sobota 27. června 2020

Láska až za hrob aneb z knihovny červené (publikováno 11.03.2015 19:01:00)

Konečně. Slunce svítí, všechno vypadá jak čerstvě vymydlené, tak jsme v neděli poprvé po zimě vyrazili na krátký výlet. Tentokrát do jednoho z pražských lesoparků - do Kunratického lesa. V něm se nachází středověká zřícenina - Nový hrádek, který si jako lovecké sídlo nechal postavit Václav IV. S sebou jsem tentokrát táhla dvě Barbuchy, Kena a loveckého psa v plastovém provedení. A v hlavě příběh na způsob přeslazené limonády a samozřejmě foťák. S foťákem jsem se vytasila už dole pod hradem, nejdřív mi to přišlo poněkud jako trapas, protože nápad vyrazit si do Kunraťáku a užít si sluníčka měla půlka Prahy, ale když jsem si tak rafičila Barbie na zábradlí u potoka a jedna paní mi začala nabízet, že mi pomůže s mým zajímavým projektem, tak mě pocit trapnosti přešel a začalo mě to zas bavit.

A teď už osoby a obsazení:
Klára - nenapravitelná romantička a milovnice přírody a psů zvláště. Hraje ji Fashion Fever Kayla z vlny U, taková ta, co má na svém původním těle namalovaný zlatý topík. Mohli jste ji vidět v Přetělování s kvízem. Bundu si vypůjčila od Belly, džíny jsou tuším od jedné My Scene.

Lucie z Brtníku - středověká dáma. Hraje jí Dancing Fire Mackie, líbí se mi na ní její celkem decentní líčení v kombinaci s opravdu ohnivými vlasy. Dancing Fire se už mihla na Halloweenu a tohle je její první větší projekt. Její gotické šaty s kožešinou jsem šila, odvlekla jsem je i na jeden srazík do Ferdy, ale vysloužily si kritiku, protože čepec je prý moc nízký a šaty mají takový výstřih, že by si za ně jejich nositelka ve středověku vysloužila přinejmenším pobyt na pranýři. No nevím, čepec jsem nechala jak byl, už takhle jsem měla problém dostat ho do záběru a pod zelené vrchní šaty jsem ušila ještě spodní, to abyste si nemysleli, že je Lucie helmbrechtnice jakási a žena povětrná.

rytíř Jiří z Blanseka - Luciina láska. Hraje ho Ken z Basics Jeans série - číslo patnáct, oblečení jsem různě posbírala a opasek ušila. I jeho jste mohli zahlédnout na Halloweenu nebo v článku o Kenech.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 11. března 2015 v 19:10

Jůů krásný, to se ti povedlo

2 Daniela | 11. března 2015 v 19:20

Nádherný příběh, láska, zrada, setkání po staletích
Na fotkách se mi nejvíc líbily ty hry stínů, hlavně Lucie dokáže pravé divy

3 ľubo | 11. března 2015 v 19:25

Veľmi pekný príbeh a krásne fotky. Túto Leu som tento týždeň skoro kúpil.   Mackie je prekrásna a aj voľba Kena je super.:)

4 Nikky | E-mail | Web | 11. března 2015 v 19:40

Perfektný príbeh! Veľmi sa mi páčili všetci propagonisti, ale priznám sa, že od červených vláskov Lucie som nemohla zrak odtrhnúť. Musím si túto bábiku dať do svojho wish listu.

5 Babakat | 11. března 2015 v 20:38

Tak tohle bylo naprosto perfektní! Vida, co se dá zažít v našem "Krčáku". Lucie je nádherná, asi po takové zatoužím. A z kritiky ve Ferdě si dělej tak leda houbeles. Hlavně, že nás hraní baví. Jenom ten pes, Valentino, ten není lovecký.

6 Valentina | Web | 11. března 2015 v 22:09

[1]: Dík . Se snažím   

7 Valentina | Web | 11. března 2015 v 22:10

[2]: Díky. Vlastně by Lucie stín mít neměla, ale to fakt nedokážu.

8 Valentina | Web | 11. března 2015 v 22:11

[3]: Díky . Lea Ti utekla v aukci? Jestli ano, tak přeju, ať se příště zadaří, já jsem si ji oblíbila moc.

9 Valentina | Web | 11. března 2015 v 22:13

[4]: Díky. Dancing Fire mě taky dostala svou zrzavou kšticí. Mám ji nahou z Aukra. Celá ta série je podařená.

10 Valentina | Web | 11. března 2015 v 22:16

[5]: Dík . To jako myslíš, ten pes není lovecký, má oko drozda?     
Ne, on to bude nějaký ovčák nebo co, hlavně, že ho mám a nemá podmíru.
Jinak z Ferdy si nic nedělám, jenom musím někdy nějakou kočku nafotit jen v těch vrchních šatech a udělat anketu, jestli je to proti mravopočestnosti.

11 Daniela | 12. března 2015 v 8:18

[7]: To je vlastně pravda. Ale byla by to škoda, opravdu se mi moc líbí.

