úterý 6. července 2021

Sáčko, zástěra a výlet do Pardubic

Co tak může spojovat zástěru, Barbie sako a výlet do města perníku? Novinky pro Barbie blog. Prokousávám se kurzem šití a dopracovala jsem se k lekci ušití zástěry lemované šikmým proužkem. Zástěra je pro lidi, ale já zástěru na vaření nepoužívám, nějak je mi jedno, jestli do koše na prádlo letí zástěra nebo tričko, ale šicí projekt je šicí projekt, takže jsem si střih zmenšila a ušila zástěru pro Barbie. Předvádí ji Kayla balerína, která se konečně propracovala k tomu pro ni správnému odstínu těla z Ali. 

Nedávno jsem našla na Alze nabídku na Barbie Stylovou módní kolekci, v balení je Millie s oblečením, šaty, bunda křivák, kalhotový kostýmek a doplňky, všechno je to pěkné a propracované, ale cena se mi zdála i za to všechno trochu moc. Tak jsem si řekla, že se zase jednou pokusím o sáčko. A budu odvážná a zkusím ho ušít z bavlny bez elastanu. A půjdu ještě dál a sáčko bude s podšívkou, s kapsami a se zapínáním. Základ střihu jsem si vzala ze žlutého saka, které má na sobě Tim Gunn Barbie,  něžná Mackie, která mi stojí na poličce hned u počítače, a strávila jsem dvě odpoledne luštěním knihy konstrukce střihů, stříháním a šitím, ale nakonec opravdu vzniklo sáčko, které už jsem neměla chuť vyhodit z okna a zapomenout. 

A protože jsme v rámci svátků vyrazili na výlet do Pardubic a v kabele se s námi vezla  zrzečka DaisyFashionistas 64, musela si to nové sáčko hned užít. Na zámku je jednak klasická prohlídka s povídáním o historii, jednak výstava skla a také výstava Pernštejnské ženy, kde je k vidění několik renesančních rób, můžete si zkusit psaní brkem a také namíchání vonné esence.

Další fotky zde





18 komentářů:

  1. Petro, nevím, co mám obdivovat dřív. Podvedla se Ti jak zástěra, tak sako, to je bezvadné. Já už se k šití asi nedokopu. V Pardubicích jsem nikdy nebyla, tak jsem se s vámi ráda prošla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Byl to pěkný výlet, i když bylo vedro k padnutí. Drž mi palce, chystám se na sukni a kalhoty k sáčku, ať je kostým kompletní :-)

      Vymazat
  2. Až tak šikovná jsi byla. Zástěra i sáčko se mooc povedlo, velice hezké. Prohlídka zámku se mi líbila, takže jste si to všichni moc užili (chlap a 2 ženské).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Nás tam bylo ženských víc, živých i plastových, jeli jsme v bandě, o to to bylo hezčí. Jinak to byla velká radost, když jsem to Barbie oblékla a neměla chuť to zmuchlat a zahodit :-D

      Vymazat
  3. Pěkné kousky. K tomu sáčku by to chtělo nějakou lepší sukni.
    Výlet určitě zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké fotky.Sako se mi moc líbí,skvělá práce.

    OdpovědětVymazat
  5. Len čo som si prečítala názov, my začalo ísť v hlave: My všichni táhnem rovnou cestou do Pardubic
    A tam si užijem, doufám, že ještě víc, tak dúfam, že ste si Pardubice užili. Nikdy som tam nebola, ale čo nie je môže byť.
    Zástera úžasná ale to sačko, tak to je mega. Hlavne krásna látka, ale samozrejme aj ušitie. Netušila som, že máš aj Tim Gunn Barbie. Tú by som veľmi rada vidieť na živo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užili jsme si to, bylo to moc prima. Ani jsem netušila, že se za průmyslovým okrajem, kudy jsme čas od času projížděli, skrývá tak pěkný zámek a střed města.
      Tim Gunn je taková sladká a klasická, jestli se někdy potkáme, ráda přinesu ukázat. Látku jsem původně kupovala kvůli kurzu šití, nějak jsem přišla na chuť vzorované bavlně a žádný zbytek není tak malý, aby z něj nešlo spáchat něco na Barbie ..... :-)

      Vymazat
  6. Koukám, že mi unikl článek z mého nejbližšího okolí 😮 Nejdřív musím pochválit šití. Moc tě obdivuji, že se pouštíš do výroby střihu, to já vůbec neumím. A hlavně je úžasné, že se Ti tak daří. A k Pcím, podle fotek žasnu, jak je to vlastně krásné město. Já znám hlavně smrad z průmyslu a věčné zácpy na silnicích. V muzeu jsem byla naposled snad ještě se školou... Holt kovářova kobyla 🙄😇

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) No ono je to už několikáté sako v řadě a poprvé jsem neměla chuť ho vyhodit oknem :-) Jinak Pardubicemi jsme doteď jen projížděli, a to tou průmyslovou zónou, takže o krásném zámku a malebném náměstí jsem taky neměla tušení.

      Vymazat
  7. Pardubice z Tvojich fotiek vyzerajú ako kúzelné historické miesto. Cez Tvoje články rada virtuálne cestujem do krásnych českých malebných miest.😊💗
    Wau, klobúk dole, to sako je dokonalé, tak taký úroveň šitia na bábiky som ešte stále za tie roky nedosiahla. Páči sa mi strih a látka, že má presne malý vzor vhodný pre bábiky. Obdivujem Ťa, že si sama urobila i strih.😲👍
    Aj zástera je skvelá. Túto baletku Kaylu som mala pred pár rokmi v zbierke, ale som ju pri jednom vyraďovaní poslala preč... Je krásna, mám slabosť pre Kayly.😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to krásné město. Když jsme jeli někdy kolem, tak jsme viděli jen průmyslovou zónu, tak mě také překvapilo, jak hezké mají Pardubice historické centrum. No ono to zní - udělala jsem si střih, ale vlastně jsem okopčila sako od Tim Gunn a pak jsem podle té knížky zvětšovala na rozměry MTM, Tim Gunn je na MM, takže útlejší. I tak mi to zabralo ta dvě odpoledne :-)

      Vymazat