neděle 28. června 2020

Tenzinové, Kimora a zámek Šípkové Růženky (publikováno 18.06.2016 17:03:00)

Už první Tenzin se mi líbil moc, Míša zafungovala jako vždy a Tenzin zakotvil u mě ve sbírce. A letos u Integrity Toys vyrobili druhého Tenzina, který vypadá jak starší brácha toho prvního, takže jsem byla jasná, bude další chlap (25. od Integrity). Tentokrát dorazil kompletní i s oblečením (hlavně kožená bunda je skvělá) a když jsem přemýšlela, s kterou kočkou udělám první srovnávací fotky obou Tenzinů, vybrala jsem si Kimoru Lee Simmons. A protože ta se nedá fotit jen tak s nějakou další Barbuchou aniž by ji odsoudila k tomu dělat jí na fotkách křoví, vybrala jsem do party k Tenzinům a ke Kimoře BB Divu z první kolekce, ta se moc zastínit nedá.
Kimoru a Tenzina číslo dvě jsem vzala s sebou na výlet do Stekníku, možná, že si pamatujete na trochu zpustlý zámek mezi chmelnicemi s velkou zahradou v italském stylu plnou růží, kam jsem před dvěma lety vytáhla Divu Gone Platinum a Supermana. Tenkrát i dnes jsme tam byli v rámci Dne otevřených zahrad, fasáda směrem do zahrady je stále oprýskaná, ale střecha je nová, na nádvoří už to vypadá také líp, některé zídky už jsou opravené a růže kvetly stejně krásně jako před dvěma lety. Když budete mít cestu kolem, nenechte si tohle místo ujít.
Dnes uvidíte

Tenzin Dahkling, The Jason Wu Event XI. Color Infusion 2014
In The House Tenzin Dahkling. The Color Infusion 2016
Kimora Lee Simmons 2008
Barbie Basics Diva z první kolekce

-----a spoustu růží

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Růža | E-mail | Web | 18. června 2016 v 17:18

Letošní Tenzin je krásný a opravdu vypadá jako starší brácha toho prvního. Už jsem ho obdivovala u Katky. Kimoru se k němu hodí. Díky tvým fotkám jsem poznala další krásné místo u nás. Ty růžové keře jsou nádherné, růže miluji, a musí krásně vonět. Hned si najdu něco o tom tajemném zámečku na internetu.

2 Nikky | E-mail | 18. června 2016 v 17:22

Obaja Tenzinovia sú nádherní Kimora sa k tomu novšiemu skutočne veľmi hodí Zámok je nádherný <3

3 Babakat | 18. června 2016 v 18:05

Hezky jsi to spárovala a fotky jsou jako vždycky nádherné.

4 Daniela | 18. června 2016 v 18:15

Tenzin je fešák, Kimora krásná Výlet vypadal taky vydařeně, občas je zajímavé se po letech někam vrátit.
A dojal mne ten šnek

5 baziliska2-barbie | 18. června 2016 v 18:48

Tenzin je nádhernej a s vyjímečnou Kimorou jim to v té krásné zahradě ladí.   

6 babivera | Web | 18. června 2016 v 19:19

Tenzin a Kimora, krásná dvojice. Opět nádherné fotky a okolí zámku Steklík se mi moc líbí.

7 Zmrzlinka | E-mail | Web | 18. června 2016 v 20:29

Krasne fotky, nový Tenzin má pěkné kalhoty

8 nauriel | 19. června 2016 v 9:10

Krásné fotky. Zámek opravdu nevypadá jako z místních končin Oba dva páry jsou kouzelné. Kimora je opravdu jedinečně kráska

9 Blanka | E-mail | Web | 19. června 2016 v 16:08

Super procházka, Kimora je fakt hvězda, se divím, že se kluci o ni nepoprali

10 valentina-panenky | Web | 19. června 2016 v 21:12

[1]: Dík Stekník určitě stojí za vidění a teď v červnu je asi s těmi růžemi nejhezčí

11 valentina-panenky | Web | 19. června 2016 v 21:13

[2]: Dík Tenzinové prostě zůstanou oba.

12 valentina-panenky | Web | 19. června 2016 v 21:13

[3]: Díky

13 valentina-panenky | Web | 19. června 2016 v 21:14

[4]: Dík Jsem čekala jestli si šneka na zídce někdo všimne.

14 valentina-panenky | Web | 19. června 2016 v 21:15

[5]: Dík Kimora už dlouho nikde nebyla a říkala jsem si, že k růžím se bude hodit.

15 valentina-panenky | Web | 19. června 2016 v 21:17

[6]: Díky. Určitě doporučuju. V zámku je teď zpřístupněný i prohlídkový okruh.

16 valentina-panenky | Web | 19. června 2016 v 21:20

[7]: Dík Njn, jak jsem je oblékala na focení tak Tenzin č 1 dostal kalhoty Tenzina č 2 a Tenzin č 2 dostal džíny z mojí velkovýroby džín. A nechal doma ty své úžasné boty, u nich jsem měla dost hrůzu, že je zaseje někde v růžích, takže jel v putovních cestovních botaskách

17 valentina-panenky | Web | 19. června 2016 v 21:21

[8]: Dík Docela mi s ním Kimora ladí. Jinak ten zámek je sám o sobě dost neskutečný, ještě ty chmelnice kolem ....

18 valentina-panenky | Web | 19. června 2016 v 21:22

[9]: Dík No vida, mohla jsem nafotit pěstní souboj v asijském stylu, to mě nenapadlo

19 La Micha | E-mail | Web | 19. června 2016 v 21:43

Krásné fotky .Nový Tenzin se mi také líbí,má suprový ohoz

20 Daniela | 19. června 2016 v 21:52

[18]: Až bude focení pěstního souboje ve stylu Jackie Chan nebo Bruce Lee, tak doufám bude i reportáž z focení.

21 Gábi bunki | 19. června 2016 v 23:12

Krásné fotečky...Kimora je opravdu výjimečná, krásná panenka. A Tenzinové? Ááách...byla doma minulá, kdy se mi panáčci od Integrity nelíbili...teď nejenže potřebuju holky, už i kluky...Tenzinové jsou krásní chlapi)ten krátkovlasej vypadá jako syn naší místní majitelky vietnamské večerky...někdy mamince taky pomáhá)opravdu hezký kluk!

22 valentina-panenky | Web | 20. června 2016 v 18:32

[19]: Dík Ta jeho bunda to je prostě ještě takový bonus

23 valentina-panenky | Web | 20. června 2016 v 18:33

[20]:Jestli někdy bude pěstní souboj, tak bude i reportáž z focení. Nejsem si ovšem jistá, jestli někdy něco takového na blogu dovolím, co když pak IT budou mít boule

24 valentina-panenky | Web | 20. června 2016 v 18:35

[21]: Dík K tomu, že potřebuješ i kluky, prostě muselo dojít. A já jsem mezitím pokročila od toho, že potřebuju IT kluky, k tomu, že Tenziny prostě potřebuju oba

25 Mary | E-mail | Web | 15. září 2016 v 22:27

Oba Tenzinovia sa IT firme veľmi podarili. Obaja sú obrovský fešáci.
Tohtoročný Tenzin má vážne super štýlový outfit. Kimora je tak neobyčajná Goddesska, ktorá sa do tejto romantickej scenérie zámku nesmierne hodí. Prekrásne fotky.

Žádné komentáře:

Okomentovat