12 jitacopi | 12. března 2015 v 9:43

No páni, to bylo úžasné, nemám slov. Přesně toto mi chybí v současné filmové produkci. Natočí film z historie nebo i jen bližší minulosti a postavy tam mluví současným jazykem, intonací a používají současná spojení. To mi vždy úplně trhá uši a vlasy a všechno. V tvém příběhu jsem naprosto věřila, že ti dva přišli z minulosti.
Jo a hrozně jsem se pobavila tvojí zmínkou, že ti přišla nějaká paní pomáhat s tvým projektem. To bych chtěla vidět.
K Ferdě se nebudu snad ani vyjadřovat.

13 Rachelle | Web | 12. března 2015 v 11:54

Výborný príbeh, Lucie a jej milý majú úžasné šaty na sebe, veľmi sa mi páči aj to, akú si im dala reč, takú z minulosti, naozaj veľmi podarené všetko a krásne prostredie, a veľmi sa mi páčili Klárine slová, keď tam tak stála a pozorovala ich  

14 nauriel | 12. března 2015 v 19:47

Krásný příběh. Líbí se mi oblečení všech tří. A že není historicky přesný? Já bych to nepoznala, takový hnidopich tedy nejsem. Mě se ty šaty naopak ohromně líbí, pěkně sis s nima vyhrála.
Romantika jako blázen, srdéčko zaplesalo a přesně v pravý okamžik mě bavily komentáře Kláry Všeobecně mám Tvé příběhy moc ráda

15 Valentina | Web | 12. března 2015 v 20:06

[11]: Jj světlo a stín .....

16 Valentina | Web | 12. března 2015 v 20:09

[12]: Dík. Měla jsem trochu strach, jestli jsem to nepřehnala, ale co, když historická limonáda, tak historická limonáda.
Jinak normálně jsem už na focení panenek venku otrkaná, ale teď to bylo poprvé po zimě a lidí hromada, tak mi ta paní udělala radost - opravdu vypadala, že by se ráda přidala k hraní s panenkami.

17 Valentina | Web | 12. března 2015 v 20:11

[13]: Dík. Na hradě bylo opravdu nádherně a našla jsem tam šikovnou zídku, že jsem se ani při focení moc nemusela plazit po zemi. Užila jsem si to.

18 Valentina | Web | 12. března 2015 v 20:12

[14]:Díky. Jsem ráda když moje bláznivé vymyšlenosti někoho pobaví.

19 Edita | E-mail | 13. března 2015 v 10:00

Nádherné !!! Mám ráda příběhy focené venku a tenhle je parádní A to včetně kostýmů

20 Valentina | Web | 13. března 2015 v 13:55

[19]: Díky

21 ľubo | 13. března 2015 v 17:29

[8]: Nie, neutiekla, len sa snažím odolať.:)

22 baziliska2-barbie | 13. března 2015 v 19:26

To bylo krásný, máš nádhernou fantazii. Páni to bylnejen hezký příběh,ale úžasná procházka. Je tam nádherně ani nevím, že vůbec existuje.

23 Valentina | Web | 13. března 2015 v 20:56

[21]: To je marný - já to zkouším pořád a pořád nic

24 Valentina | Web | 13. března 2015 v 20:57

[22]:Dík. Já jsem teď po zimě tak strašně natěšená na výlety a courání. Samozřejmě s panenkama.

25 Monika | Web | 13. března 2015 v 21:32

Krásný příběh moc se ti povedl

26 Mary | E-mail | Web | 13. března 2015 v 21:52

Tiež sa pridávam k ostatným, že tento romanticko-historický príbeh sa Ti vydaril. Dobre som sa pobavila, skvelé dialógy a protagonisti. Lucie má nádherný kostým, nevidím na ňom nič špatného. Som rada, že som videla práve túto Mackie, pretože je pre mňa málo opozeraná. Teším sa na ďalšie Tvoje výlety s bábikami.

27 Blanka | E-mail | Web | 14. března 2015 v 11:02

Krásné fotečky probouzející se jarní přírody a k tomu super příběh! Tedy, já jsem si hned vzpomněl na film Dívka v modrém, u kterého se vždy hrozně pobavím! Vybrala jsi skvělé herce a já proti "dobové výpravě" naprosto nic nemám, ba naopak, moc se mi líbí. Chytrolínky z Ferdy, Ti mohou políbit šos, no ne?     

28 Valentina | Web | 14. března 2015 v 14:56

[26]: Díky. Ty šaty to opravdu nebyl od holek z Ferdy koment ve zlém - spíš mě to pobavilo, že podle nich šiju na gotickou lehkou děvu a vyhecovalo k ušití spodních šatů, koneckonců pokud vím, tak oni tenkrát opravdu oblečení hodně vrstvili.
Z téhle série mám ještě Whispering Wind, ta je okoukaná ještě míň, ale potíž je se slušně pohyblivým tělem, má hodně světlounký odstín.

29 Valentina | Web | 14. března 2015 v 14:56

[25]: Díky

30 Valentina | Web | 14. března 2015 v 14:59

[27]: Dík No vidíš, Dívka v modrém, Lída Baarová s Novým jsou tam úžasní. Díky za pochvalu šatů, jen se musím zastat holek z Ferdy - to byl opravdu spíš fór, když jsem pak šila ten spodní díl kvůli mravopočestnosti, tak se mi zas vybavoval Cech panen kutnohorských a Počestné paničky pardubické

31 Iza | 14. března 2015 v 18:53

moc hezky připravené

32 Valentina | Web | 14. března 2015 v 21:13

[31]: Dík

Žádné komentáře:

Okomentovat