sobota 27. června 2020

Véronique Perrin Gliterrati (publikováno 03.10.2014 18:11:00)

Dnes bych Vám chtěla představit Véronique Perrin Gliterrati, jednu ze svých IT slečen. Jak už jsem psala, integritky mi ze začátku připadaly trochu napaprčené. Véronique ale byla od začátku čestná výjimka. Když se šilo téma Angelika, Fibi právě na ni ušila nádherné zlaté šaty (takové ty, ve kterých se Angelika představí Ludvíku XIV, a ten pak usoudí, že hrabě Peyrac si nějak moc vyskakuje a tím začnou problémy). Fibi těch šatů podle filmů s Angelikou ušila svým nenapodobitelným způsobem celou sadu a předvedla tu nádheru na srazíkách.
Moc jsem nepočítala s tím, že bych Véronique někdy vlastnila, ale když jsem ji o pár let později potkala na ebayi (byla drahá, ale zas ne závratně), tak jsem si na ni ukázala prstem, že právě ona by byl ten ideální dárek pod stromeček, a pod tím stromečkem jsem ji opravdu našla.
Má krásné růžovočerné šaty a plášť ve stylu secese, v doplňcích byla i malá saténová kabelka, šperky z černých korálků, rukavice a černé botičky. Dlouho jsem ji pak jen chodila obdivovat do krabice, i když IT balí panenky daleko méně drasticky než Mattel, stejně mi trvalo pár měsíců rozvázat stužky a z té krabice ji vydolovat.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 ľubo | 3. října 2014 v 18:29

Gratulujem k prírastku, je veľmi zaujímavá.  To bude asi ešte pôvodná tvár Veronique. Keď som čítal, nápis, tak si vravím, že ma prítomnosť Veronique u Teba neprekvapuje, keďže je to taká IT Mackie.:) Ale to je asi skôr, tá novšia verzia.:)

2 La Micha | E-mail | Web | 3. října 2014 v 19:15

Moc gratuluji!!!
Je velice krásná ba přenádherná!!!Jistě nemusím ani říkat,že bych si jí přála také,už proto že na IT panenku je vážně dost jemná v obličeji   .Ona opravdu připomíná Angeliku ?!Viděla jsem ty překrásné šaty u té sběratelky,o které jsi se zmínila v článku a fakt krása!!!Ještě jednou gratuluji!!!!

3 Valentina | Web | 3. října 2014 v 19:17

[1]: Dík. Měla by být z roku 2005, cituji z archívu IT.com:
Item # 91091
Glitterati
Véronique Perrin
Jason Wu Event II: Royaltini
Limited Edition of 1000 Dolls,Exclusive
  

4 Valentina | Web | 3. října 2014 v 19:19

[1]: Ach jo, tak ještě jednou odkaz do archivu IT, pardon:

http://www.integritytoys.com/page/brands/archive/name:fashion_royalty/collection:13/doll:296

5 Valentina | Web | 3. října 2014 v 19:20

[2]: Díky moc.     
Fibi má kouzelné věci, nejen Angeliku, chtěla bych umět tak šít jako ona.

6 Blanule | E-mail | Web | 3. října 2014 v 22:12

Gratuluji ke krásnému vánočnímu dárku   
Je to kočka moc ji to sluší ve všem!

7 Mary | E-mail | Web | 4. října 2014 v 0:30

Je prekrásna, taká pravá lady. Táto Véroniqe je pre mňa dosť neznáma. Niečo z Angeliky v jej tvári vidím. Má prekrásny účes a oblečenie s doplnkami je luxusné. Proste krása. Fibi je veľmi talentované, všetky modely podľa Angeliky sú úchvatné a majstrovské diela. Ďakujem za odkaz k nej.

8 Valentina | Web | 5. října 2014 v 10:05

[6]: Dík

9 Valentina | Web | 5. října 2014 v 10:06

[7]: Díky Tím, že jsem ji viděla prvně u Fibi s ní  mám tu Angeliku prostě spojenou. Ale líbí se mi i v civilním.

10 ľubo | 5. října 2014 v 19:55

[4]: Ďakujem, to som ani netušil, že takýto archív existuje.:) Ja poznám len tento:http://woodsky.free.fr/LBX/listeFR.html

11 Valentina | Web | 5. října 2014 v 20:09

[10]: No vidíš a já zas neznala tenhle odkaz. Díky za info. Malinkatou fotku Veronique Perrin Gliterrati jsem v roce 2005 objevila a strašně se mi líbí fotky nábytku - wow.

12 ha-misa | 12. října 2014 v 10:53

krásná, krásná, krásná.

13 Valentina | Web | 12. října 2014 v 15:29

[12]: Skvělý smajlík     

Žádné komentáře:

Okomentovat