sobota 1. května 2021

V Průhonicích s lady Camillou

Camillu mám už dlouho v přihrádce top ten Mackie. Patří do Portrait Collection 2002,  ta obsahuje tři Barbie: Lady Camillu, Duchess Emu a Mademoiselle Isabel, mají představovat dámy na obraze, krabička vlastně tvoří mohutně zdobený rám a pozadí.
Kdysi jsem ji potkala nahou na ebay a skončila u mě. I když jsem si ji nedovedla představit v hrací partě s těmi jejími lokýnkami, sehnala jsem pro ni pivotal tělo, a teď zdobí poličku opřená o Aragorna.
Dnes s námi vyrazila do pomalu rozkvétajících Průhonic, do Obory k rybníkům, na sobě dlouhé černé šaty, které jsem kdysi šila. 
Doma jsem ji pak nafotila ještě v pokojíčku na fototruhle, a tam je naparáděná do bílých šatiček od Ivy Kuciánové. V pátek totiž dorazila obálka s další dávkou krásných dokonalých šatů od Ivy, takže už víte, o čem bude další focení, zatím jenom tahle malá ochutnávka.

Další fotky zde







12 komentářů:

  1. Zase jeden krásný výlet. Je vidět, že jaro už propuká, i když pamatuji, že v květnu už bývaly v Průhonicích rhododendrony v plném květu. Jako by bylo všechno letos později.
    Camilla je krásná a šaty jí moc sluší. Ta dlouhá černá róba je úžasná. Háčkované šaty na doma jsou taky krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo tam krásně, ale v květu tam byl hlavně zlatý déšť, nebyli jsme v přední části, tak netuším, co magnólie, ale zdá se mi to všechno tak alespoň o 2-3 týdny zpožděné.

      Vymazat
  2. Mám Tvoje výlety s panenkami ráda. Camille to moc sluší, jak v černých šatech, tak v bílých od Ivy. Už se těším na další modely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Camillu jsem hodně chtěla, i když se k ní nejvíc hodí princeznovské šaty a stojánek ve vitrínce. Dlouho mi trvalo, než jsem ji vzala na výlet. Zásilka od Ivy je tradičně dokonalá, zatím si jen tak hraju a převlékám bez foťáku a vymýšlím jak holky v té kráse nafotit. :-)

      Vymazat
  3. Luxusní panenka.Má krásný účes.Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Podle mě je předurčená k tomu, zůstat v krabici a zdobit (ta krabice se dá tuším i pověsit na zeď), maximálně do vitrínky když už. Ale všechny tři holky ze série mě fascinovaly natolik, že když jsem Kamilku zahlédla nahou na ebay za celkem ještě rozumný peníz, tak jsem ji prostě brala.

      Vymazat
  4. Koukám, že v Průhonicích je pořád co fotit 👍 Camilla je nádherná panenka, fascinují mě její vlasy a to jak barvou, tak účesem. Snad dlouho vydrží takhle krásný 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak letos to rozkvétá později. Ale to je taky fajn, třeba se tam kvůli rododendronům vykopu ještě jednou - tam je prostě krásně. Kamilu jsem nafotila ještě na Okoři (fotky budou), a teď už zase míří zdobit na polici, tak snad jí lokny vydrží. :-)

      Vymazat
  5. Prenádherná. Videla som dámy v ich krabiciach, je to úžasné, ale aj takto je perfektná a fakt patrí medzi TOP Mackie a tie čierne šaty sú na nej úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ona má ten sladký, klidný a trochu potutelný výraz, který mě prostě oslovuje. :-)

      Vymazat
  6. V novšom článku, kde bola s Emmetom som ju nevedela identifikovať, lebo kolekciu len letmo poznám.🤔 Je z tých troch zo série najkrajšia. Na tejto Mackie je niečo ozaj fascinujúce a netypické, proste je úžasná.💗Nečudujem sa Ti, že si jej musela zohnať i Pivotal telo.🙂
    Fotky sú krásne, čierne šaty z Tvojej dielničky tiež a aj v interiéri a v šatách od Ivky je prekrásna. Jej by veru civilný outfit s obyčajnými riflami nepasoval.😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ona se do hrací party podle mě vůbec nehodí, ale přišla nahá (kdyby měla své šaty dávno zdobí vitrínku) a je tak krásná, že jsem jí ty kloubíky prostě sehnat musela :-)

      Vymazat