pátek 9. dubna 2021

Jak jsem přetělovala upíry

Že mám ráda holky na kloubíkách je o mně známo. Ovšem nějaké ty sběratelské touhy po přetělených pohyblivých Mattelácích jsem si musela nechat zajít, kloubový Ken je celkem vzácnost, jenom dva jsem za ta léta přehazovala, byl to DOTW Japan a Dempsey, a pár kluků, třeba BB, ke mně dorazilo už po přetělení . Ovšem v první řadě BMR se objevilo něco nevídaného - hned dva Kenové na úplně novém klučičím MadeToMove těle. 

Pak jsem narazila na informaci, že dlouhovlasý blonďák Fashionistas 138 (tělo prkno) má stejný odstín jako vozíčkář (tělo MTM). První myšlenka, která se mi prohnala hlavou, byla, že je fakt docela divné, když zrovna Barbie a Kenové na vozíčku mají ta vůbec nejpohyblivější těla MTM,  pak jsem na FB narazila na diskusi, kdy to taky někoho napadlo,  napsal o tom status, a následně mu bylo spíláno, nebudu to radši rozebírat.
Je mi dost líto, že vozíčkář má jen gumové vlasy, jinak by i on v partě určitě zakotvil. Další věc, která je mi líto, je, že starší plážový Blaine má jiné nasazení hlavy na krk než to nové MTM, takže bude asi prknem navždy. 138 se mi po přetělení moc líbí, u holek MTM tělo strpím, zdá se mi skvělé na focení, ale vzhledově byly původní Fashionistas hezčí, ovšem u kluků je MTM jiná káva - tam to snese srovnání i s chlapy od IT a možnosti pro focení jsou také skvělé.

Pak jsem přemýšlela, jestli by nešli nějak využít i Kenové z první řady BMR, a vzpomněla jsem si, jak jsem nedávno uklízela chlapy z Twillight po focení k 60.výročí zrození Kena. První Edward je s Bellou ve vitrínce, ale doktor Cullen, Emmett, Jacob i můj druhý Edward bydlí v krabicích, protože jsou sice krásní, povedení, podoba by tu byla, ale vzhledem k pohyblivosti se hodí maximálně do té vitrínky. Vytáhla jsem je, porovnala odstíny, zjistila, že celkem sedí, a pak už zbývalo jen narazit na ten správný výprodej první řady BMR. Když krabice dorazila, zahrála jsem si na Frankensteina, setla tři BMR co potravu pro upíry a výsledek vidíte na pár rychlofotkách. A ještě vážně uvažuju o tom, že bych přehodila i vlkodlaka Jacoba, když ho teď srovnávám s klanem Cullenů, působí trochu schlíple, co říkáte?








14 komentářů:

  1. Kluby chlapíkům sluší. Nevím, proč Mattel pořád dělá ta prkenná těla. A navíc gumové vlasy. Tvým klukům proměna moc sluší a už se těším až budou jezdit na výlety.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Taky netuším, proč Mattel takhle blbne s prkny - i když to už je u mě evergreen, na tohle naříkat. Přitom to klučičí MTM tělo je opravdu i pěkné, povedené a viděla jsem MTM těla na fotkách i rozebraná, takže mi připadá výrobně jednodušší než bývaly například skryté klouby v koleně u Belly Button.
      Už se taky těším, že jim spíchnu nějaké ty džíny, trička, třeba zkusím zase obtisky na trika a pak s nimi a s foťákem někam vyrazíme. :-)

      Vymazat
  2. Že upíři sají krev, to jsem tušila, ale že kradou i těla, to je pro mne novinka.
    Kloubíky jim sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. To tělo vypadá hodně dobře a klouby upírům rozhodně prospěly... Ani se nedivím, že ses pustila do operace. U Jacobs si nejsem jistá, jestli by nebyla škoda toho tetování... 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, MTM pro pány, tady mě Mattel moc mile překvapil. O tetování je škoda přijít, přemýšlím, jestli bych to nějak nezmákla na tiskárně, když potisky na trička na ní dělat jdou. Chudák Jacob nejenže si nesedne, ale ani neunoží :-)

      Vymazat
  4. Super, přetělení jim opravdu prospělo:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Už se těším, jak je sbalím a vyrazím s nimi fotit :-)

      Vymazat
  5. Super pretelenie :-) Twillight partiu mám dosť rada, takže ich budem rada vidieť na výletoch :-) Chalanské MTM sa mi oproti babskému páči o mnoho viac, hoci ho mám len v jednej podobe, ale tuším to tak dlho neostane :-) A Jacob si kĺbiky určite zaslúži, ako by behal ako vlk bez kĺbov? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Emmett už vyrazil jako trampský šerif na Okoř. U Jacoba pořád ještě trochu řeším tu jeho kérku, i když náhradní dárce už dorazil. U Mattela mívám často výhrady (prkenná těla, gumové vlasy, vždycky něco), ale mužské MTM je podle mě bez chybičky :-)

      Vymazat
  6. Skvelé, úplne chválim Tvoje rozhodnutie dopriať upírskym chlapcom pohyblivé telá.👍😀 Na Jacoba sedí to telo od BMR zelenáča, rozhodne i on potrebuje pohyblivé, takže by som na Tvojom mieste oželela i tetovanie.🙂
    Ja mám zatiaľ MTM mužské telo len v podobe Tateho a dúfam, že nebude posledné. Teraz túžim po Looks blonďákovi, ale začal sa mi páčiť i Tvoj "hlavný" darca tela, drdolatý BMR.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten zelenáč je dobrý nápad, občas se ještě sežene (svého stínat nechci, je sice hodně netradiční, ale už jsem si zvykla). Tetování chci pořád vyzkoušet, jestli by nešlo vytisknout na průhlednou fólii. Tate je moc fajn a Looks chlapi se teda zatím hodně povedli.

      Vymazat