sobota 27. června 2020

Ve slavnostním i v civilu - Princess of Incas (publikováno 09.02.2014 15:03:00)

Princezny světa jsou kouzelná edice, ve které i v době, kdy Barbie byly hlavně blonďaté, modrooké a rozesmáté od ucha k uchu, vycházely nevšední panenky v nevšedních šatech. Skoro všechny patří mezi sběrateli k těm top.
Když jsem začínala nakupovat i na ebay, mihla se tam Princess of the Incas zabalená originálně v krabici a kupodivu ani nestála majlant. Objednala jsem ji, a pak jsem tři neděle čekala, až dorazí. Připadala mi prostě nádherná - krásná tvář Goddess, modré šaty, dlouhé černé vlasy, které se jí stáčí do copánků podobně jako princezně Nilu, zlaté sandálky. No, nešla ani do vitrínky, zůstala v krabici a čas od času jsem ji chodila obdivovat.
V létě loňského roku jsem na ebay zahlédla Inku nahou a doslova za pár dolarů. Nakonec jsem neodolala, objednala, počkala další tři neděle a dorazilo dvojče mého pokladu. Když jsem ji vydolovala z balíčku, došlo mi, proč byla tak levná - měla ulomenou kotvu a hlavu jen zlehka nasazenou na krku, ale malba byla vpořádku a vlasy také, takže mi to ani moc nevadilo, jen to uspíšilo mou snahu sehnat jí nové pohyblivé tělíčko.
Mihla se na Halloweenském focení, ještě na starém tělíčku a dnes si ji můžete detailně prohlédnout znovu.
(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba)


Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 9. února 2014 v 16:26

Máš doma dva dokonalé poklady. Sú jednoducho obe božské a úžasné. Pravé princezné Tie pôvodné inkovské šaty, jednoducho celý outfit je dokonalý. Veľmi sa mi páči najmä zlatá koruna a vzor na šatách. Mala si šťastie, dobre že si sa rozhodla kúpiť túto druhú/lacnú.

2 tinka | 9. února 2014 v 16:44

sú krásne obidve ale originál sa mi péči viac

3 ľubo | 9. února 2014 v 17:23

Sú nádherné obe. Veľmi pekná maľba.:) Gratulujem, sú to naozaj poklady. Ten úvod by sedel možno tak na vtedajší stav Barbie u nás, ale celkovo na zberateľské by som to nevzťahoval, keďže Inka je z čias najpestrejších zberateľských Barbie. :) Ináč v roku 2001 sa predávala aj  u nás.:)

4 Valentina | Web | 9. února 2014 v 19:09

[1]: Dík. Jsem ráda, že mám obě. Kdyby ta druhá neměla poničený krk, neodvážila bych se do ní sáhnout - a to by zas byla škoda, s kloubíkama ožijí.

5 Valentina | Web | 9. února 2014 v 19:15

[2]: Ty šaty k ní jdou. Jsou zapínací na patentky, ale je k nim přichycený ten nákrčník, tak radši nesundávám.

6 Valentina | Web | 9. února 2014 v 19:20

[3]: Jsem to nemyslela špatně - vždyť víš, že u mě mají i blonďaté rozesmáté dveře otevřené a houf už jich u mě taky zakotvil .
Myslím, že shánět sběratelské jsem začala tak cca v roce 2004, to už bylo pozdě na to ji sehnat u nás. Z princezen jsem u nás v kamenném obchodě koupila snad jen Renesanční, pokud si to dobře pamatuji.

7 Lucka | Web | 9. února 2014 v 21:09

Velice gratuluji, Inkas považuji za nejkrásnější z princezen a když jí vidím vyfocenou pěkně z blízka a hned dvakrát, líbí se mi ještě víc

8 Valentina | Web | 9. února 2014 v 21:51

[7]: Díky. Koukala jsem k Tobě na blog - máš ho stylový . A závidím Acherona .

9 baziliska2-barbie | Web | 11. února 2014 v 7:31

Můj sběratelský sen, pro mě je to nejkrásnější princena z celé kolekce a  taky jedna z nej GoddessJe nádherná a já ti děkuju za její fotky.

10 valentina-panenky | 11. února 2014 v 15:46

[9]: Díky, jsem ráda, že se líbí

11 Blanule | 12. února 2014 v 18:23

Princezna Inků je nádherná, moc se mi líbí v origo oblečku,je opravdu velmi uhrančivá!

12 Valentina | Web | 12. února 2014 v 20:38

[11]: Dík. Ty šaty jsou opravdu vymáklé. Až tak, že se mi i trochu zdálo, že přes šaty malinko zaniká panenka. Každopádně patří všichni k mým pokladům .

13 madamerouge | Web | 22. února 2014 v 15:34

Nádherná Goddess, v origo oblečku je nádherná! Grtauluji!!

14 Valentina | Web | 24. února 2014 v 17:14

[13]: Díky

15 Vlaďka | 25. února 2014 v 21:48

tuhle holku musím mít!!!    krásné jsou, obě

16 Valentina | Web | 26. února 2014 v 23:48

[15]:      Mě těší, že se Ti líbí

17 Nikol | E-mail | Web | 27. září 2014 v 11:34

Tahle barbie je naprosto úžasná a já bych ji ráda někdy ve své sbírce ubytovala také. Série princezen považuji za úžasné, líbí se mi snad všechny. Ráda bych Incas,Nile a všechny další v civilním oblečku jí to též moc sluší, ale pro mě má to pravé kouzlo v originál oblečku. Určitě se budu chodit kochat fotečkama

18 Valentina | Web | 8. října 2014 v 22:42

[17]: Díky . Princezny světa jsou nádherná kolekce.

Žádné komentáře:

Okomentovat