sobota 27. června 2020

Rock Steady Romain Perrin v Krásném Dvoře (publikováno 18.09.2014 18:31:00)

Už ani nevím, kdy jsem uviděla první Integritku, může to být tak šest sedm let. Byly nádherně pohyblivé, ale připadaly mi dost naprčené, prostě pořád vedly Barbuchy (určitě i proto, že jedna integritka odpovídá cenově tak třem až čtyřem sběratelským Barbuchám). Ale otázka IT dál hlodala - často se vidím třeba s Míšou, která Integritky a Integriťáky sbírá i prodává, něco jsem viděla na srazíkách a nakonec jsem opatrně začala a to od chlapů. (ty má IT opravdu vymáklejší), i když i tři IT holky už u mě zakotvily.
Barbuch se zbavovat nechci, vyhovuje mi má hrací parta a pořád doufám, že Mattel jednou to světlé fashionistas tělo vyrobí, takže mám prostě pestrou směs. Je fajn, že mattelácké holky docela dobře ladí i s IT kluky (alespoň mě to neuráží).

Dnes bych Vám chtěla představit Rock Steady Romaina Perrina. Koupila jsem ho od Jitky na MMB. Původně to byl prý model pro svatební šaty, já mu spíchla odrbané džíny a půjčil si bundu od Harleye, takže je za drsňáka. Většina fotek je z parku u zámku Krásný Dvůr nedaleko Žatce (návštěvu tohoto státního zámku mohu jen doporučit, pěkná prohlídka, zajímavé interiéry a kolem zámku je cituji "přírodně krajinářský park první svého druhu v Čechách").
Romain je z těch, kteří se (alespoň mně) líbí na první pohled. Připomíná mi trochu Keanu Reevese nebo romantického básníka z 19.století.
(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 ľubo | 18. září 2014 v 19:50

Som na tom podobne ako Ty, síce ja mám dokopy len 3 IT kusy. Ale tiež minimálne v kategórii dievčat nehrozí, že by IT dámy porazili u mňa moje srdcovky Barbie. Súhlasím,aj s tým, že IT má zas lepšiu ponuku pánov, mám rád aj Kenov, ale IT má väčšiu pestrosť.

Romain je úžasný, moja najobľúbenejšia IT mužská tvár. A tento exemplár je fakt vydarený. Oblečenie je prekrásne, skvelo sa mu hodí. A Keanua tam vidím aj ja. :) No a samozrejme miesta fotenia aj fotky samotné sú kúzelné.:)

2 ha-misa | 18. září 2014 v 20:32

moc hezká procházka. Jedna fotka je dost odvážná a to ta, kde Keanu stojí v kmeni stromu, obklopen vodou. Jestlipak umí chlapec plavat..

3 Mary | E-mail | Web | 18. září 2014 v 23:08

Ja som prvú IT bábiku spoznala asi pred 4 rokmi. Vtedy sa mi veľmi nepáčili, neboli mi obzvlášť sympatické. Časy sa menia, blogy, Flickr a samotní zberatelia urobili svoje. A ja som našla v týchto bábikách zaľúbenie. U mňa vyhrávajú ženské IT bábiky nad mužskými, ale nájdem si obľúbené aj medzi nimi. Tento Romain patrí medzi najkrajšieho predstaviteľa tejto tváre. Aj v drsňáckom outfite vyzerá skvelo. Som zvedá na ďalšie tvoje IT bábiky.
Pre mňa sú bábiky Barbie stále viac milšie a sympatickejšie dámy, ale vedela by som si predstaviť aj niektoré IT bábiky. Len najväčší problém sú tie ich nehorázne ceny.

4 baziliska2-barbie | 19. září 2014 v 13:23

Krásná podívaná, je nádhernej a v  té kožené bundě mu to sekne. Krásný fotky.

5 Valentina | Web | 19. září 2014 v 18:26

[1]: Dík. Mě úplně nadchnul jen jsem ho zahlédla. Taky nepředpokládám, že bych měla nějaké zástupy IT, ani finančně by to neprošlo, ale pár vybraných kousků, proč ne.

6 Valentina | Web | 19. září 2014 v 18:28

[2]: To jen tak vypadá - on stojí za tím pařezem naplněným vodou, opírá se o dvojče toho stromu a je na pečlivě vybraném suchém místě. Přece bych Romaina nenamočila.

7 Valentina | Web | 19. září 2014 v 18:34

[3]: Dík. Mně na první pohled připadaly takové moc modelkovské, něco jako Darie u Mattela, ale dost mě nalomily Dynamitky a dokončila to druhá generace IT chlapů. Ceny jsou dost limitující a u starších kousků se většinou ještě šplhají vzhůru, jak jsem se dívala. Tak alespoň pár.

8 Valentina | Web | 19. září 2014 v 18:36

[4]: Díky. Taky mi připadá, že za drsňáka a romantického rozervance mu to sluší ještě víc. Mít širák s pláštěm a stát na Bezdězu tak je to hotový Mácha.

9 La Micha | E-mail | Web | 19. září 2014 v 20:30

Gratuluji !Je moc krásný,takový romantický snílek,aspoň na mně tak působí   .Moc ráda bych si ho jednou pořídila také ...Krásné fotky

10 Valentina | Web | 20. září 2014 v 11:43

[9]: Dík. Jo, je to romantik

11 Blanule | E-mail | Web | 20. září 2014 v 20:29

Opět super fotečky, jde vidět, že jste si to užili   
Já jsem právě naopak záhy zjistila, že jsem prostě IT holka, a také jsem posléze dospěla do bodu, kdy kupuji jen holky, jednoho fešáka jsem si ovšem v záloze nechala, přeci jen, pro focení se může hodit     Mám to totiž úplně naopak, fešky se mi líbí asi všechny , kdežto s fešáky mám docela problém   Ovšem tenhle Románek je velmi povedený, Keanu tady nevidím vůbec, ale takto nějak si představuji prokletého básníka, který se pravidelně napájí absintem a poté spisuje své úžasné básně, ale jak tak nad tím přemýšlím, tak asi tak nějak si představuji Doriana Greye

12 Valentina | Web | 21. září 2014 v 11:08

[11]: Dík. Je fajn, že to má každý jinak, alespoň je to pestré.
U Doriana mám pořád představu blonďatého anděla, ale ten prokletý básník se sklenkou absintu, to mi na něj taky sedí.

13 ľubo | 21. září 2014 v 18:50

[11]: Dorian Gray v podaní Bena Barnesa, to sedí.:)

14 Monika | Web | 23. září 2014 v 10:24

Je to fešák

15 Valentina | Web | 23. září 2014 v 18:26

[14]: Že.

16 Blanule | E-mail | Web | 27. září 2014 v 19:33

[13]: Vidíš to, já jsem tento film neviděla, ale tak nějak vidím Doriana jako tmavovlasého již od přečtení románu Na film se asi kouknu

17 anawib | E-mail | Web | 6. října 2014 v 19:07

hezké fotky

18 Valentina | Web | 8. října 2014 v 22:17

[17]: Dík

Žádné komentáře:

Okomentovat