sobota 27. června 2020

Kenové na Model Muse a Pivotal aneb chlapů není nikdy dost (publikováno 19.07.2014 15:56:00)

Kenové od Mattela se mi původně moc nelíbili: většinou byli rozchechtaní, měli prkenné tělo a gumové vlasy a působili hrozně panákovitě. Pokud už se nějaký zajímavý (a pohyblivý) Ken objevil, byl většinou u nás hodně těžko sehnatelný. I proto moje sbírka připomínala hlavně harém nebo ještě spíš dívčí školu. Měla jsem sice ševce Dereka z pohádky o 12ti princeznách, ale ten musel chudák oddřít úplně všechna focení, kde jsem potřebovala trochu pohyblivého chlapa.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Zlom ve sbírce nastal někdy kolem roku 2010, kdy se v kolekci Barbie Basic Jeans objevili hned tři Kenové 15,16 a 17, sice na těle model muse, ale s pěknými zajímavými obličeji, takže jsem nelenila a sehnala je. Tuším o rok později se objevili roztleskávači - Texas A&M University a Texas A&M University AA, na těle pivotal a hrozně podobní BB Jeans 16 a 17. Míša mi je spolehlivě obstarala a dodala - ještě jednou dík. A také jsem BB 15 (umělecký typ s černými delšími vlasy a zasněným pohledem) koupila podruhé na MMB a opatřila mu pivotalí tělo. Další z mých pivotalích Kenů je Harley ze setu Harley Davidson (u nás notoricky známý) a Four z Divergent z letoška.
A napadlo mě udělat srovnávací fotky:
Opravdu jsou si BB a roztleskávači tak podobní?
A jak s nimi ladí třeba Harley?
A co tetovaný Four?
A jaký je rozdíl mezi pivotal a model muse tělem? (Mně se u Kenů tělo pivotal líbí víc než fashionistas, jedinou drobnou výhradu mám ke kloubu v kotníku: pokud jsou tihle Keni na pivotalu bosí, tak jak si chvíli nedám pozor, jsou jak Jezinky - mají nohy patama napřed). V albu dnes uvidíte:

Kenové z Barbie Basic Jeans 15,16 a 17 (patnáctka dvakrát, jednou přetělená na pivotal)
Texas A&M University, Texas A&M University AA
Harley Davidson ze setu
Four z Divergent

ještě mám Finnicka a Peeta z Hunger Games, o těch už článek byl (a také jsem ještě nevypárala Peeta z kostýmu). Pak Jacka Sparrow a Japan Kena, ty určitě nafotím, ale nechtělo se mi sundavat jim ještě originálně přidělané oblečení. A pak spoustu upírů z Twillight, o těch zas jindy.

Komentáře

1 ľubo | 19. července 2014 v 16:38

Sú to naozaj fajn Kenovia. Tých z Basics zbožňujem.:) Osobne sa m iviac páči blond Basics ako roztlieskavač, u černochov sú len drobné rozdiely.:)

2 baziliska2-barbie | Web | 19. července 2014 v 20:23

Krásná podívaná,jsou to úžasný mužský.      Harley je fantastickej a velkou slabost mám pro čokoládovýho krasavce.   

3 La Micha | E-mail | Web | 19. července 2014 v 21:04

Pěkná mužská sbírka   

4 Valentina | Web | 19. července 2014 v 22:24

[1]: Dík. Mně se taky víc líbí BB blonďák.

5 Valentina | Web | 19. července 2014 v 22:27

[2]: Díky. Harley na mě chvíli působí jako uhlazený švihák a chvíli jako  drsňák. U AA se mi moc líbí ten jejich vlasový porost - je to něco jako semiš.   

6 Valentina | Web | 19. července 2014 v 22:27

[3]: Díky. Chvíli to trvalo než jsem se k ní propracovala   

7 Mary | E-mail | Web | 19. července 2014 v 22:43

Ja mám taktiež najradšej Basics Kenov. Okrem blondiaka mám oboch, raz by som aj jeho uvítala zbierke. Je to veľký fešák, pre mňa krajší ako blond roztlieskavač. V súčasnosti som si veľmi obľúbila Foura, keďže mi len nedávno pribudol do zbierky. Mattel nám posledných rokoch pekne doprial krajších Kenov. Medzi mojich najobľúbenejších zberateľských Kenov stále patrí Jack Sparrow a Tango Ken (ten zo setu). Spravila si skvelé porovnávacie fotky.

8 Valentina | Web | 20. července 2014 v 8:51

[7]: Díky . Four je skvělý - to tetování je fantastické. Líbí se mi i Kayla z Divergent.

9 anawib | E-mail | Web | 21. července 2014 v 19:45

fešáci

10 Valentina | Web | 21. července 2014 v 21:38

[9]: Dík

11 Monika | Web | 23. července 2014 v 20:53

Krásná sbírka,jsou to fešáci

12 Valentina | Web | 24. července 2014 v 18:06

[11]: Jj, přece jen se Mattel v tomhle ohledu zlepšil.

13 Blanule | Web | 25. července 2014 v 23:11

Moc zajímavý článek, a víš Péti, že jsem se  i pobavila, koukat na ty vánočky na břiše  bylo moc prima, ale jak šla kaťata dolů, tak takové kozí nohy snad nemá ani můj vyhublý skoro pětiletý synátor
Také jsem za to, mít všechny panenky/panáčky kloubové!

14 Valentina | Web | 26. července 2014 v 9:53

[13]: Prostě nejsou moc dělaní na to, předvádět se s kalhotami dole. Zas se na kozí nožky líp šije.
Někdy ještě odfotím i Fashionistas - ty sice nemají na břiše pekáče buchet, ale nohy nemají zas tak kozí a jsou malinko zlomení v pase

15 Janča Janča | Web | 31. ledna 2015 v 17:33

Ahoj, máš tedy pořádné kousky, to je super. Já ted pořizuji do sbírky Keny ale nechám jen 4 zatím. Máš moc hezký blog, ráda se sem budu vracet. Můj blog je ve výstavbě, až bude hotov, pozvu Tě na kukandu

16 Valentina | Web | 6. února 2015 v 22:30

[15]: Dík, nakoukla jsem - máš hezké fotky a zajímavý blog

17 Janča Janča | Web | 15. února 2015 v 14:45

[16]: děkuji, jsi zvaná na mé stránečky

Žádné komentáře:

Okomentovat