sobota 27. června 2020

Přetělování s kvízem (publikováno 21.06.2014 18:32:00)

Mám ráda okloubené panenky, připadá mi, že s kloubama ožívají. Bohužel Mattel s klouby dost šetří, proto se čas od času zavřu s několika nahamouněnými panenkami Fashionistas v koupelně a hraju si na Frankensteina (tedy s takovými, které mi není líto setnout a těch opravdu moc není).
V lednu jsem koupila v povánočním výprodeji pár Fashionistasek se slevou, pak jsem potkala hodně zlevněné na Mallu a nakonec začali obchodníci zřejmě uvolňovat sklady nové sadě Fashionistas, protože se objevilo několik hodně výhodných nabídek i na MMB. Po úrazu jsem si delší dobu na přetělení netroufala, takže výhodně nakoupené Fashionistas se hromadily v koutě za skříní. Až teď proběhlo přetělení ve velkém. Řada mých sběratelsko plastových pokladů opravdu ožila a vy se můžete podívat na jejich hromadné i jdnotlivé foto (samozřejmě že jsem přitom zjistila, že bych těch dárkyní ještě pár potřebovala, ale to je tak vždycky).
A ten kvíz? U detailních fotek jde vždycky nejdřív fotka se ??? a pak teprve naskočí jméno, takže máte chvilku (kterou si můžete pozastavením promítání libovolně prodloužit) na hádání, o jakou Barbuchu se jedná.
Která se vám líbí nejvíc?

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 La Micha | E-mail | Web | 21. června 2014 v 18:40

Ano,celokloubová tělíčka mají hodně do sebe   !!!

2 Mary | E-mail | Web | 21. června 2014 v 18:44

S tými kĺbami ti to už ide od ruky. Si profík Súhlasím, s pohyblivým telom každá bábika vždy ožije. A aj fotenie ide s nimi ide oveľa viac od ruky. Vybraté kočky sú všetky prekrásne, Kenzie, Surf City Kira, Shakiry, Heidi a Mari sú moje veľké obľúbenkyne. Už aj moja Shakira je prekĺbená.

3 ľubo | 22. června 2014 v 12:05

Sú nádherné všetky.:)

4 Valentina | Web | 22. června 2014 v 18:41

[1]: Že.

5 Valentina | Web | 22. června 2014 v 18:42

[2]: Díky.

6 Valentina | Web | 22. června 2014 v 18:42

[3]: Dík

7 Blanule | 22. června 2014 v 20:31

Vůbec se Ti nedivím, že jsi měla potřebu panenky zmobilnit, je opravdu škoda, že Mattel dělá tak málo pohyblivých panenek
Svému času jsem dávala hlavu dole Barbuchám v intervalech mezi dávání sousta dětem u snídaně a zřejmě mi to chybí, protože už dávám hlavu dole i feškám, ale tohle už není taková sranda Všechny krásky jsou super, ale u mne vede plavková Glimmer, zjišťuji, že tahle tvář patří mezi moje top u Barbuch A držím palce, ať se podaří zase sehnat další dárkyně.

8 anawib | E-mail | Web | 22. června 2014 v 20:44

všechny jsou krásné, je fascinující je vidět na té hromadné fotce ve stejných šatech (aspoň dolní řadu)

9 Valentina | Web | 22. června 2014 v 20:48

[7]:     
Díky. Jo Louboutinky jsou i moje oblíbené. Pokukuju po té nové Look a pořád doufám, že se objeví i u nás.
Jinak v IT tělech se pravda skoro vůbec nevyznám, ale myslela jsem, že jsou všechny až na nějaké ty základní řady pohyblivé tak, že si Barbuchy většinou o tom mohou nechat leda zdát. Můžu se opatrně zeptat, proč stínáš fešky?

10 Valentina | Web | 22. června 2014 v 20:51

[8]: Díky . Červené šaty na horní řadu došly - to už byly jiné dárkyně. V těch červených šatech jich bylo nejvíc, protože se daly sehnat pod dvě stovky.

11 Blanule | 23. června 2014 v 21:06

[9]: Samozřejmě ráda zodpovím
Protože jsem zjistila, že při focení a především tvoření ,mi mnohem více vyhovuje FR2 tělíčko, než to klasické FR. Také mi nevadí NuFace a od Victoire, takže to tak nějak zkouším prohazovat a měnit.

12 valentina-panenky | Web | 23. června 2014 v 21:25

[11]: Zajímavé - díky za info. Musím se znovu kouknout na ten Tvůj přehled a prostudovat to. Já jsem zatím došla jen k tomu, že mi (pokud to barevně jde) líp vyhovuje fashionistas než pivotal a že ty s kloubem v hrudníku a bez prstýnku jsou pro holky ty nej.

13 baziliska2-barbie | Web | 28. června 2014 v 9:06

Nádherný panenky,ono to dá práci tu hlavičku opatrně sundat a pro mě to jsou i velké nervy. Nejvíc se mi líbí Inuit legend a  Mystery squad Kenzie.    Holkám to sluší a focení s kloubky je úplně o něčem jiném, tolik možností.   

14 Valentina | Web | 28. června 2014 v 10:30

[13]: Díky. Vždycky se trochu bojím, ale dobře to dopadlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat