sobota 27. června 2020

Diva Gone Platinum a Superman v zahradách Stekníku (publikováno 14.06.2014 16:25:00)

Dnes jsme zas poprvé po skoro půl roce vyrazili na delší výlet. Tuto sobotu a neděli se pořádá Víkend otevřených zahrad a Honza vyšťoural povídání o italské terasovité zahradě zámku Stekník blízko Loun. A tak jsme vyrazili. Supermana a Divu Gone Platinum jsem sbalila i s foťákem do kabely (Diva je má oblíbená Mackie, oba už se mihli na Halloweenu, Superman je ještě v ohozu z focení, kdy Anawib vyhlásila focení podle filmu Někdo to rád horké a on si zahrál na Tonyho Curtise).

Ani jeden z nás o zámku v životě neslyšel, navigace nás dovedla až na náves vesnice uprostřed chmelnic, a pak jsme obcházeli kolem zámecké zdi, za kterou vykukovaly červené budovy. Všechno vypadalo dost zavřeně, dokud posádka dalšího auta nenašla zvonek, který přivolával průvodkyni. A pak už jsme vpadli na nádvoří rokokového zámečku (je dost poničený, ale všude jsou vidět známky oprav, pokud se povede dát ho dohromady, bude moc krásný), prolezli do zahrad a obdivovali terasy s růžemi a s rybníčky. A já jsem vytáhla na focení své dva modely. Omlouvám se za množství fotek, bylo tam krásně, všechno vonělo, tak jsem se nějak neudržela nebo co.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 ľubo | 14. června 2014 v 17:20

Krásne fotky, veľmi pekné prostredie.:) A skvelé bábiky na fotenie.:)

2 Mary | E-mail | Web | 14. června 2014 v 19:37

Aj keď je zámoček troška poničený, fotky majú dokonalú atmosféru. Krásny výlet ste si spravili. Diva a Superman nafotili romantické fotky, niektoré snímky vyzerajú aj tajomne. Diva je prekrásna Mackie a Superman je taktiež skvelý, má takú neokukanú tváričku.

3 Blanule | Web | 14. června 2014 v 20:11

Musel to být úžasný výlet, vypadá to tam nádherně, snad se zámek podaří zdárně zrekonstruovat! Moc povedené fotečky, užila jsem si je   

4 anawib | E-mail | Web | 14. června 2014 v 21:01

krásné prostředí a moooc povedené fotky

5 La Micha | E-mail | Web | 14. června 2014 v 21:22

Moc nádherné fotky a oboum to velice moc sluší !!!

6 Valentina | Web | 14. června 2014 v 22:53

[1]: Díky. Byla jsem ráda, že jsem Supermanovi nechala ten oblek - byl za těžkého elegána.

7 Valentina | Web | 14. června 2014 v 22:55

[2]: Díky. Už jsme měli doma po výletech absťák, rádi si takhle něco vygooglíme a pak vyrazíme někam, kde to nikdo neznáme - je tolik krásných míst ...

8 Valentina | Web | 14. června 2014 v 22:59

[3]: Bylo to moc fajn. Přitom je to takové klidné, skoro bych řekla zapomenuté místo. Ještě tam byla výstava kočárků, nakoukla jsem, spíš že mě zajímal i interiér, kdyby se to ještě trochu opravilo a přidalo ještě něco rybníčků a vodotrysků, je z toho malá Villa d'Este ....

9 Valentina | Web | 14. června 2014 v 23:00

[4]: Díky, tam se to fotilo samo.

10 Valentina | Web | 14. června 2014 v 23:02

[5]: Dík. Chtěla jsem pro Supermana sladkou bloncku, Diva je na to podle mě ideální. Vlastně jsem oba popadla tak jak zrovna byli.

11 tinka | 14. června 2014 v 23:17

nádherné fotky zámočku, ktorý nepoznám históriu mám rada a bábiky sa tiež pekne predviedli. Pekné čínske šaty

12 Valentina | Web | 14. června 2014 v 23:33

[11]: Díky. Vlastně jsem ho před týdnem taky ještě neznala .
Šatky si Diva půjčila od I message girl, nevím, proč zrovna tahle Barbucha měla čínský ohoz, ale sluší jim.

13 baziliska2-barbie | 16. června 2014 v 12:18

Nádherný fotky, to je hrad jako z pohádky o Šípkové Růžence. Nikdy jsem tu nebyla a jednou sem určitě naplánuju výlet. Je to nádhera. A panenka super volba. Superman je fešák a pro tuhle bloncku mám slabost.

14 Valentina | Web | 16. června 2014 v 18:39

[13]: Díky A víš, že mě Šípková Růženka taky napadla? Růží tam bylo ....

Žádné komentáře:

Okomentovat