sobota 20. března 2021

Kenové 60.výročí od uvedení na trh

Už 60 let uplynulo od chvíle, kdy se do obchodů poprvé dostal Ken od Mattela. Na FB se objevila výzva nafotit k tomuto výročí všechny své Keny. A tak jsem našla po krabicích a poličkách alespoň většinu svých sběratelských  i památečních playline Keňáků, pořídila hromadné foto a dala ho (lehce po termínu) na fb. 

Jestli vás zajímají detailní fotky celé party tak tady jsou. A přihodila jsem i své tři krabicové - Harley Davidsona, krále z pohádkové svatby a krále z Krystalové jeskyně. Dodatečně jsem ještě přihodila trojici BTS kluků, dalšího dlouhovlasého Harley Davidsona, Steva Trevora ze setu  WW84 Wonder Woman, který v týdnu dorazil a opravdu se mi líbí, a taky ševce Dereka z 12 tančících princezen. Ten v přehledu nemůže chybět, protože to byl vůbec první pohyblivý Ken, který u mě začal bydlet, a oddřel teda chudák úplně všechno od kovboje po tanečního mistra. Přehled i s novinkami (a resty) je v albu Kenové  

Jestli se chcete podívat na detaily, tak

Další fotky zde







18 komentářů:

  1. Máš pěknou partu krásných chlapíků.

    OdpovědětVymazat
  2. To je dokonalosť. Máš úžasných chlapíkov.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Já vím. Dalo by se z nich sestavit několik loupežnických band, ragbyových týmů ..... :-D

      Vymazat
  4. Páni, takových chlapů... a takové skvosty... To se jen tak nevidí. Ten druhý Harley je super, ten se mi vždycky líbil. Tango a Aragorn s Legolase mi prošli rukama, tak vím, jak jsou úžasní. Speed Racera jsem vždycky chtěla, ale nebyl mi souzen. A taky se mi moc líbí ten vedle Hottieho, na koláži hned první fotka, ale kdybys mě zabila, jméno si nevzpomenu 🤔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Tango Kena jsem sháněla právě kvůli tomu Tvému. První fotka na koláži je Fashion Fever Kurt, jestli myslíš toho :-) Jinak v albu jsou detaily obličejů s popisem o koho jde, jen doufám, že jsou dobře.

      Vymazat
    2. Tak nevím, asi budu muset mrknout v počítači. Já jsem právě na ty jednotlivé fotky předtím koukala, teď znovu, ale na mobilu a popisky nevidím 🤔

      Vymazat
    3. To je divné. Když tím brouzdám na noťasu, můžu popisky vypínat a zapínat (takové i v kroužku vpravo nahoře), budu si muset sama sebe najít v mobilu a kouknout :-).

      Vymazat
  5. Tak jsem to prozkoumal znovu a když jdu nahoře přes tečky, tak vidím detaily fotky včetně popisku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hurá :-) Už jsem se lekla že to s nějakou verzí Androidu nefunguje. :-)

      Vymazat
  6. Tak to Ti to výročné fotenie dalo určite viac zabrať ako mne.😀
    Toľko dokonale úžasných a fešných Kenov pohromade. Ach, najmä tých, čo majú originál kĺbové telá by som hneď z Tvojej zbierky zobrala....😂🥰
    Páči sa mi nápad s kolážou a s názvami každého osobitne.👍😊
    Keďže mám momentálne len 6 Kenov a 1 IT chlapca, fotilo by sa mi úplne ľahko, ale ja som vlani fotenie pobrala iným smerom, aby som našej "legende" Kenovi, mohla zagratulovať.😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znovu jsem se podívala na Tvou oslavu Kena a ještě že Foura - Travise mám :-)

      Vymazat