sobota 27. června 2020

Sním aneb roční doby (publikováno 10.10.2014 17:54:00)

Dneska zas něco sběratelského od Mattela. Kolekce Dream Seasons - I dream of (Spring, Summer, Fall, Winter) patří k těm starším, je z roku 2006 a obsahuje dvě sladké Mackie (léto a zimu) a dvě rozesmáté Generation Girl (jaro a podzim). Nejdřív se mi začalo strašně líbit Snění o létě (tedy I dream of Summer), má krásný blond melír, opálenou pleť a žlutavé šaty, jejichž odstíny v chladném dni úplně zahřejou na duši. Potkala jsem ji kdysi na Aukru, ale vyfoukli mi ji. Letos se prodávala na MMB celá kolekce, kompletní i se stojánky a za dobrou cenu, takže mám zas něco do přeplněné vitrínky. Při focení jsem si je oblíbila vlastně všechny.
Která se vám líbí nejvíc?
(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 La Micha | E-mail | Web | 10. října 2014 v 18:06

Moc gratuluji k úžasné sadě !!!Jedna krásnější než-li druhá!!!Také jsem o nich jednu dobu uvažovala a stále se mi moc líbí Mackie Léto   !!!

2 ľubo | 10. října 2014 v 18:35

Nádherne si ich nafotila.:) Sú všetky krásne, je úžasné, že nie sú všetky Mackie.:) Mne sa vždy najviac páčila Jeseň, je to GG, ktorá najviac pripomína Laru.:)

3 Mary | E-mail | Web | 10. října 2014 v 21:44

Wau, dobre, že si ich kúpila, máš prekrásnu sériu do vitríny. Sú všetky úžasné. Majú dokonalé šaty, doplnky a účesy. Leto a Jeseň sú pre mňa naj, ale o niečo viac od Leta sa mi páči najmä Jeseň. Je to prekrásna GG, pripomína takú inú tvár, oproti tým všetky blondínam GG.

4 Valentina | Web | 11. října 2014 v 15:51

[1]: Dík. S Létem to máme stejné

5 Valentina | Web | 11. října 2014 v 15:53

[2]: Díky. Také si myslím, že všechny stojí za to. U mě pořád vede Léto, ale podle ankety na Podzim prostě nemá

6 Valentina | Web | 11. října 2014 v 15:54

[3]: Jj každá jiná a každá má něco do sebe.

7 Blanule | E-mail | Web | 15. října 2014 v 17:03

GRATULUJI! Tahle kolekce se mi vždy strašně líbila, mám ráda tyhle tématické mattelovské počiny
Nejvíce se mi vždy líbila slečna Podzim, ale hned druhá slečinka Jaro, nicméně všechny jsou fajn a takto pohromadě, to je pošušňání pro moje oči

8 Valentina | Web | 15. října 2014 v 23:21

[7]: Díky, zdá se že Podzim opravdu převálcuje všechna roční období.

9 anawib | E-mail | Web | 20. října 2014 v 20:27

sluší jim to spolu

10 Valentina | Web | 20. října 2014 v 21:59

[9]: Dík. Jsem ráda, že u mě bydlí

Žádné komentáře:

Okomentovat