neděle 14. února 2021

Háčkovaná krása od Ivy K

 Čas od času se pokouším na své Barbie a Integritky šít, plést a háčkovat. Ale jsou hranice, za které se prostě nedostanu. Daleko za touhle mou hranicí je tvorba Ivy  Kuciánové. Precizně uháčkované a upletené věci z tenoučké příze, vymáklý střih, krásné vzory, vypracované detaily ..... 

Tenhle týden mi od ní dorazila už druhá várka  oblečení. Iva se vždycky zeptá, pro koho to oblečení bude, vždycky odpovím, že pro Integritky, ale ty šaty a svetříky pak většinou sedí nejen na IT, ale i na Barbie. Rychlopřehlídku jsem si udělala už první večer poté, co balíček dorazil, to je hned ta první fotka, \a dneska jsem nafotila všechny šaty, co od Ivy mám. 

A v albu je i malý kvíz - vždycky u modelky/modela je první fotka s otazníkem, a na další je popisek o jakou kočku/kocoura jde.

Další fotky zde






18 komentářů:

  1. Krásná módní přehlídka. Iva má všechny oblečky vždy perfektně vypracované, ať jsou šité, pletené nebo háčkované. Je moc šikovná a je vidět, že jí to baví.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. Iva má krásné oblečky a tady jsou moc hezky nafocené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snažila jsem se, i když ten bílý plyš byla chyba - na každé fotce vypadá jinak. Ale zas, fotila jsem výtvory od Ivy a ne plyš.

      Vymazat
  3. Nádherná práce, moc se mi líbí její oblečky. Tvým holkám to moc sluší, opět pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Já se pokaždé těšila, když jsem věděla, že jsou na cestě.

      Vymazat
  4. Krásné - holkám to moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to krása, všem to moc sluší. Nejvíc se mi líbí svetřík, co má Nikki ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš ten šedivý? Ten se mi moc líbí. A na zádech má maličké patenty, aby se dobře oblékal, já nevím, jak to Iva dělá, asi s lupou.

      Vymazat
  6. To je nádhera. Iva je úžasná a Isha Scene Steller, ááách....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Isha Scene Steller u mě bydlí už chvilku, hodně dlouho jsem se na ni jen chodila dívat a dívat :-)

      Vymazat
    2. To naozaj srdečne pozividím až zelenám. Ona je pre mňa svätý grál v IT, takže ja by som sa na ňu chodila iba pozerať a bála by som sa ju vziať do ruky <3

      Vymazat
    3. :-) Třeba ji také ubytuješ, začala se trochu víc objevovat, když IT vydali Just a Tease Mademoiselle Jolie Ishu, která je podobná.

      Vymazat
  7. Ivka je talent od Boha, ktorý sa len často nevidí. Som jej veľký fanúšik.😍 Neviem, ktorý model vyzdvihnúť skôr.🥰
    Celkovo sa mi páči komplet na jednej z najúžasnejších IT bábik, božskej Ishe v úžasnom bledomodrom svetríku.💓
    Ďalej sa mi páči biely komplet sukňa, blúzka a čiapka, oranžový sveter na BMR Mbili či bledoružové šaty s dlhým rukávom, tie sú pre mňa také viac do zimného obdobia. Všetkými modelmi som sa takto po roku rada pokochala.😎💖

    OdpovědětVymazat