sobota 12. prosince 2020

Co je nového

V prosinci jsme se po dlouhé době zas dostali na truhlání. Takže na první fotce vidíte explozi stolečků v různých stádiích dokončení, u nich pózuje pár holek na křesílkách, abyste viděli i velikost,  pro jistotu jsem ty novinky očíslovala:

Číslo 1 jsou desky s intarzií nebo spíš s inkrustací, už jsme je na truhlání dělali, ale tohle je technická vychytávka, díly z CNC jsou vyskládané do misky (také vyjeté z CNC), která dělá druhý tmavý okraj stolku a zároveň má v sobě dírky na nasazení nožek. Nové desky jsou tři a zbývá je navoskovat.

Číslo 2 jsou moderní konferenční stolečky, tenhle typ si objednala Jana s Davidem podle svého stolku pro lidi. Ty už jsou slepené a mají na sobě už i první vrstvu nátěru.

Číslo 3 je stolek, který se podle Míšina zadání má hodit k moderním křesílkům z Aliexpresu  (v jednom -číslo 4 - si na fotce hoví Daya). Tam toho zbývá nejvíc: musíme vyjet ještě dno (to bude stejná deska jako ta horní, jen bez té kulaté díry, na fotce jsem to narafičila ze dvou horních dílů), dovyřezat zbytek nožiček, protože desek máme hned deset kousků, všechno očistit, slepit, namořit ..... A taky do té díry sehnat kolečko plexiskla. Ale mám z nich radost už teď. 

Konečně jsem si přetělila zrzku Fashionistas 64 (číslo 5), tvář Daisy, taky už jich u mě pár bydlí . Jak už jsem psala v minulém článku, poslední Millie MTM z kolekce jogínek jsem prostě nedokázala setnout, ale sehnala jsem ve výprodeji ještě jednu, a ta už posloužila jako dárkyně. Millie zůstává a momentálně na ní špendlím druhou plyšovou bundičku. Afroditka z BB Basics 1 má na sobě třetí z bláznivých svetříků z melírovaných zbytků bavlnek (číslo 6). 

A pak jsem se potkala s Míšou a hádejte jak to dopadlo, donesla jsem si dvě nové Dashi do party Integritek:
Purity Dasha 2013
Female Icon Dasha d'Amboise 2019
opět jsem neodolala, takže Dashi už u mě bydlí tři. Jsou narychlo nafocené na té poslední fotce, a pak v albu.

Pár dalších fotek zde








14 komentářů:

  1. Číslo 1, 2 a 3 - stolečky jsou moooc hezký
    Číslo 4 - křesílko je parádní, mě se teda líbí
    Číslo 5 - je parádní. Mám jí taky, ale jako baculku
    Číslo 6 - svetřík je suprový
    No a ty dvě tvoje nové IT - ty jsou bomba. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé díky :-). Na trojce je teda ještě spousta práce, na fotce je stoleček jen narafičený. Fashionistasku jsem viděla na fb přetělenou a moc se mi líbila, tak šla taky na MTM. S Míšou jsme se viděli po delší době, prostě tak to teď chodí, nevěděla jsem, kterou Dashu si vzít, nakonec jsem vzala obě a doma mě dorazil muž, protože pravil, že mu bylo jasné, že něco přinesu. :-)

      Vymazat
  2. Věrka to hezky očíslovala. Stolečky se mi moc líbí, je úžasné co na truhlání vyrábíte.
    Zrzky jsou krásné, jednu bych brala, škoda, že už nejsou k sehnání.
    Gratuluji k novým IT, jsou to kočky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Truhlání je fajn, ale myslím, že se znovu sejdeme kdovíkdy, všechno se zase zavírá. Fashionistas 64 mám už dlouho, ani jsem netušila, jaký je to poklad, protože na kloubících neskutečně ožila.

      Vymazat
  3. Dobré nápady, povedené výtvory. Gratulace k přírůstkům.

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, prekrásne novinky. Ryšavú Fashionistas mám aj ja, ale v pôvodnom stave. Tie nové IT sú úžasné, hlavne tá červenovláska. Stolíky sú krásne už teraz. To ja nikdy asi nepochopím, ako toto robíte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, co se týká stolků, tak stroje naštěstí pracují za nás, i když kompletace a začištění je také dost práce. Míša nabídla dvě Dashi a já si nemohla vybrat, zrzka je hezčí, ale i Purity má hodně do sebe.

      Vymazat
  5. Super stolečky, ses do toho pustila... Děkuji za společné fotky Dashy, zajímalo mě, jak se holky liší takhle vedle sebe ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Co se týká Dash, liší se hodně, asi právě proto jsem si nebyla schopná vybrat :-)

      Vymazat
  6. Krásne tvoreníčko. Ten nedokončený retro stolík sa mi veľmi páči. Aj farebné kresielko, viem, že i Katka G. také má, vlastne i Míša.😁 Dashy sú obe krásne, viac sa mi páči hrdzavovláska.😍 Hrdzavovlasá Fashionistas normálne na MTM telíčku ožila a páči sa mi viac. Nový kožuch sa tiež vydaril.👍😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Dostali jsme se ještě na jedno truhlání, takže už jsou všechny díly připravené. Teď tuším, že dílna nebude, protože se školy zase zavírají, ale třeba zas popojedu se šitím :-) Fashionistas jsou zvláštní záležitost, v krabici často vzhledem k tělu a oblečení nic moc, na kloubíkách září.

      Vymazat