sobota 27. června 2020

Sestřičky aneb jaro je tady (publikováno 17.03.2015 19:22:00)

Dnes bych vám chtěla ukázat fotky z dalšího výletu, tentokrát na Křivoklátsko. Chtěli jsme projít rezervaci červených tisů U Eremita a s sebou jsem táhla dvě Barbie a dva Integriťáky s nejasným záměrem nafotit něco o tom, jak zima končí a jaro začíná (ano, velmi neotřelé téma, zvlášť v březnu, já vím). V kopcích nad Roztoky u Křivoklátu jsem ale skoro nemohla uvěřit svým očím: byl tam slušný sněhový poprašek, asi poslední ve středních Čechách. Ukecala jsem Honzu, abychom zastavili, nejvíc zapůsobil argument, že když si hlavní focení Barbuch odbudu zde na jednom místě mezi dvěma pařezy, tak už zdaleka nebudu tolik blbnout dole u Berounky. Argument byl uznán a já nadšeně vyrazila směrem k zasněženým pařezům. Vzápětí se ale projevily nevýhody celé akce. Jak poslední sníh zvolna odtával, tak v lese pršelo ze stromů, všechno bylo nacucané jak houba a jak jsem tak poskakovala kolem pařezu, tak hrozilo, že pokud uklouznu na mokrém listí, pojedu po zadku až dolů k řece. Pak začal stávkovat foťák. On občas moc přemýšlí a když jednou usoudí, že má zaostřit půl metru před focený objekt nebo na horizont tak si tu ideu nedá jen tak vymluvit. Normálně to chce pět minut nadávání a mačkání tlačítek, ale dělejte to, když vám prší ze stromu za krk a na pařezu moknou velevzácné sběratelské Barbuchy. Nakonec se jakžtakž podařilo a výsledek můžete vidět na fotkách.
S focením Barbuch dole u Berounky už jsem řádila jen průměrně, ale zas jsem fotila řeku a tisy, celý průchod rezervací U Eremita je úzká skalnatá stezka ve svahu nad řekou Berounkou, kdy nevíte, jestli dřív koukat na řeku, na skály nebo na bizarně pokroucené tisy. Jinak nějaký třeskutý děj nebo snad dokonce zápletku dnes nečekejte a omlouvám se za množství fotek.

A teď už osoby a obsazení:
Vesna - podle slovníku personifikace jara u starých Slovanů. Hraje jí Barbie Basic Jeans Steffie, už jsem ji fotila jako dívčinu ze vsi, když jsem se pokoušela pro Babakatí soutěž ztvárnit lidovou píseň Okolo Hradce, ale na mém blogu se ještě neobjevila. Celkem stylově si půjčila šaty od I dream of Spring (tu jsem nechtěla brát, protože mi na dialogy se setřičkou připadala jako GG až moc rozesmátá).

Morana - personifikace zimy, ledu a zmaru, také u starých Slovanů. Hraje ji Holiday Vision AA. Ta připutovala v únoru, mám ji kompletní včetně šatů a radost z ní mám obrovskou, protože ke mě cestovala skoro tři měsíce a už jsem ji málem odepsala jako ztracenou. Vypárala jsem ji ze šatů (vypadají s tím kožichem moc krásně, ale zadní díl sukně je vlastně jen vyztužená spodnička a šaty jsou s kabátem sešité dohromady), má na sobě lehce upravený svůj originální oblek a (opět stylově) patří ke Goddeskám.

Amor - tenhle bůh lásky pochází od Řeků (u Slovanů jsem našla zas jen ženskou - Ladu), ale za ta léta je v našich zeměpisných šířkách profláknutý ažaž. Hraje ho Rory Riot Llewelyn od Integrity Toys. A protože, jak pravila na barbuším kafi Vlaďka, je to celý Michal Penk (zpěvák z osmdesátých), tak v civilu je to u mě Míša.

Mráz - věřili byste tomu, že i personifikace mrazu a vůbec všech zimních potíží se zásobováním a teplem byla u Slovanů vždycky ženská, tedy Morana? Pěkná nespravedlnost. Ale Mráz zamilovaný do ledovky Morany jsem potřebovala a mytologii z dalších kulturních okruhů jsem do toho tahat nechtěla, tak je to prostě Mráz, pán Mrazu nebo Mrazík. Hraje ho Integriťák Tony Manero z Horečky sobotní noci. A je to také jediný starý mazák v tomhle albu, všechno ostatní jsou novinky.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 17. března 2015 v 19:32

Krásný moc se mi to líbilo

2 Babakat | 17. března 2015 v 19:35

Teda děvče, nasadila jsi laťku zatraceně vysoko, a zvyšuješ ji každým dalším článkem. Co si počnu?

3 Vlaďka | 17. března 2015 v 20:02

jsem se hodně pobavila, hlavně Míša Penk prostě u něj se nemůžu udržet      Morana je nádherná, moje Martina má střižené vlasy, ale takhle vypadá taky dobře jinak fakt jsou ty fotky čím dál lepší   

4 La Micha | E-mail | Web | 17. března 2015 v 21:18

Krásné fotky a článek se mi moc líbil.Krásné panenky a fešáci   

5 Daniela | 17. března 2015 v 22:43

Teda u toho pařezu musela Morana hodně potrápit
Parádní fotky

6 Nikky | E-mail | Web | 17. března 2015 v 22:46

Nádherné fotky. Džínovú Steffie mám veľmi rada, je to taký anjelik. Winter Fantasy je môj veľký miláčik, pozerám, že ju máš hneď aj na kĺbikoch, čo je super

7 Valentina | Web | 17. března 2015 v 22:55

[1]: Dík. Jsem ráda, že se holky a kluci líbí.

