neděle 28. června 2020

Syslila jsem loni, syslím i letos. (publikováno 02.06.2016 21:23:00)

O kterém syslení mluvím? Přece o syslení Fashionistas, tentokrát 2016. Když vyšly první fotky těch letošních, byla jsem v klidu. No co, stejně je sem Mattel zase nedoveze, prostě mi nezbude než v létě prosadit v rámci prázdninových výletů cestu někam do Němec, prohrábnout regály a pár jich ukořistit za éčka. Jenže pak se začaly ty letošní objevovat v Bambuli a časem i ve Sparkysu. A na zadní straně byla prapodivně očíslovaná fotka 24 letošních holek a kluků.
A mezi nimi byly i mé oblíbené tváře a velká novinka - Barbucha baculka a hned ve čtyřech provedeních (chce se říct malí, velcí, tlustí, tencí).

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)
Nejdřív jsem to vzala do Bambule ve Floře a nevěřila jsem svým očím, protože z regálu na mě koukala 17 - Goddesska Romper, a 28 Kayla, zrovna ty dvě, kvůli kterým bych se i do toho Německa klidně hnala. Popadla jsem ještě číslo 24 (zajímavý obličej, krásné vlasy a malá "petite" postava, taky novinka). Pak jsem zamáčkla slzu a nechala v obchodě číslo 19, krásnou Asiatku, na kterou už mi peníze nevyšly. Na Barbuším kafi se pak zjistilo, že jsem hračkárnu i tak dost vybrakovala, takže když tam o něco později dorazil Tom, zbylo na něj právě už jen číslo 19, přezdívané Maková panenka. Také se zjistilo, že řízením osudu se u něj sešly tři čísla 25, takže dvě pouští dál. Zakotvila u mě, je kouzelná,  černoška s malou postavou v modrých šatech.
Pak už se mě zmocnila dobře známá recidiva Barbuší posedlosti a v týdnu jsem vyrazila o polední pauze a zahamounila svou Makovou panenku číslo 19 a hlavně první baculatou Barbie - číslo 22. V práci jsem se pochlubila a musím říct, že oplácaná 22 měla úspěch nejenom u mě. Nejlíp to vyjádřila kolegyně slovy "Ona je při těle a přitom krásná."
Další etapa Barbuší posedlosti proběhla minulý pátek, kdy jsem na Chodově objevila roztomilou pihatou zrzku číslo 16 (té pokud vím ještě nikdo neodolal) a přibrala jsem i 14, (Millie chci mít ve sbírce alespoň jednu a tahle je první, která se mi líbí). A recidiva mě nepustila ani v sobotu, protože jsem potkala druhou baculku číslo 32.
Takže když to shrnu, jsem v letošním syslení na devíti kouscích ze základní řady. Myslela jsem, že recidiva už možná polevuje, protože nutně z toho prvního přehledu potřebuju už jen 33 (ta je tak nádherně ujetá) a 26 (třetí a myslím nejhezčí baculka z první řady alespoň podle fotek).
Jenže o víkendu jsme jeli kolem Harfy, tak jsem nakoukla a zjistila jsem, že se začala objevovat velká balení. Takže do syslící nory přibylo číslo 34 a 43 a na seznam těch co nutně potřebuju číslo 38 So Sporty - další baculka v modrém.

V albu dnes uvidíte Fashionistas 2016 číslo
14 - blonďatá Millie
19 - Asiatka v červené sukýnce, tvář Kayla/Lea, přezdívka Maková panenka
22 - blonďatá baculka Karl nad kterou se zatím rozplývaly všechny baby týrané současnou anorektickou módou
16 - pihovatá zrzka s tváří Asha
24 - malá hnědovláska s tváří Skipper
32 - druhá baculka s tváří Goddess
17 - Romper, elegantní zrzka s tváří Goddess
28 - blonďatá Kayla
25 - malá černoška s tváří Mbili

velká balení
34 - B Fabulous - Goddess tmavá kráska ve žluté sukni
43 - Lacey Blue - také Goddess, tentokrát blond

Komentáře

1 ľubo | 2. června 2016 v 21:38

No, máš ich už dosť.:) Snáď pribudnú ešte aj ďalšie.:)Tá bacuľka neviem či je Karl, podľa mňa je to úplne nová tvár. Už sa neviem dočkať, ktoré ešte budú u nás. Tiež chcem 33 a 26, ale aj 31. A z tých s extra šatstvom vysokú Adriu, možno bacuľatú Kim a malú Bambi (Konitu ). :)

2 valentina-panenky | Web | 2. června 2016 v 21:48

[1]: Je to Karl (Karl playline 2015) - koukni ke Kattie ....
Taky jich plánuješ dost, začíná to být stejná mánie jako s Fashion Fever, páni vracíme se o víc než deset let zpátky

3 Nikky | E-mail | Web | 2. června 2016 v 21:49

Teda, to je pozeraná Máš ich teda požehnane a keď som si prečítala názov článku, hneď som si spomenula na ten o Fashionistas 2015 Ja mám zatiaľ len Ashu - 16, tej sa naozaj nedá odolať

4 Mary | E-mail | Web | 2. června 2016 v 21:55

Tvoje syslenie je také zlaté a krásne. Fashionistas je nejaká nákaza a tomuto vírusu zatiaľ úspešne odolávam len ja. Ale nehovorím, že nemám svoje favoritky. Z tejto Tvojej skupinky sa mi páči Skipper, Mnili, Milie (asi pre mňa najkrajšia zástupkyňa tejto tváričky), Kayla maková bábika a Asha s pehami, tá je vážne prekrásna. Gratulujem k úspešnému sysleniu a lovu zdar!!!   

