sobota 3. dubna 2021

Jarní výlety po Praze

S výlety je to poněkud nahnuté. Ale i když jsme teď zavření ve městě, je tu alespoň spousta parků a lesoparků. Takže když už to doma nejde vydržet a člověk musí vystrčit nos,  je přece jenom kam alespoň trochu vypadnout. Minulý týden jsme se toulali kolem Hostivařské přehrady. S sebou jsem měla Fallen Angel, má nové tělo z Wish, tak pořád zkoumám, jestli je lepší nebo horší než MTM. Zatím jsem celkem spokojená, možná jí jednou seženu ještě něco lepšího, Angelka si to zaslouží.

Dneska jsme vyrazili do Modřanské rokle a s sebou jsem měla zrzečku Fashionistas 122, tvář Daya, zrzku vždycky můžu a na téhle tváři nějak poslední dobou ujíždím. Rokle je krásné místo - les, potok, rybníky, studánky a na konci cesty jsme objevili fialkovou louku.

Nakonec se holky sešly v novém pokojíčku na fototruhle na velikonoční svačinu, podívat se přišla i Kenzie a blonďatá Daya - kuchařka - ze zářijových výletů po Krkonoších.

A dodatečně ještě pár fotek z procházky do Malešického lesoparku na pondělí velikonoční s Holiday 2010.

Přeju všem krásné Velikonoce a ať už ten současný divný blázinec brzy skončí.

Další fotky zde







23 komentářů:

  1. Ještě, že můžeme alespoň do parků, viď. Hezky jsem se s vámi prošla.
    Když vidím tělíčko z Ali, asi také jedno objednám. Mám tu jednu chudinku, které naše Verunka ulomila nohu. Poprvé jsem ji přilepila, podruhé už to nejde. Tak jí asi objednám nové tělíčko. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň že tak, ale není to úplně ono :-) Ali zkus, dají se tam najít nejrůznější těla.

      Vymazat
  2. Aspoň těch pár odlehlejších míst, nemusí všichni na Náplavku. Holkám to moc sluší a velikonoční svačinka se taky vydařila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak i na těch odlehlejších je x krát víc lidí než normálně, kdo tohle vymyslel tak se musel zbláznit, ale snad už s tím dají pokoj.

      Vymazat
  3. Hezký večírek ;-) .Také přeji krásné a pohodové velikonoční svátky.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky. Tobě taky přeji krásné Velikonoce:-).

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky a hneď 2x moja najobľúbenejšia z moderných tváričiek :-) Tiež si na nej dosť ujíždím <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Pořád mi přijde krásná, a to mě většinou u těch nových dlouho nevydrží, teď mám v krabici karatistku, už se těším až rozbalím :-)

      Vymazat
    2. No to verím, to je jedna z tých, ktoré by som ešte veľmi rada ubytovala.

      Vymazat
    3. Šetřím si to na víkend a zatím chodím koukat na krabici :-)

      Vymazat
  6. Krásný výlet, krásné panenky a hlavně už trošičku jaro :-)
    Píšu ti odkaz na náš nový blog - snad se ti taky bude líbit jako mně ten tvůj :-) Edita
    https://tonnerkyedit.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to je prima, že jsi na blogspotu, hned jsem si Tě dala do oblíbených :-)

      Vymazat
    2. Děkuji :-) to je bezvadný

      Vymazat
    3. To se musí zpropagovat, já jsem ráda za každý blog, který přežil čistku na blog.cz v srpnu a vy tam máte tolik krásných Tonneraček...

      Vymazat
    4. Děkuji :-) mám radost, že máš radost :-D :-D :-D

      Vymazat
  7. Člověk by ani neřekl, že je to focené v Praze. Krásné výletové fotky 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Někde jsem četla, že Praha má velkou plochu parků ve srovnání s jinými městy v Evropě, začínám tomu věřit. Třeba na Žižkově (což má spousta lidí pořád zafixované jako dělnickou nic moc čtvrť) se dá projít parky a zahrádkami z jednoho konce na druhý (Žižkaperk - lesopark - zahrádky - Višňovka). A z druhé strany je tu park U křížku, Židovské pece, a to jsou jenom ty opravdu velké. Na Jarově pod Višňovkou pak je kousek do parku v Hlubočepích i do krásné botanické zahrady Pod Táborem.....

      Vymazat
  8. Bola to druhá Veľká noc, keď sme boli zbytočne zavretí doma... Dúfam, že túto Veľkú noc budeme žiť konečne už normálne.😑
    Krásne výletovo-jarné fotky. Túto Stardollku som nikdy nezohnala, patrí do top trojky, ktorá sa mi páči.💖 Také kĺby z Ali by sa zišli mojej Kmotričke víle, tá má taký fejk tela, že okrem bledej farby, ktorá pasuje k hlave, je úplne na nič...
    Na Kenzie sa vždy rada pozriem, páči sa mi z čias blogu u Vlaďky.💗
    Tvoje dievčatá mali útulné veľkonočné posedenie.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už mi to přijde docela normální z hlediska cov opatření (konečně), ale dost se děsím, co si zase kdo vymyslí na podzim. Tohle tělo je fajn, ale nakonec Angel vyfasovala jiné, kde odstín sedí líp, tohle tělo dostala upířice, takže proběhly škatulata, škatulata, hýbejte se, budu zase muset holky vyfotit.

      Vymazat