8 Valentina | Web | 17. března 2015 v 22:56

[2]: No co - nafotíš kus z hromady a trhneš mě. A já si počtu.   

9 Valentina | Web | 17. března 2015 v 22:59

[3]: Dík. Míša Penk to bylo fakt dobrý, a pak jsem si ještě u Ivanky přečetla o svetru a podprsence. Ještě že měl můj Míša ten svůj svetr už umotaný.

10 Valentina | Web | 17. března 2015 v 22:59

[4]: Díky

11 Valentina | Web | 17. března 2015 v 23:00

[5]: Dík. Naštěstí všichni přežili - my, Barbuchy, Integriťáci i foťák.

12 Valentina | Web | 17. března 2015 v 23:05

[6]: Díky. Tahle Steffie se mi asi líbí ze všech BB Štefek nejvíc. Jinak Holiday Vision jsem přetělila hned po vypárání z obleku, přece jen TNT tělo je prostě na mě moc velké prkno. Trochu přemýšlím o tom, že bych jí výhledově rozčesala drdol do ohonu (má hodně natužené vlasy), ale já tyhle plány většinou nakonec neprovedu vůbec nebo s velkým zpožděním.

13 ha-misa | 18. března 2015 v 21:08

oooo, tak tak to funguje?!...

14 Mary | E-mail | Web | 18. března 2015 v 23:46

Tie Tvoje príbehy proste nemajú žiadnu chybu. Vtipné a jedinečné nápady máš. Aj pre mňa je naj táto Steffie z Basic kolekcíí. Milujem ju. A lepšieho partnera si jej vybrať nemohla. Riot je pre mňa jeden z najkrajších IT chlapcov. Morana je očarujúca Goddesska, tiež jedna z mojich veľmi obľúbených. Má krásnu maľbu tváre. Gratulujem Ti k nej aj k "Penkovi".   

15 Valentina | Web | 19. března 2015 v 17:39

[13]:No u mých Barbuch jo.    Jak jinde, to už nevím .....

16 Valentina | Web | 19. března 2015 v 17:44

[14]: Díky. Morana je hodně vytoužená, ještě s tím, jak dlouho ke mně putovala. A Steffie mě prostě dostala svou kšticí. Integriťáci u mě mají vůbec dveře otevřené, když to jakž takž projde finančně.

17 Rachelle | Web | 20. března 2015 v 16:06

Krááásne fotky, nádherná príroda Veľmi podarený príbeh, postavy majú krásne šaty a najviac sa mi páčilo ako sa sestry trochu handrkujú a to, ako  Vesna prebúdzala jar k životu

18 Blanka | E-mail | Web | 21. března 2015 v 11:55

Vtipný příběh, a prima ztvárněný. Gratuluji k Moraně, je to nádherná panenka.

19 Valentina | Web | 21. března 2015 v 14:33

[17]: Dík . Prostě rodinné vztahy. Kdysi jsem četla takovou alegorii od Tomana Slovanské nebe a už od té doby je mi vlastně Morany líto - ať bude dělat cokoliv, Miss Sympatie z ní prostě nebude, přitom někdo to dělat musí . Možná i proto jsem na Moranu vybrala tuhle krásku.

20 Valentina | Web | 21. března 2015 v 14:35

[18]: Dík. Moc jsem ji chtěla, tak ji konečně mám

21 nauriel | 21. března 2015 v 20:56

Moc krásný příběh. Sestřičky jsou krasavice a jejich protějšky jsou fešáci. A k tomu to probouzející se jaro, nádhera.
Pobavilo mě, jak Mráz smlouvá o probuzení Morany

22 Valentina | Web | 22. března 2015 v 10:35

[21]: Dík. Ani Morana se snídani do postele už v dubnu moc nebrání.

23 Edita | E-mail | 26. března 2015 v 7:58

Nádherné - jako obvykle dokonale připravené a nafocené Moc se mi to líbí

24 baziliska2-barbie | 26. března 2015 v 9:03

To byla úžasná procházka a  krásný příběh. Už jsme se na sestřičku Vesnu těšili a hlavně na její  jarní kouzla. Páni úžasně nafocené, ještě pořád vidím obrázky z minulého příběhu a tenhle je ještě lepší.   

25 valentina-panenky | Web | 26. března 2015 v 18:52

[23]: Díky. Je pěkné tohle slyšet, ale v tom zasněženém lese to byla čirá improvizace.

26 valentina-panenky | Web | 26. března 2015 v 18:54

[24]: Díky. Sněhu letos alespoň u nás moc nebylo, ale stejně už nějak zhruba měsíc cítím, že potřebuju, aby Vesna zapracovala a pořádně to rozjela.

27 ľubo | 5. dubna 2015 v 16:17

Nádherné fotky a prekrásny príbeh, dúfam, že chystáš aj letný a jesenný.:) Steffie je nádherná, ale k povahe Vesny by mi sadla aj GG.:) Riot s Tonym sú skvelý a pravdaže aj Holiday Goddess je to skvost.:)

28 Valentina | Web | 5. dubna 2015 v 18:14

[27]: Díky. Plánuju mejdan na slunovrat, jestli to trochu vyjde. Ale jinak když se tak dívám z okna na poletující vločky (včera) a silný vítr (dneska), tak si říkám, že si to holky asi letos předaly nějak špatně.

Žádné komentáře:

Okomentovat