5 babivera | Web | 2. června 2016 v 23:04

Krásné syslení, gratuluji. Úplně jsi mne navnadila, budu se muset u nás taky po nějaké podívat.

6 nauriel | 3. června 2016 v 5:35

Moc hezky syslíš. Já jsem koukala u nás v Dráčiku a samozřejmě nemají ani jednu. Holky jsou všechny krásné a připadá mi, že to jsou takový kuřátka, děsně mlaďonký. Ale třeba to zkreslují fotky

7 Daniela | 3. června 2016 v 8:47

Krásně nasysleno. Baculky jsou super

8 Babakat | 3. června 2016 v 9:11

Krásně sis´ nasyslila. A já, že na mne skoro nic nezbylo! No nestěžuju si, mám svoje dvě petitky, zaděláno na třetí.

9 ľubo | 3. června 2016 v 13:31

[2]: No, Katarina má tento názor, ale nie je to oficiálne. Sú okolo toho spory.

10 valentina-panenky | Web | 3. června 2016 v 14:13

[3]: Ona je Asha nádherně pihatá a zrzavá ....

11 valentina-panenky | Web | 3. června 2016 v 14:15

[4]: Díky Když jsem se tak dívala na těch 11 zbytků krabic tak jsem si říkala, že by bylo lepší nákaze odolat Ale pak jsem si zas vzpomněla, jak jsem odolala posledním řadám Fashion Fever a jak pak u mě propukla vážná forma choroby a sháněla jsem je jako blázen

12 valentina-panenky | Web | 3. června 2016 v 14:16

[5]: Dík Koukni, mají je určitě v Bambulích a Sparkys a je z čeho si vybrat ....

13 valentina-panenky | Web | 3. června 2016 v 14:19

[6]: Je to taková parta náctek. Ale třeba 17 nebo 28 mi na stáří připadají jako obvyklé Barbuchy, je to pestré.

14 valentina-panenky | Web | 3. června 2016 v 14:20

[7]:Dík Baculky měly zatím úspěch u každého kdo je viděl Teda kdyby chtěli vyrobit kloubovou baculi

15 valentina-panenky | Web | 3. června 2016 v 14:22

[8]: Dík Za to nemůžu jen já, prostě mají úspěch. Vždyť jsem psala, kde všude se v Praze bez problémů seženou

16 valentina-panenky | Web | 3. června 2016 v 14:25

[9]: Já bych Kattie věřila. Jsou to nejlepší stránky na tváře co znám. A když si naživo srovnáš Karl playline 2015 a Karl Lagerfeld 2013 tak jsou opravdu hodně podobné, skoro identické.

17 La Micha | E-mail | Web | 3. června 2016 v 19:56

páááni...těch tedy je ,gratuluji

18 valentina-panenky | Web | 3. června 2016 v 20:06

[17]: Díky

19 Hanneton | 4. června 2016 v 10:33

Gratuluji k takovému množství přírůstků, jsou opravdu nádherné, jedinečné a sama některé nakonec též mám. ty tvoje jsou pěkné a těším se na ještě větší množení.

20 Monika | Web | 4. června 2016 v 13:48

Pěkně jsi je vyfotila a popsala

21 valentina-panenky | Web | 4. června 2016 v 18:15

[19]: Dík Takovéhle šílení mě už dlouho nepostihlo - shánět jednu konkrétní nebo léta sbírat sérii, to zas jo, ale takhle blbnout kolem celé řady .....

22 valentina-panenky | Web | 4. června 2016 v 18:16

[20]: Dík Snad jsem se nikde moc nesekla.

23 ha-misa | 4. června 2016 v 18:32

super přehled. já zatím ještě odolávám.. ztracená jsem v nové look :)

24 jitacopi | 4. června 2016 v 22:18

Krásně jsi tomu propadla. Líbí se mi, jak jsou holky různorodé. To se Mattelu moc povedlo. V číslech jsem absolutně ztracená, ale holky jsem si všechny prohlédla a jsou úžasné. Těším se, které další nám představíš.

25 valentina-panenky | Web | 5. června 2016 v 17:43

[23]: Tak na obě nové Look se taky moc těším, líbí se mi Kayla (žádné překvápko) i Afroditka (doufám, že to je Afroditka)

26 valentina-panenky | Web | 5. června 2016 v 17:44

[24]: Dík Plánuju ještě tak čtyři (tři z nich tu zatím ani nejsou), tak už to snad není virulentní stadium

27 baziliska2-barbie | 9. června 2016 v 13:34

Ty jsou , taky jsem nadšená těmito panenkami, jen je ještě sehnat. U nás je to bída, vlastně mají houby. Jedu do Prahy.

28 Rachelle | Web | 9. června 2016 v 15:16

Tieto bábiky sú úžasné a je paráda, koľko ich už máš, u mňa to ide slimačím tempom, mám ešte len ryšavú Ashu, tak snáď dolovím čoskoro aj ostatné

29 valentina-panenky | Web | 9. června 2016 v 18:22

[27]: Nejvíc mají Bambule a pak Sparkys, možná by se dalo objednat i v jejich e-shopu, i když kamarádka si stěžovala, že jí takhle zrušili objednávku v Pompu.

30 valentina-panenky | Web | 9. června 2016 v 18:23

[28]:Dík . Když jsem je viděla v regále a po třech stovkách .... To si pak řeknu, tak jo, vezmu dvě a už to jede.

31 Blanka | E-mail | Web | 15. června 2016 v 20:20

Jojo, kdo syslí, má za tři sysly

32 valentina-panenky | Web | 15. června 2016 v 22:00

[31]: Vždycky, když řeknu "syslení", představím si ty nacpané lícní torby

Žádné komentáře:

Okomentovat