sobota 27. června 2020

Panenky paní Květy Adámkové (publikováno 13.07.2014 20:14:00)

Dnes po delší době bude zas článek o výstavě panenek. V Jesenici ve Vlastivědném muzeu Rakovnicka (Mírové nám. 15, 270 33 Jesenice) pořádají letos až do 24.8. výstavu paní Květy Adámkové Móda a významné dámy minulých staletí na panenkách typu Barbie.

Rakovnicko není od Prahy úplný lán světa, a tak jsme se vypravili. Pokud byste chtěli výstavu shlédnout na vlastní oči (určitě stojí zato), dejte si pozor na otevírací hodiny: v sobotu mají otevřeno dopoledne, v neděli odpoledne a v pondělí zavřeno. Jinak je muzeum moc útulné, dokonce tam mají muzejní kotě, výstava je krásná - kostýmy propracované a je jich spousta. S focením jsem měla obvyklý problém - panenky ve skleněných vitrínách neumím nafotit jinak než s bleskem, aby výsledek byl alespoň trochu ke koukání, ale snad se vám fotky i tak budou líbit.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 La Micha | E-mail | Web | 13. července 2014 v 20:22

Moc pěkná výstava panenek .Obdivuji každého,kdo je trochu šikovný a tvořivý !!!

2 baziliska2-barbie | Web | 13. července 2014 v 20:26

To byla krásná podívaná, jen když si představím tu spoustu práce, která je za vším tím nádherným oblečením. Moc díky za fotky, ráda bych takovou výstavu navštívila.   

3 anawib | E-mail | Web | 13. července 2014 v 21:14

díky za fotky, skvělá výstava díky modelům, panenkám i popisům

4 Valentina | Web | 13. července 2014 v 22:16

[1]: To já taky a paní je moc šikovná
Výstava určitě stojí za vidění, byl to moc pěkný výlet.

5 Valentina | Web | 13. července 2014 v 22:23

[2]: Psala tam, že se tomu začala víc věnovat až v důchodu, teď má hotovo tuším 105 modelů, střihy si dělá sama. Je to obdivuhodné. Nezbývá mi než doufat, že jestli se jednou dohrabu do důchodu tak touha hrát si mě také neopustí.

6 Valentina | Web | 13. července 2014 v 22:24

[3]: Díky. Já jsem si to moc užila, doufám, že fotky tu atmosféru dokázaly alespoň trochu zprostředkovat.

7 ľubo | 13. července 2014 v 22:31

Sú to krásne odevy, výstava mi pripomína tú, na ktorej som bol.:) Ale tu to bolo lepšie naaranžované.:) Njavaic sa mi páčila Sissi, zaujala ma zberateľská Španielka a pobavili ma bábiky Hannah Montany od inej firmy ako Mattel v tých kostýmoch.:)

8 Mary | E-mail | Web | 13. července 2014 v 22:59

Krásna výstava. Páči sa mi, že pani sa nechala išpirovať aj filmami a ikonickými postavami z 20.stor. Taktiež je skvelé, že každý jeden model mal aj vlastný popis. Zaujali ma napr. aj šaty v štýle "Blanky Matragi". Vďaka tvojím fotkám sme si aj my ostatní mohli virtuálne užiť atmosféru výstavy.

9 Valentina | Web | 13. července 2014 v 23:02

[7]: Měla to paní naaranžované opravdu pěkně - 8 vitrín, každá 2 patra, jedna dokonce 3, dřevěné jednotné stojánky ... Celkové fotky moc nevyšly - přece jenom bylo pod mrakem, málo světla, tam mix umělého osvětlení a denního světla a do toho sklo vitrín, vždycky takové věci fotím tak na pětkrát a vyjde to stěží jednou
Jinak na místě jsem identifikovala Pretty in Plaid, City Style, Superstarky, Terezky (překvapilo mě, jak krásně sedí na Destinovou tuším moje první princezna), ale Montany jsem si teda nevšimla - to je Jane Austen?

10 Valentina | Web | 13. července 2014 v 23:10

[8]: Díky. Líbilo se mi tam moc. Člověk se i dověděl něco nového, třeba historku o Filipíně Welserové znám, ale nedošlo mi, že šlo o syna Anny Jagellonské, o botaničce Josefíně Kablíkové jsem nevěděla nic .... A do toho všeho mňoukalo muzejní kotě.

11 Blanule | Web | 16. července 2014 v 20:39

Výstava musela být určitě krásná

12 Valentina | Web | 17. července 2014 v 21:17

[11]:Byla skvělá

13 Monika | Web | 23. července 2014 v 20:58

Krásná výstava,panenky mají na sobě nádherné modely

14 Valentina | Web | 24. července 2014 v 18:05

[13]: Ano, to byl. Paní je moc šikovná.

Žádné komentáře:

Okomentovat