asi zatím zůstane s původním účesem - já mám vždycky hrůzu upravovat krátké vlasy.

15 valentina-panenky | Web | 26. března 2016 v 18:52

[7]: Jasně

16 valentina-panenky | Web | 26. března 2016 v 18:52

[8]: Děkuji

17 dadainka | Web | 26. března 2016 v 23:49

Super

18 valentina-panenky | Web | 27. března 2016 v 11:05

[17]: Dík

19 Nikky | E-mail | Web | 28. března 2016 v 11:26

To je pecka Obaja sú úžasní Chalanko je wau, zamilovala som sa. Bundička je jeho originál?

20 valentina-panenky | 28. března 2016 v 19:52

[19]: Dík Miles se mi líbil už na promu, vyhrál to nad Declanem a sehnala mi ho Míša. Bunda není jeho, je od Harley Davidson Kena (takový ten s dlouhými vlasy do ohonu, ještě ho nemám na blogu nafoceného, ale jeho bunda už koluje

21 Edita | E-mail | 30. března 2016 v 11:46

to nemá chybičku - KRÁSNÉ :O)))

22 valentina-panenky | Web | 30. března 2016 v 22:42

[21]: Dík

23 Mary | E-mail | Web | 2. dubna 2016 v 1:20

Wau, art deco zariadenie je úžasné. Tie stolíky nemajú proste chybu, ste veľmi šikovní výrobní tím. Gauč stolíkom dokonale zapadol.
A Miles je veľký fešák, Barbie je krásna, Butterfly Art kolekciu mám veľmi rada.

24 valentina-panenky | Web | 2. dubna 2016 v 18:02

[23]: Dík Občas se divím nad tím, kam všude mě dovedly panenky a teď i nad tím, kam všude mě dovede truhlání. Nic moc jsem o tom nevěděla, tak jsem začala špiónit v knihovně a zdá se mi, že art deco je prima ujetý nábytkový styl. Postel prostě bude

25 nauriel | 4. dubna 2016 v 19:33

Páni, to je dokonale vymyšlené a provedené. Parádní skládací stolečky, člověk by to ani nepoznal. Pěkný šmajchlovací koutek jsi jim vyrobila

26 valentina-panenky | Web | 5. dubna 2016 v 19:07

[25]: Dík Ještě pár much a mámětů by se našlo ... šmajchlovací koutek

27 Blanka | E-mail | Web | 8. dubna 2016 v 20:03

Parádní nábyteček, ten se opravdu povedl!

28 valentina-panenky | Web | 9. dubna 2016 v 13:55

[27]: Dík

Žádné komentáře:

Okomentovat