sobota 27. června 2020

Alexandr a Kristýna aneb Život není peříčko 1 (publikováno 05.07.2014 20:08:00)

Tak jsem tady s dalším minifotopříběhem. Nejdřív něco k osobám a obsazení:
Alexandr, tedy Raider Ken ze setu Jude Deveraux byl dlouho můj sen. Celý set jsem nechtěla, šplhá se pěkně vysoko a ženskou polovinu setu už mám, ale když už se někde objevil Alexandr samotný, sesypala se na něj banda dražitelů a za chvíli jsem byla bez šance. Až jsem nakonec objevila Alexandra přetěleného na stejný typ těla jako má třeba Aragorn a s pihou na nose. Přihodila jsem a světe zboř se, byl můj. Přivlekla jsem ho na panenkářské kafe a porovnala jsem ho s Vlaďčiným originálním Alexandrem. A nakonec jsem spokojená - ten můj tedy není zdaleka taková vazba, ale je trochu vyšší, vypadá podle mě i romantičtěji a také může krást oblečení mým ostatním Kenům, což (jak mě Vlaďka ujistila) je jinak poněkud problém.
Kristýnu, tedy Mistress of Ceremonies asi také všichni znáte, je z kouzelné sady Jazz Cabaret a mám ji dvakrát, jednou v originální verzi pěkně ve vitrínce a druhá je od Blanky a je přehozená na tělo od Raquelle Fashionistas. Už se mihla při focení Grand Entrance.
A třetí z dnešního příběhu je Robert Patrick Dempsey, který má úplně úžasný obličej, ale bohužel taky úplně prkenné tělo, takže z toho důvodu u mě trochu zahálí. Je to škoda, ale třeba časem přijdu na to, kde pro něj sehnat pár kloubíků.
A teď už příběh:
(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 5. července 2014 v 20:35

Tento príbeh sa mi veľmi páčil. Fakt som sa zabavila. Vyvrcholenie bolo obzvlášť skvelé. Mistress of Ceremonies je božská Barbie, patrí do môjho wish listu. A Alexander ten sa mi na tomto tele páči omnoho viacej. Je to fešák, len ja to jeho pôvodné a jedinečné telo so svalmi veľmi nemusím. Bára je roztomilý jazvečík a veľmi inteligentný.
Chúďa Mia a Mau, si užívali intenzívne vašu spoločnosť a teraz si budú musieť postačiť len oni dve medzi sebou.
Naše mačky sa po presťahovaní z domu do bytu na nás viacej nalepili, sú rozmaznanejšie, predsa len náš dom bol väčší a oni sa viac "rozpŕchli" po ňom a neboli na nás nalepené.   

2 anawib | E-mail | Web | 6. července 2014 v 9:49

parádní příběh

3 ľubo | 6. července 2014 v 13:21

Skvelý príbeh a tiež zábavný.:) Alexander je krásny aj na tomto tele. Mistress of Ceremonies je prekrásna bábika.:) Myslím si, že Robertovi zoženieš nejaké telo, môj má ten typ tela ako Tvoj Alexander.

4 Valentina | Web | 6. července 2014 v 14:36

[1]: Díky. Ohledně Alexandra jsem se usnesla, že to tělo budu považovat za výhodu, už kvůli tomu oblečení. Navíc je stejně zvláštní, že u jiné Barbuchy nebo Kena by mě piha na nose spolehlivě doháněla k šílenství, u něj mi to nevadí - je prostě takový typ.
Ohledně Mii a Mau nám to vlastně lichotí, že jim scházíme, ale průvodní jevy (tedy citýrování lidské obsluhy) jim budeme muset zase trochu vymluvit.

5 Valentina | Web | 6. července 2014 v 14:39

[2]:Díky moc. Užila jsem si to hodně, i když to znamenalo najít park na focení venku, a pak doma ještě vymyslet dvě scénky (já vím, jsou celkem hodně jednoduché). Jenom Bára jak je do tmava, tak jsem měla problém s tím ji na některých fotkách vůbec najít - prostě maskovací pes.

6 Valentina | Web | 6. července 2014 v 14:42

[3]: Díky. Jazzovky jsou má srdcovka. Roberta opravdu musím nějak zprovoznit do příběhů, často potřebuju chlapa, co vypadá trochu starší, což on splňuje skvěle (líbí se mi víc než dědeček z Happy Family), omrknu ho u Tebe na blogu.

7 La Micha | E-mail | Web | 6. července 2014 v 16:53

Moc hezký .On je veliký krasavec,také jsem si na něj myslela   !

8 Valentina | Web | 6. července 2014 v 20:06

[7]: Jojo. A navíc je ale úplně jiný než ti ostatní ....   

9 Blanule | 6. července 2014 v 21:33

Povedený příběh, to asi tatínek musel koukat na pózující dcérenku    To se má Kristýna super, už má u Tebe dokonce i frajera Jsem zvědavá, zda dopadne zkouška a to kino

10 Valentina | Web | 6. července 2014 v 22:57

[9]: Tak Kristýna si frajera určitě zaslouží i v tom mém skoro harému . Zas tatínek může být rád, že dcera narazila na někoho z oboru, to mohl tatínek dopadnout daleko hůř     

11 baziliska2-barbie | Web | 11. července 2014 v 19:53

To byl úžasnej příběh a dokonalý konec, jsem se pobavila.    Jeho miluju je to  romantický hrdina ze snů.   

12 Valentina | Web | 11. července 2014 v 21:39

[11]: Ano, romantický je ten správný výraz Já snad budu muset spáchat nějaké focení s piráty nebo s rytíři jenom kvůli němu.

13 Babakat | 29. července 2014 v 17:12

Péťo, to je bezvadný!!!!! Do toho fešáka jsem se skoro zamilovala.

14 Valentina | Web | 29. července 2014 v 23:19

[13]: Tak to už jsme dvě zamilovaný

15 Luci | Web | 11. září 2014 v 16:57

Krásný fotopříběh mohu se zeptat... jak to, že ti ty panenky samy stojí? Díky

16 Valentina | Web | 13. listopadu 2014 v 23:10

[15]: No většinou je v tom fígl - buď je nenápadně o něco opřu (třeba jen bokem o lavičku) nebo je zezadu podepřu špejlí a dám si pozor, aby nebyla v záběru. Kluci mají ploché nohy, tak se občas dají nechat bez opory. Pokud mají holky kalhoty, dají se jim obalit kolena kouskem igelitu (tak jak se balí třeba Integritky do krabic, stojí pak líp). A pak se taky samozřejmě může stát, že se pečlivě postavená scénka při závanu větříku složí a můžu začít znova

Žádné komentáře:

Okomentovat