sobota 27. června 2020

Steffie a Miguel mezi liliemi (publikováno 28.06.2014 20:10:00)

Tak jsme si na sobotu vymysleli další malý výlet. Na zámku v Čakovicích vystavovali zahrádkáři lilie a kolem zámku je větší park s růžemi, jezírkem, potokem a rybníkem, kde jsme ještě nikdy necourali. Do tašky jsem tentokrát sbalila Barbie Basic Steffie z kolekce Red Target Jeans, která ke mně připutovala od Veroniky z MMB, a Miguela ze série Rebelde, kterého mám z ebaye. Steffie je krásná černovláska a z Miguela jsem nadšená, moc se mi líbí jeho obličej a navíc je na pohyblivém těle, jaké měli první kluci Fashionistas.
Výstava lilií byla moc pěkná a voňavá, navíc prý nabírají další členstvo, takže pokud máte zájem zde je odkaz na jejich stránky. Příběh je tentokrát poněkud ve stylu červené knihovny, ale snad to nevadí.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 28. června 2014 v 20:42

Krásna romantická dvojica. Veľmi mám rada bábiky s tvárou Steffie, ale tentokrát som nemohla očiť odtrhnúť od Miguela. Ten je teda veľký fešák. Vôbec ho nepoznám. Keď som hľadala kĺbových Kenov od Mattela, vôbec ma nenapadlo pozerať aj v playline kolekciách. Opäť ďalší pekný letný výlet. Okolie zámku s jazierkom je nádherné. Taktiež výstava s ľaliami bola nádherná.

2 Valentina | Web | 28. června 2014 v 20:59

[1]: Díky. Já jsem Miguela taky dost dlouho vůbec neznala, z Rebelde jsem hodně chtěla jen Lupitu, pak se mi zalíbil jeho obličej, ale ačkoliv to nevím jistě, myslím si, že normálně má klasické Mattelovské prkno a tenhle je přetělený. Jinak klidně bych ubytovala i Giovanniho.

3 Mary | E-mail | Web | 28. června 2014 v 21:03

[2]: Škoda, že je originál "prkno". Inak by som o ňom určite uvažovala. Ja taktiež som doteraz najviac poznala len Lupitu, ktorá patrí medzi moje sny. Rebelde je vydarená kolekcia ako pozerám.

4 La Micha | E-mail | Web | 28. června 2014 v 21:18

Krásný pár .Moc pěkné fotky .

5 Valentina | Web | 28. června 2014 v 21:36

[3]: Je to pěkná kolekce . Já jsem chtěla opravdu jen Lupitu z koncertu, pak jsem u Vlaďky uviděla i takovou tu Lupitu ve školní uniformě a líbí se mi, jsou to krásné Terezy. Miguel mě opravdu mile překvapil. Kromě Miguela mám ještě Robertu a taky ji považuju za zajímavou Barbuchu.

6 Valentina | Web | 28. června 2014 v 21:36

[4]: Díky

7 ľubo | 28. června 2014 v 22:07

Nádherný pár.:) Miguel je úžasný (jednoducho tvár Tango Ken), najkrajší z Rebelde Kenov, ale tá kolekcia je celá fajn.:)

8 Valentina | Web | 29. června 2014 v 7:15

[7]: Díky. Připadá mi, že trochu neprávem zapadl. Blaine je populární, na Tangáče se pořádají hony, Rebelde chlapi jsou takoví zapomenutí.

9 ha-misa | 29. června 2014 v 15:06

kdo by to řekl, že ti dva k sobě tak hezky půjdou

10 anawib | E-mail | Web | 29. června 2014 v 19:11

pěkné fotky, s liliemi i kolem rybníka

11 Valentina | Web | 29. června 2014 v 19:17

[9]: Zkoušela jsem k němu všechny, co mám zrovna vytažené, myslela jsem na nějakou trochu latino, ale Steffie to s přehledem vyhrála

12 Valentina | Web | 29. června 2014 v 19:18

[10]: Díky, ta výstava byla krásná a lidi co tam byli od zahrádkářů jsou takoví nadšenci, že mi bylo skoro líto, že nemám zahrádku

13 verika-barbie | 29. června 2014 v 23:53

nu, krásné, moc jim to sluší a jsem ráda, že se Steffie u tebe zabydlela   

14 Valentina | Web | 30. června 2014 v 18:58

[13]: Dík - to bylo hned

15 Blanule | 4. července 2014 v 18:10

Předně musím moc poděkovat za ty lilie, ty jsou naprosto úžasné a jak krásně voní   
Steffii a Miguelovi to moc sluší, koukám, že si prožili krásnou procházku

16 Valentina | Web | 5. července 2014 v 9:09

[15]: Dík. Lilie byly překrásné, ty lidi okolo výstavy byli opravdu neskuteční fandové.

17 Nikky | E-mail | Web | 21. prosince 2014 v 11:23

Nádherné fotky, zrovna táto Steffie mi ešte chýba, takže sa na ňu vždy rada pozriem inde. Výstava musela byť úžasná, zámok aj okolie vyzerá nádherne. Wau

Žádné komentáře:

Okomentovat