sobota 27. června 2020

Pink Ribbon - varování - tohle není pro citlivé sběratele (publikováno 30.11.2014 22:01:00)

Pink Ribbon Barbie je elegantní Lara navržená Robertem Bestem jako pocta a podpora Susan G. Komen, nadaci pro boj s rakovinou prsu. Barbie je to klasicky blonďatá a modrooká a patří k těm Larám, které se líbí i mně. Před časem jsem na MMB koupila její hlavičku s tím, že se časem dočká těla od některé Raquelle Fashionistas. Odstín její pleti je ovšem tak světlý, že to dohromady s růžovým odstínem Raquelle prostě nešlo. A tak milá Pink Ribbon vegetovala v krabičce.
Pak jsem jednou v tržnici našla laciné čínské Barbuchy na pohyblivém světlounkém těle a la Fashionistas. Stála jsem u regálu a přemýšlela, jestli to mám vůbec zkoušet, nakonec jsem si řekla, že zrovna Ribbonce bude líp na jakémkoliv těle než ve stavu beztělnosti a že mi v každém případě zbudou šaty s kloboukem a botky a odnesla jsem zakoupenou krabici domů. Což o to, odstín seděl Ribbonce úplně přesně, tělíčko mělo kloub v hrudníku a nohy typu první Fashionistas, ale ušlo mi, že nemá kloub v zápěstí - je tam prostě nasazená a zalepená tyčka vycházející z dlaně. A levá ručka už byla z krabice načatá, jak tam byla panenka připoutaná gumičkami. A tak jsem měla za chvíli Ribbonku sice s tělem, ale bez ruky. No nadávala jsem si dost. Nakonec mě za pár dní napadl způsob opravy: udělat dírku do té kuličky pod upadlou dlaní, přidělat drátkem na něco, co pak narvu do pahýlu ruky, případně vlepit. Nakonec jsem ukecala Honzu, aby v pahýlu odvrtal trojkou vrtákem zbytky té tyčky, ruku jsem chytila drátkem na třímilimetrovou špejli, do které Honza také vyvrtal dírku a celé jsme to narvali do pahýlu ruky. Lepit se to nemuselo.
Popadla jsem foťák a nafotila jsem si Ribbonku, dokud má obě ruce, ale zatím oprava drží. Můžete se přesvědčit na fotkách, jak oprava dopadla, jako nouzové řešení mi to nakonec připadalo docela dobré, i když hromadně to rozhodně provozovat nebudu.
(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 30. listopadu 2014 v 22:16

Poviem Ti, že už samotný postup, ktorý si opísala je dosť "akčný", ale ako vidím, ste obaja vynaliezaví a kreatívni ľudia a s ručičkou ste sa vynikajúco popasovali. Táto Lara je kočka, spravila nám krásnu módnu prehliadku. Najviac sa mi páčila v oblečení od Raquelle z Domu snov.
NO, Číňania a ich tovary, s tým máme aj ja s mamou svoje negatívne skúsenosti. Napr. kupuje od nich rôzne samolepiace tapety s motívom dreva a pod. do našich diorám a iných projektov A niektoré z týchto tapiet majú jeden "maličký" problémik, vôbec nelepia, musíme použiť lepidlo, keď chceme aby vôbec držali.

2 Daniela | 1. prosince 2014 v 8:12

Gratuluji k chirurgickým úspěchům.

3 Daniela | 1. prosince 2014 v 8:55

[1]: Samonelepící tapeta se aspoň dá doplnit lepidlem.

4 ľubo | 1. prosince 2014 v 9:32

Ste s manželom naozaj vynaliezaví.:) Super, Ribbonka je krásna, pekne si ju poobliekala do rôznych modelov.:)

5 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 1. prosince 2014 v 12:22

Pěkné fotečky

6 Babakat | 1. prosince 2014 v 16:35

Tý brďo, to je teda gól! Paráda!

