neděle 25. července 2021

Jogínky na Sioně

Když jsem vkročila do rozvalin hrádku Sión u Kutné Hory, nazvala jsem si ho sama pro sebe diviznový. Divizny tam rostly všude, po kamenných zídkách, v rozvalinách budov i jen tak u cesty. Byl to hrad husitského hejtmana Jana Roháče z Dubé, a právě tady ho zajali a hrad vypálili. Ale i dnes v 21.století má tohle místo zřejmě svoje fandy, je udržované, na naučné stezce, co vede kolem hradu, najdete repliku husitského vozu, dobývacích strojů ...  A na těch zídkách se moc dobře fotily Barbie. Měla jsem s sebou dvě jogínky z poslední MTM edice - Neysu a Millie - a Meru, krásnou zrzku, která ke mně doputovala už na kloubovém MTM těle. 

Z hrádku jsme ještě sestoupili dolů k Vrchlici a obešli si okolí - takový malý letní kapesní výlet.

Co se týká holek, i když nejsem fanda tváře Millie, stejně si vždycky nechám zástupkyni z kolekce - tu poslední nedokážu setnout, takže bude mít své místo v hrací partě. To platí i o Neyse v zeleném dresu, tahle mi navíc přijde povedená, má krásný odstín vlasů a jemnou malbu. Po Meře jsem pokukovala už delší dobu, ale vždycky bylo něco, co mělo přednost, takže jsem ráda, že tentokrát to vyšlo. A jak to máte s poslední kolekcí MTM Barbie vy?

Další fotky zde 





16 komentářů:

  1. Petro, výlet s Tvými panenkami jsem si moc užila. Na Sionu se kdysi byl podívat manžel.
    Co se týká panenek, tak žádné nové neplánuji. Potřebuji našetřit na notebook. Ale jak se říká, nikdy neříkej nikdy.;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Taky už se panenkovské nákupy pokouším spíš tlumit, ale některým novinkám přece jen ještě neodolám. Tak ať máš brzy nový krásný noťas :-)

      Vymazat
  2. Nádherné místo, krásné fotky a tu zrzku ti vyloženě závidím. Je dokonalá :o))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Moc jsem od toho nečekala, ale bylo tam krásně - všechny zídky obrostlé, říčka dole romantická a celý výlet na pohodu. Mera mi vždycky nějak proklouzla, říkala jsem si, ta vydrží, a pak byla pryč. Takže když jsem narazila na nabídku, kde byla už na MTM těle, tak jsem hodila za hlavu snahy o omezení Barbie nákupů a chmátla jsem po ní. A dostalo mě vysvětlení prodejkyně - Meru hraje Amber Heard, ex od Johnyho Deppa a paní ji prodala, protože jí nemůže zapomenout, co mu provedla.

      Vymazat
    2. Tak to nemá chybu :-D :-D :-D

      Vymazat
    3. Jsem si řekla ať je to jak je to, mám Meru :-D

      Vymazat
  3. Se silnou skupinou jste se vydali dobývat Sion. Koukám, že se podařilo. Holkám to na zídkách moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak museli jsme jet se silným obsazením, takový husitský hrad, dodnes je u vchodu vozová hradba :-)

      Vymazat
  4. Na Sionu jsme byli asi před dvěma lety, zajímavé místo, včetně těch vozů při příchodu 😉 Nové joginky jsem zaznamenala u nás v Dráčiku, asi budu jednu potřebovat kvůli tělu, ale to mi zase přijde škoda... 🤔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt hezké místo, prima výlet to byl. Tak vezmi MTM dvě, minimálně hnědovláska za to stojí (ale třeba Ti to nepomůže, jako správné playline jsou malinko každá jiná a já ty dvě obracela v ruce snad hodinu jak jsem se nemohla rozhodnout, kterou setnu a která zůstane :-D

      Vymazat
  5. Pěkný výlet:-). Neysa nevypadá špatně viděla jsem ji i srozpuštěným drdolem docela mě láka si ji koupit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Ano, Neysa mi přijde hodně povedená, určitě stojí za nákup. Millie je prostě Millie, blonďatá a sladká, ale nakonec u mě z každé řady jedna vždycky zůstala, ty další dvě jsem ještě naživo neviděla.

      Vymazat
  6. Nádherné fotky. Tiež nie som extra fanúšikom Millie, ale táto je príjemná a páčia sa mi jej vyčesané vlasy v cope. Z tejto série by som chcela Kim, ale zatiaľ sa mi na ňu nepodarilo naraziť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Zjistila jsem, že se mi MTM Millie tak nějak malinko dostaly pod kůži, prostě je to ta sladká, rozesmátá, blonďatá holčina - Barbie prototyp. A tak i když se jim spíš vyhýbám, tu poslední co mám doma ze série prostě použít jako dárkyni nikdy nedokážu. Kim už jsem zahlédla v hypersuper, je hezká, čekala jsem horší, jenom už jsem nestíhala řádně porovnat všechny Kim v regále, takže v košíku neskončila, ale je na seznamu. :-)

      Vymazat
  7. Priznám sa, že MTM ma posledné série vôbec nechytili k srdcu. Pre mňa je najkrajšia Kim, ale nie natoľko, že ju potrebujem.😃 Mne sa viac páčili tie úplne prvé dve série jogínok. Inak ma zaujímajú už len ako darkyne tiel.😂
    Krásny výletík. Mera je nádherná zberateľská Barbie😍. Tá historka s Deppom ma pobavila😀, aspoň si sa k nej dostala a nemusela si riešiť ani pohyblivé telo. Ja viem, že zobrazuje jeho ex, ktorá mu veru znepríjemnila život.😑

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z pohledu sběratele mi MTM Millie taky moc neříkají, ale prostě mi nějak tyhle konkrétní přirostly k srdci, zkouším na nich svetry, šité věci, je to taková banda mých krejčovských a pletacích modelek - jogínky a fotbalistka :-)

      Vymazat