sobota 18. září 2021

A znovu Iva K.

Něco jsem si na Ivu vymyslela - tentokrát jsem posbírala na netu nejrůznější fotky šatů a svetrů, něco předváděly Barbie, něco Integritky, něco Tonnerky a Ellowynky, fotky byly v různé kvalitě..... No samu sebe bych já s takovou objednávkou nejspíš vyhodila. 
Po nějakém čase přišel balíček. Když jsem ho rozbalila, opět mi spadla čelist, Iva to upletla, uháčkovala a ušila všechno. Jen podle fotek. Některé kousky byly od originální fotky k nerozeznání, někde jsem poznala rozdíl jen v barvě příze. Nejhorší prý bylo to nazmenšovat z těch velkých 40cm holek na Barbie rozměr. Oficiálně jsou šaty určené pro Integritky, ale jako modelky jsem zase vybrala směsku Barbie, IT a Poppy, sluší to všem.
Tentokrát jsem objednala i džíny a košili pro Keňáka Integriťáka, a to byla jedna z mála věcí z té mé objednávky, které už Iva šila  - předvádí Callum.

Jako modelky dnes uvidíte

Bath Boutique Barbie (novinka, klasická Mackie)
BMR  Mbili
My First Barbie Princess 1994 Kira 
Flávasku Happy D Denim And Diamonds
Barbie Look Red Carpet Gold
Darling Giselle Diefendorf 
My Love Violaine Perrin
Uriah Workshop Veronique Perrin, 2012
Legendary Natalia Fatale
In Control Erin Salston 2020
 

A ještě nenafocené novinky v řadách IT
Victoire Roux Pret a Partir
Friend or Foe Poppy Parker
Liu Liu Ling
Cover Girl Veronique Perrin



Další fotky zde


15 komentářů:

  1. To je krása, Iva je fakt šikovná 👍 Nejvíc se mi líbí ty modré šaty na Poppynce ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iva nakonec vytvořila úplně všechno, co já jsem si navymýšlela. Ty bleděmodré na Poppynce jsou podle mě ještě hezčí než ty z fotky. Chtěla jsem k nim navíc oproti fotce zavazování (jak to u mě nosí různé holky různých těl tak mi to přišlo docela praktické) a Iva navíc ještě nazdobila kanýry pikotkami. :-)

      Vymazat
  2. To je krásný, Iva je moooc šikovná. Má krásné vzorečky, ty já plést neumím, takže se kochám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že je to nádhera :-) Já třeba dokážu vzorek podle návodu, ale Ivě stačí fotka a jede :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Taky si to říkám :-) Když balíček přišel, uklízela jsem zrovna po malování, tak jsem vždycky udělala pauzičku a oblékla Barbuše model a kochala se :-D

      Vymazat
  4. Neuvěřitelná krása. To nemá chybu. Všechny modely jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné.Vybrala bych si ;-).Iva má krásné modely.

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny modely jsou nádherné. Iva je neskutečně šikovná a je vidět, že ji to baví.

    OdpovědětVymazat
  7. Najprv musím napísať, že Ivka je tak neskutočne šikovná tvorila. Ach, jeden model krajší od druhého.🤩🥰❤️ A aj ty si neskutočná, že si to všetko na ňu vymyslela.😃 A Ivka obstála na 1*.💞 Aj pre mňa sú top bledomodré šaty na prekrásnej Poppyke, biele šaty na BMR Mbili a sveter na Cover Girl Veronique.
    A gratulujem všetkým novým prírastkom do zbierky . Nevedela som, že máš už toľko IT krások a dokonca aj Poppy.😻🧡💚

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až neuvěřitelně šikovná - měli jsme teď panenkářské kafe, tak jsem tam některé kousky vzala, obdivovali všichni :-)
      Díky za gratulaci k přírůstkům :-)

      Vymazat