7 La Micha | E-mail | Web | 1. prosince 2014 v 18:03

Je krásná,sice to dalo fušku,ale aspoň nějaké tělo,než-li žádné,no ne   ?!

8 Valentina | Web | 1. prosince 2014 v 18:30

[1]: Kdyby to nebyla jen hlavička, nechám ji na jejím pearl těle, ale takhle mě to zlákalo. No před pár lety se tyhle čínské panenky s kloubama rozpadaly celé, teď už drží všechno až na to zápěstí.

9 Valentina | Web | 1. prosince 2014 v 18:30

[2]: Jestli byla operace úspěšná se ukáže až časem. Zatím dobrý.

10 Valentina | Web | 1. prosince 2014 v 18:31

[4]: Dík. I za tu vynalézavost - to už mi nikdo dlouho neřekl.

11 Valentina | Web | 1. prosince 2014 v 18:32

[5]: Díky

12 Valentina | Web | 1. prosince 2014 v 18:32

[6]: Dík. Nouze naučila Dalibora housti.

13 Valentina | Web | 1. prosince 2014 v 18:33

[7]: Díky. Určitě je alespoň tohle tělo lepší než žádné, i když ortodoxní sběratel by se ze mě asi osypal.

14 La Micha | E-mail | Web | 1. prosince 2014 v 19:13

[13]: Mým zlozvykem je mýt vlasy panenkám,takže asi také někdo by měl ze mně radost   

15 Valentina | Web | 1. prosince 2014 v 19:47

[14]: Ona Ribbonka má taky v originále drdol, i když jí jsem dostala už takhle rozpuštěnou.
Spoustu panenek bych ráda přečesala kdybych to uměla, třeba když už mají účes načnutý.
Já hlavně přetěluju a taky se to ne každému může zamlouvat.

16 ha-misa | 1. prosince 2014 v 21:57

máš tam moc hezké polštářky. si šikula.

17 tinka77 | Web | 2. prosince 2014 v 14:07

No pretelenie nekomentujem ale oprava sa úspešne podarila a to je hlavné. Mne sa ale páčili aj tie krásne povyšívané vankúšiky a gaučík...Všetko ostatné už za Mńa pochválili tí predo mnou

18 Valentina | Web | 2. prosince 2014 v 19:27

[16]: Tohle vyšívala jiná šikula - jsou kupované, jsou to malé voňavé polštářky s levandulí do prádla.

19 Blanka | E-mail | Web | 7. prosince 2014 v 11:13

Super jsi si poradila, jen co je pravda Ribbonka si určitě pohyblivé tělíčko zaslouží, super jsi ji ohákla a nafotila.
Osobně se za sběratelku nepovažuji, spíš za panenkářku, baví mne je přetvářet k obrazu svému a pokud má nějaké "Sběratel" z toho osypky, tak ať si trhne nohou       

20 Valentina | Web | 7. prosince 2014 v 15:57

[19]: No byla to nouzovka, ale stále drží.
Jinak přece jen na panenku s vrtačkou .... tak jsem radši dala do nadpisu varování

21 nauriel | 11. prosince 2014 v 20:28

No nevím, jestli pro citlivé sběratele, ale hlavní je závěr a tím je krásná hlavička na funkčním tělíčku. Co víc si přát? Oblečení jí sluší, zejména šaty od Incké princezny. Ale v puntíkách se mi stejně líbí nejvíc

22 Valentina | Web | 14. prosince 2014 v 0:09

[21]: Ty puntíky jsou od dárkyně, tedy vlastně laciné šatky z tržnice. Přitom jsou opravdu slušně vypracované a s kloboukem - pomalu by se mohl Mattel od Číňanů učit.
Oorava stále drží, tak snad to i vydrží.

23 Janča Janča | Web | 15. února 2015 v 14:50

Je teda super jak jsi vyřešila panence nové teličko, to je jistě dobře. Fotky jsou super, ráda na ně koukám. Hezký blogýsek

24 Valentina | Web | 7. května 2015 v 22:58

[23]: Díky

Žádné komentáře:

Okomentovat