sobota 27. června 2020

Korinne Polished aneb Holka od koní (publikováno 07.12.2014 17:22:00)

Už pár měsíců mám doma Korinne Polished z Classic Collection 2013 Fashion Royalty, koupila jsem si ji od Míši nahou. A pořád se mi zdálo, že ona tak trochu nezapadá, až jsem ji navlékla do country ohozu, který je ušitý na původní klasické Barbie s vosím pasem. A pak mi to došlo - ona je Korinka prostě sportovní typ. Ano, za její originální oblečení, tmavě růžovou blůzku a černou bohatou sukni, by se nemusel stydět ani Dior, ale když jsem ji oblékla do džínových kraťásků, košile s třásněmi a přidala holinky a stetson, najednou ožila. V závěru focení ji můžete vidět i v sukni a v šatech od DOTW Filipínky, ale podle mě jí to sluší ve sportovním nejlépe. Co říkáte?

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)
Od té doby, co se mi ve sbírce objevují sem tam i Integriťáci, si pochvaluju, jak s nimi hezky ladí Barbuchy. Dneska to chci zkusit naopak.Společnost Korince dělá Derek od Mattela z pohádky 12 tančících princezen (v mé sbírce zasloužilý kovboj, mohli jste ho vidět třeba v Indiánském létě) a dvě odrostlejší hříbata. Co myslíte, sluší jim to spolu?

Foceno u nás doma na truhle, na výlety už to opravdu moc není, alespoň jsem vyzkoušela kus umělého trávníku z Baumaxu a vánoční stromek pro panenky v akci.
Jinak pilně doplňuju všechny představené panenky do přehledu tváří, takže Korinka i Derek jsou už v albech Integrity a Kenové v záhlaví blogu, stačí klepnout.

Komentáře

1 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 7. prosince 2014 v 17:24

Moc pěkné super šortky

2 ľubo | 7. prosince 2014 v 17:37

Krásne, fotky skvelo si oboch obliekla.:)

3 Nikol | E-mail | Web | 7. prosince 2014 v 19:09

Korinne je moc krásná.  mě se líbí nejvíc v šatech od dotw ale každý máme jiný vkus

4 Vlaďka | 7. prosince 2014 v 19:42

pobavilo mě, že jí jde tenhle obleček od starého typu Barbie klóbrc skvělej   

5 La Micha | E-mail | Web | 7. prosince 2014 v 20:30

Korinne je krásná feška ,ano tyhle tělíčka dobře obléknou šaty po starších typech Barbie ,také to tak dělám .Gratuluji k panence

6 jitacopi | Web | 7. prosince 2014 v 21:18

Korinne to v kovbojském moc sluší. Tato panenka se mi vždy líbila.

7 Valentina | Web | 7. prosince 2014 v 21:36

[1]: Dík. Konečně našly kraťasy využití, Barbie se starým tělem už zas tolik nemám.

8 Valentina | Web | 7. prosince 2014 v 21:36

[2]: Díky

9 Valentina | Web | 7. prosince 2014 v 21:37

[3]: Určitě ji ještě v nějakých večerních / společenských nafotím.

10 Valentina | Web | 7. prosince 2014 v 21:39

[4]: Sedí moc pěkně, jenom mají FR pokud možno ještě o číslo větší hruď než starý typ Barbie. Dopnula jsem to taktak.
Jinak ten fialový klobouk z umělé hmoty posloužil jako forma pro ten plstěný šedivý

11 Valentina | Web | 7. prosince 2014 v 21:41

[5]: Díky. Musím probrat zásuvky a staré šatky budou mít využití.

12 Valentina | Web | 7. prosince 2014 v 21:43

[6]: Díky. Ona mi připadá jako taková jasná sympaťačka. Trochu jsem měla strach, že jako feška, ještě v kozačkách a s kloboukem, bude vyšší než Derek, ale klaplo to dobře

13 Daniela | 8. prosince 2014 v 11:37

Na koni jí to moc sluší.
Možná ta podoba není až tak velká, ale s tím širákem na hlavě mi to připomnělo Olgu Blechovou. Při troše fantazie. Ale Derek na Matušku nevypadá.

14 Valentina | Web | 8. prosince 2014 v 19:32

[13]: Chybí mu plnovous ....

15 Mary | E-mail | Web | 8. prosince 2014 v 21:56

Korinne je veľká krásavica, každý štýl jej pristane. Ako pravá kovbojka vyzerá skvelo a Derek tiež.
Skvelý exteriér vo vnútri si im vytvorila. Rovnakú trávu som si kúpila aj ja, v tomto roku a taktiež mám dosť podobného bieleho koníka so škvrnami. Určite nakupujeme dosť podobných obchodoch.   

16 Babakat | 9. prosince 2014 v 11:18

Korinne to sekne. Jen je škoda, že od dob panenek Sindy není nikdo, kdo by udělal koně našim holkám na míru.

17 Valentina | Web | 9. prosince 2014 v 18:35

[15]: Asi opravdu nakupujeme ve stejných obchodech, jen ten Kik  mám z ruky
Potěšilo mě, že Derek nevypadá vedle Korinky jako pěst na oko.

18 Valentina | Web | 9. prosince 2014 v 18:36

[16]: Dík. Flísáci nejsou úplně špatní koně pro Barbuchy, ale občas se kácí a chtělo by to ještě alespoň 5 čísel navíc v kohoutku.

19 Unicorns | 10. prosince 2014 v 14:31

Zdravím / Dobrý den, jako třída by jsme tě chtěli požádat zda by jsi nedala hlas pro naši úžasnou spolužačku, která pro nás udělá všechno, tímto jí to chceme oplatit. Moc tento "blogový" svět neznáme, takže se omlouváme, jestli moc rušíme. Kamarádka je pod přezdívkou Andie, děkujeme za tvůj čas.
http://blog-teenchoiceawards.blog.cz/1412/hlasovanie-2-najlepsi-grafik-cesky

20 nauriel | 11. prosince 2014 v 20:40

Skvělá kovbojka a jakého má k sobě fešného pomocníka. A ty outfity, co na přestavení dostala, no krása, krása Ovšem vede ten třásňový, ten je stylový a ke koníkům přeci jen ladí nejvíc I když umí být i za dámu, to je jasné

21 Valentina | Web | 11. prosince 2014 v 23:27

[20]: Dík. Nějaké ty večerní určitě ještě budou, ale jsem ráda, že to holce sluší ve sportovním

22 Blanka | E-mail | Web | 14. prosince 2014 v 13:18

Jako kovbojce jí to moc sluší, ten ohoz je na rodeo jak stvořený

23 Valentina | Web | 14. prosince 2014 v 19:45

[22]: Rodeo to mě ještě nenapadlo - zatím jen romantická vyjížďka koňmo.
Asi ty flísáky budu muset rozdivočit

24 ha-misa | 16. prosince 2014 v 20:24

super fotecky. moc ji to slusi.

25 Valentina | Web | 18. prosince 2014 v 14:42

[24]: Dík

Žádné komentáře:

Okomentovat