sobota 27. června 2020

Amazing Nails Lea a Lea (publikováno 04.02.2014 20:07:00)

Amazing Nails je krásná playline edice z roku 2002, která obsahuje Barbie, Christie, Kaylu a Leu. Před pár lety si ke mně konečně našla cestu Amazing Nails Lea s dlouhými černými vlasy a lehce orientální tváří. Protože měla trochu zdeformované nohy, přehodila jsem ji hned jak to bylo možné na tělo fashionistas.
Zhruba před rokem a půl jsem dostala ostříhanou hlavičku Ley. Kdybych už Leu neměla, asi bych ji zkusila navlasit podle originálu dlouhými černými vlasy s ofinkou, ale takhle mě to lákalo zkusit něco nového. Odstranila jsem zbytečky původních vlasů, umyla jsem acetonem černou barvu, kterou měla Lea pod nimi, ze zásob jsem vyhrabala medovou vlnitou paruku od Liv doll a pustila se do převlasení. Převlasuji starou zdlouhavou metodou, kdy se každý pramen zvlášť protáhne krkem a na konci se udělá uzlík, vydržím na jedno sezení udělat tak 15-20 pramenů, pak mě to přestane bavit, takže mi to trvalo skoro rok, než se mohla druhá Lea pyšnit novou kšticí.


(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba)

Tak co, která Lea se vám líbí víc?

Komentáře

1 Mary | E-mail | Web | 4. února 2014 v 20:19

Obe sú krásne. Viac sa mi páči originál verzia. Ale to len preto, že som na ňu zvyknutá. Krásne sú spoločné fotky v šatách alá 50.roky

2 ľubo | 5. února 2014 v 11:54

Na prvý pohľad je krajšia pôvodná Lea, pretože tie vlasy s maľbou sú super celok. Ale keďže Leu mám, tak viem, že jej pôvodné vlasy sú veľmi lietavé, čiže blond Lea má dosť veľkú výhodu a jej vlasy vyzerajú luxusnejšie.:)

3 Valentina | Web | 5. února 2014 v 22:47

[1]: Dík. Šaty pocházejí z edice filmových kostýmů, prodávaly se u nás v Levných knihách, člověk prohrabával bednu a hledal ty, které ještě nemá. Na to, že byly za pár korun, si s nimi někdo musel dát ohromnou práci, jsou opravdu vypiplané.

4 Valentina | Web | 5. února 2014 v 22:55

[2]: U blondýnky se ztrácí ten orientální nádech. Ale když jsem jí před vlasením zkoušela tu medovou paruku, tak se mi vybavili Tři mušketýři - jak se Athos spustí s vévodkyní de Chevreuse, se kterou koketoval i Aramis a Dumas jí popisuje jako krásku s úžasným akordem blond vlasů a hnědých očí. Tak teď už jí musím jen spíchnout něco ve stylu Ludvíka XIV.

5 baziliska2-barbie | Web | 6. února 2014 v 19:48

Amazing Nails jsou nádherný panenky a Lea je kouzelná.    V těch blond vláskách vypadá romanticky, má krásný vlnky.Jako kráska ze dvora Ludvíka VIV by byla oslnivá.   

6 Valentina | Web | 7. února 2014 v 15:46

[5]:Podle mě jsou hezčí než spousta sběratelských.     

7 tinka | 8. února 2014 v 10:18

Myslím že blond vyzerá lepšie a šatočky sú kúzelné

8 Valentina | Web | 8. února 2014 v 10:37

[7]: Dík. Tak jestli to správně počítám, tak skóre originál : blondýna je 2:2.

9 Blanule | 8. února 2014 v 11:57

Tak zde opravdu nevím, napřed se mi více líbila jako černovláska, pak zase jako blondýnka, nevím, nevím   
Jsi moc šikovná, vlasení se Ti povedlo. Ale rok, to bych se na to asi vykašlala, já musím mít vše hned (A nejlépe už včera )

10 Valentina | Web | 8. února 2014 v 12:12

[9]: Tak to jsi neutrál jako já - já taky nevím   
On to byl sice rok, ale po chvilkách - občas jsem na to nesáhla celé týdny, čistého času bych to odhadla tak na týden po večerech (ale po celých    ).
Jinak vím, že se dá vlasit rychleji po dvou pramenech, ještě mi některé holky ukazovaly další techniku jakoby vrchem, ale já jsem prostě v tomhle konzerva.

11 Vlaďka | 25. února 2014 v 21:52

obě jsou krásné, mě se tedy hrozně líbí v té zrzavé paručce, já bych jí dala určitě mahagon nebo něco podobného    já jsem lepší, vlasím už dva roky   

12 Valentina | Web | 28. února 2014 v 23:39

[11]: No teď s tou rukou Tě možná trhnu . Ta varianta v zrzavé paruce mi připomínala princeznu Fantaghiro, ale nechtělo se mi do ofiny

Žádné komentáře:

Okomentovat