neděle 1. srpna 2021

Podvečer s Erin v zahradách pod Pražským hradem.

Kouzlo zahrad pod Pražským hradem spočívá v tom, že barokní paláce na Malé Straně musely využít hodně strmý kopec, když nějakou tu zahradu vůbec mít chtěly. Jejich spojením pak vznikl terasovitý labyrint plný průlezů, soch, fontán, schodišťátek, dvorečků a zahrádek a také neopakovatelných výhledů na město, kde v popředí jsou vždycky malostranské střechy.  S sebou jsem tentokrát sbalila novinku v řadách IT zrzečku In Control Erin Salston. Její letní topík a sukně je moje výroba, jí by to naštěstí slušelo nejspíš i v pytli od brambor. 
Fotek je hodně, s Erin i bez ní, ale třeba se rádi podíváte.  

Už jsem tu kdysi fotila, bylo to na podzim a s sebou jsem měla Kyori Sató, tak kdybyste se chtěli podívat, jak zahrady vypadaly tenkrát v listopadu, tak ZDE

Další fotky zde
















18 komentářů:

  1. Erin je půvabná průvodkyně a model od Tebe ji sluší a moc 👍 Jsem ráda, že jsi zase nafotila tyhle zahrady. Úplně mě fascinují, taky se tam musíme někdy vypravit, i když ani nevím kudy... 🤔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Ony jsou fascinující, ale ideální doba je teď, řekla bych, protože normálně tam vidíš hlavně davy turistů. I tenkrát při tom prvním focení jsme chytli nějakou akci, kdy byly zahrady vyjímečně otevřené až do večera a moc lidí o tom nevědělo.
      Dala jsem na konec alba plánek - vstup je z Valdštejnské ulice a jestli vyrazíte, koukni předem na stránky https://www.palacove-zahrady.cz/cs, občas se tam točí nebo tam jsou svatby a je zavřeno.
      Odkaz na plánek:
      https://photos.google.com/share/AF1QipO-w3ECsYY07dnbC_xW9Gnl018laTThq8L5Dts7SzrtQm3Tu6xrAOjR0N3ElUIt_w/photo/AF1QipMDjFMvSf0njeLaIALDuFRmwQfiMpOs3h8pUINK?key=cFhHbGRVQ2FVazdTblZWTVFNZC1vU2pRVFVPQTl3

      Vymazat
  2. Krásné fotky. Procházku zahradami jsem si užila. Miluji zákoutí a v zahradách bych byla ve svém živlu. Erin je nádherná a moc jí to sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Erinky jsou pro mě top od Integrity Toys, tak jsem ráda, že zakotvila. Mě vždycky znovu udiví, kolik je na Malé straně a Hradčanech zahrad - tyhle palácové, Vrtbovská, Valdštejnská, Velká Furnstenberská, zahrady Pražského hradu, Jelení příkop, Kinská, Petřín s Růžovým sadem a Květnicí .... určitě jsem něco vynechala. Přitom jdeš ulicí, všude domy, dlažba, otevřeš vrátka (většinou teda ještě zaplatíš vstupné) a jsi tam :-)

      Vymazat
  3. Nádherný fotky.Tato Erin je krásná.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné místo, ale těch schodů. Erin je krásná a moc jí to v těch šatech sluší.
    Co to tam bylo za sešlost, na těch fotkách u konce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak schodů je tam spousta. Vyfuněli jsme nahoru, a pak jsme zase přes nejrůznější průlezy a vrátka pomalu scházeli dolů. Byla tam akce k hradozámecké noci na 1.8., takže dole u Sala Terreny byly nějaké kurzy a předváděčky k lukostřelbě, šermu tyčí apod, docela to mělo atmosféru.

      Vymazat
  5. Okouzlující záběry na Prahu a nádherné terásky :-) Taková malá pohádka za vrátky :-) A Erin je moc krásná.

    OdpovědětVymazat
  6. Erin je nádherná, model tiež a to prostredie <3 Dokonalosť.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné záhrady, páči sa mi ako ich napriek strmému terénu vyriešili a vybudovali.🙂
    Táto Erin je prekrásna🥰, jedna z najkrajších, pre mňa patrí Erin a Vanessa medzi najkrajšie tváričky od IT, samozrejme hneď po mojej milovanej Poppynke.
    Krásny letný model i fotky. Páči sa mi tá fotka na schodoch, ktorú si dala i tu do článku.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to kouzelné místo plné malých krásných zákoutí a s krásným výhledem. Erinky jsou podle mě top z IT :-)

      Vymazat