sobota 27. června 2020

Máme rádi kočičandy aneb Lounge Kitties Black Panther 2003 (publikováno 26.07.2014 14:16:00)

Před nějakým časem jsem představila svou barbucho-kočičí lásku, bílou tygřici z edice Lounge Kitties. Jde o edici s třemi Barbuchami, které jsou nastylizované jako kočkovité šelmy - bílou tygřici, černou panteřici a jaguářici skvrnitou. Netrvalo dlouho a potkala jsem na ebay druhou ze série, černou panteřici, byla za rozumnou cenu a tentokrát dokonce v krabici se svým lehátkem ve stylu pokojík Mae West. Dorazila kráska Lounge Kitties Black Panther 2003.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Moc se mi líbí její zlatavé líčení a oči - trochu jako člověčí a trochu jako kočičí. A samozřejmě její černá ouška natužená z vlasů. Má černý kožený korzet s kožešinkou, krajkové punčochy a k nim přidělané střevíčky, hotová Irma la Chatte z Adéla ještě nevečeřela. Ani jí jsem z obleku nesvlékala, zatím to vypadá, že obě zůstanou ve svých outfitech zašité. Má stejné tělo jako její parťačka bílá tygřice, tvář je Mbili. Třeba jednou potkám i tu třetí.
Opět mi nezbývá než se omluvit za množství fotek - přišla se podívat i tygřice a prostě se mi opět utrhla ruka s foťákem, doufám, že to přežijete. A mám obvyklou otázku - která se vám líbí víc? Tygřice nebo panteřice? Mackie nebo Mbili?

Komentáře

1 ľubo | 26. července 2014 v 15:05

Sú krásne obe, ale mne sa viac páči čierna panterica, pretože je taká zvodná a je viac použiteľná aj mimo svojej pôvodnej úlohy.:) Páči sa m ijej kožené oblečenie.:)

2 La Micha | E-mail | Web | 26. července 2014 v 17:23

Wau... ...to je vážně kočka .Moc gratuluji,je pěkná   

3 Mary | E-mail | Web | 26. července 2014 v 19:44

Táto kolekcia šeliem je proste božská. Mať jednu doma, tak to by som pre ňu musela mať vitrínu aby som ju chránila pred prachom. Čierna panterica sa aj mne páči viacej, asi aj preto, že má tvár Mbili, čo je moja obľúbenejšia. Panterica má krásnu maľbu tváre a zlaté oči a líčenie je úžasné. Gauč je taktiež skvelý, dá sa využiť aj pre iné Barbie. Držím palce, nech raz zoženieš aj tretiu šelmu do zbierky.

4 Monika | Web | 26. července 2014 v 21:43

Super kočky,obě dvě jsou pěkné Přeji hodně štěstí k získání té třetí

5 Valentina | Web | 27. července 2014 v 9:51

[1]: Díky. Mně se líbí tak nastejno (myslím obličejem), ale celkově o kočičí chlup vede taky Mbili.

6 Valentina | Web | 27. července 2014 v 9:54

[2]: Díky. Je taková uhrančivá. Na flickru jsem vyšťárala i fotky koček v civilu - bylo to taky zajímavé.

7 Valentina | Web | 27. července 2014 v 9:57

[3]: Dík. S třetí šelmou to bude asi horší - je to goddeska, je vidět nejmíň a bývá nejdražší (a o dost). Ale třeba se časem zadaří.
Gauč je moc pěkný, ve stylu šedesátých, určitě bude mít využití.
Jinak obě kočky i s gaučem bydlí u mě taky za sklem

8 Valentina | Web | 27. července 2014 v 9:59

[4]: Díky moc. Snad se někdy povede.

9 Blanule | E-mail | Web | 3. srpna 2014 v 22:12

Gratuluji k další kočičandě do sbírky a doufám, že se vyskytne časem i třetí!
Je super, moc jsem si fotky užila a jsem ráda, ač se již opakuji,že je zde ještě větší fotící maniak než-li já Ovšem vůbec se nedivím, a hned mne napadlo, že ji musím zítra ukázat té naší dvouleté treperendě, která s dědou čučí chudák povinně na šlágr a určitě mi zazpívá, že to je kočka, co měla očka, očka kočičí To je již tento týden podruhé, co používám tento úryvek písničky, asi taky přivolávám domů nějakou kočku

10 valentina-panenky | Web | 4. srpna 2014 v 18:30

[9]: Díky. To mě se spíš honí hlavou "na okně seděla kočka, byl horký letní den ..."

11 baziliska2-barbie | 8. srpna 2014 v 13:50

Kočičandy zbožňuju tuhle černou krásku mám v tapetách na ploše počítače. Je krásná, moc ti k ní gratuluju je to jedinečná panenka.

12 valentina-panenky | Web | 8. srpna 2014 v 15:51

[11]: Díky . Ony jsou něco mezi panenkokočkou a panenkoslečnou, dokonce i můj chlap uznal na první pohled, že něco takového mi ve sbírce nemůže chybět

13 Nikol | E-mail | Web | 26. září 2014 v 22:09

Páni. Ta je skvělá. Teda obě jsou úžasné a nemohu říci která více. Ještě jsem je u nikoho neviděla a fotky jsem si moc užila. Snad se podaří získat i poslední kočka do party gratuluji k takovému úžasnému přírůstku

14 Valentina | Web | 1. října 2014 v 21:53

[13]: Dík moc

Žádné komentáře:

Okomentovat